Haha, Ofresca is de naam van mijn paard (fokkers die Caritas en Fresco gaan combineren). Maar vermoedelijk ben ik ergens wel van Spaanse komaf.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ah dus niet van Spaanse komaf? Vertel eens wat meer dan
Niets ernstigs ... heb met mijn domme kop voor wat vrijwilligerswerk opgegeven ... vrouwen ... vooral die met lieve puppy ogen ... het is oneerlijk...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verlost ben...? Ik heb iets gemist
Het is lastig voor mij om zulke dingen uit te leggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het anders best sterk bed8 eigenlijk!
als het een issue van mezelf geweest was had ik er verder over naged8
nu was t naar aanleiding van een film wilde beetje ontopic zijn en was t reisgidsen geneuzel zat
Vertelquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Niets ernstigs ... heb met mijn domme kop voor wat vrijwilligerswerk opgegeven ... vrouwen ... vooral die met lieve puppy ogen ... het is oneerlijk...
Meer meer meer !quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, Ofresca is de naam van mijn paard (fokkers die Caritas en Fresco gaan combineren). Maar vermoedelijk ben ik ergens wel van Spaanse komaf.
Omdat ze niet beter weten. Referentiekader en zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
maar waarom lijkt t dat sommige vrouwen elke keer weer op de verkeerde (foute) mannen vallen!?!?
Schilderwerk , een immense klus , portierhallen van een flat , +/-55Meter lang en 2.3meter hoog , 2 kanten dubbele laag +voorstrijk .quote:
Dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ze niet beter weten. Referentiekader en zo
ik vind het heel goed uitgelegd en klopt ook wel volgens mij!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is lastig voor mij om zulke dingen uit te leggen.![]()
Er is iets wat foute mannen hebben dat vrouwen aantrekt. En eigenlijk weten die vrouwen ook wel dat het niet goed is.
Iedereen maakt foute in zijn leven. En als je later dan terug kijkt op die fout dan snap je zelf eigenlijk niet waar je toen me bezig was.
Heb je al een keus kunnen maken voor je vakantie?
Wil je dat dan? Ik zou me toch doodschamen als ik iemand zou zijn die dat vrouwen aan zou doen....quote:
Nee. Nou is het genoeg geweest. Morgen meer.quote:
Heyquote:
Geen idee.quote:
Leg uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Niets ernstigs ... heb met mijn domme kop voor wat vrijwilligerswerk opgegeven ... vrouwen ... vooral die met lieve puppy ogen ... het is oneerlijk...
Borsthaar kweken, leren jasje, met zonnebril, vrouwen disrespectvol maar vol zelfvertrouwen behandelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
Hoe wordt ik een foute man?
De volgende keer dat je haar ziet alsnog vragen of je bij haar de binnenboel moet witten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Schilderwerk , een immense klus , portierhallen van een flat , +/-55Meter lang en 2.3meter hoog , 2 kanten dubbele laag +voorstrijk .
En dat dan 15 verdiepingen ...
En dan de plinten nog...
Komt er zo een klein lief meisje +/-21 jaar... met veeeeeeels te heldere blauwe ogen... vragen of ik een handje wil helpen ...Terwijl ze met haar hand aan haar blousje speelt...
Ach je kent het vast wel ...
Veel plezier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Schilderwerk , een immense klus , portierhallen van een flat , +/-55Meter lang en 2.3meter hoog , 2 kanten dubbele laag +voorstrijk .
En dat dan 15 verdiepingen ...
En dan de plinten nog...
Komt er zo een klein lief meisje +/-21 jaar... met veeeeeeels te heldere blauwe ogen... vragen of ik een handje wil helpen ...Terwijl ze met haar hand aan haar blousje speelt...
Ach je kent het vast wel ...
het loont schijnbaar...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Ik zou me toch doodschamen als ik iemand zou zijn die dat vrouwen aan zou doen....
Trouwen ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee. Nou is het genoeg geweest. Morgen meer.![]()
Weet je waar ik zo'n hekel aan heb. Van die vrouwen die alles zo nodig altijd tot in de puntjes geregeld moeten hebben! Aaahhh! Wat is er mis met wel zien wat er gebeurd. En gewoon smsen wanneer je tijd hebt enzo. In plaats van al 3 weken van tevoren.
Als je wilt neuken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het loont schijnbaar...
nice guys finish last enzo...ik heb het tegendeel niet kunnen bewijzen
Oke gelukkig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het heel goed uitgelegd en klopt ook wel volgens mij!
ik ga niet op vakantie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |