Is dat een hint?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Ze woont vlakbij de tandenfee, als je linksom gaat bij de goede fee kan je haar huisje niet missen
ik ook. Tis deze van jackass (ik moet er echt elke keer aan denken als ik die nick ziequote:
ooooh daar moest ik zo ontzettend om lachen toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik ook. Tis deze van jackass (ik moet er echt elke keer aan denken als ik die nick zie)
[ afbeelding ]
ja maar zo kun je nooit wat lekkers verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef skadhd het volgende:
Silverstar. Als ik kruiden koop gebruik ik ze maar 1 keer wss. Dus dat vind ik zonde.
Heb je het al op nu?
blond haar will do the trickquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
de taartjesfee kan heeeel goed taartjes bakken
lois, die collega IS niet mooi
ow, dan is het easy piece of cake!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
de taartjesfee kan heeeel goed taartjes bakken
lois, die collega IS niet mooi
ik ben ook al bemilft..eigenlijk vind ik t best leuk.. beter dan eruit te zien als een spinragmoekequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ow, dan is het easy piece of cake!
ennuh, mannen maakt het niet uit hoor, of vrouwen mooi zijn. Als ze er maar als een slet uit zien, een dikke bos hout mee zeulen, of benen tot onder de oksels hebben
(Ik werd met MILF aangeroepen eergisterenVind ik echt heel erg!)
Elin ook.. oma is rood, paps en ik blondquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Echte roden zijn echt mooi!! Ik heb heel even gehoopt op een rood kindje, maar goed waar moet ze dat vandaan hebben (nee niet de melkboer) . Ze heeft wel nog steeds een rodige gloed, maar ik was laatst bij macka en haar gloed valt in het niets bij de mooie haartjes van lucie en maja.
ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef skadhd het volgende:
Ik ben echt rood
En komt dat verhaal nu niet meer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef snoopy het volgende:
Nou moe, zat ik een heel verhaal te typen over falafel en wachten op ah thuisservice, topic dicht! En mijn batterij is bijna leeg.
ik ben van licht naar donkerblond gegaan, naar licht en donkerbruin... maar nu heb ik megauitgroei. Geen zin om het te laten verven, komt wel weerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef skadhd het volgende:
Haha Vicky. Ik al 8 jaar niet mn eigen rode kleur. Vind mn eigen kleur te flets. Ben van zwart naar felrood naar paars en nu weer gewoon rood gegaan.
herkenbaar, ik bestel mijn pizza altijd met ham en champignonsquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:32 schreef MamsX het volgende:
Dat heb ik met pizza's dan zie ik allemaal pizza's waarvan ik denk mmmmm dat zal lekker zijn.
En uiteindelijk bestel ik toch een pizza met salami en champignons.
2. ik ook voor de 3e keerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef skadhd het volgende:
Salami.
Jeuj!
En nu wil ik dus een calzone met van alles.
Darn.
Ik moet kiezen tussen 3 programma's
1. bouwval gezocht
2. bridget jones..(voor de 3e x)
3. huis te koop..
help?
zeg wat suggereer jij nou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
kijk naar random chicks met lang blond haar, denk daar een bruin kort kapsel op en ze is lelijk.
*lang blond haar heeft*
ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef MamsX het volgende:
ik vind dat echt vies, warme ananas.
dank je. Ik vond jouw bril trouwens heel leukquote:
Oi! Niet zo he?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef huuphuup het volgende:
altijd Hawaii, met knoflooksaus![]()
![]()
Taartjesfee niet zwanger? Widde ge da heul zeker?
Lang haar is echt verschrikkelijk bij mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef MamsX het volgende:
Estrys, ik vind je kapsel ook leuk. Meestal vind ik kort niet leuk.
Maar het staat je wel
ja die ham hoeft van mij ook niet zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dan wel de Hawaii zonder ham!
Oh en heel soms een funghi
herkenbaar.. ik ben veel te bang dat kort haar me niet staat...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb lang bruin haar. Kort staat me niet zo, of tenminste, ik denk dat het me niet zo zou staan maar ik hou ook gewoon van mn lange haar dus ik zal het niet snel kort knippen
Foto!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef MamsX het volgende:
Ik heb het blond, rood, zwart, bruin, en donkerblond gehad.
Lang, kort, heel lang, en heel kort.
Maar wat me nou leuk staat ik heb geen flauw idee.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus dat ik geen sjans meer heb ligt niet aan het feit dat ik euit zie als een uitgezakte pudding én die drie kinderen maar vanwege het bruine haar?![]()
ghehe sja, mn moeder heeft wel es zitten zeuren dat ik mn haar toch gewoon kort moet knippen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar.. ik ben veel te bang dat kort haar me niet staat...
whaha ik sluit me helemaal bij jou aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe sja, mn moeder heeft wel es zitten zeuren dat ik mn haar toch gewoon kort moet knippen.
Is veel practischer! En het staat zo pittig!mja... das dus juist een reden om geen kort kapsel te nemen haha. Dat je je korte haar leuk vindt is een prima reden. Of dat het je goed staat ook. Of dat je eens wat anders wilde ofzo.
Maar van "een handig, pittig/vlot kort kapsel" krijg ik echt jeuk.
En practisch schmactisch, ik ben 's morgens 2 minuten kwijt aan mn haar borstelen en een elastiekje erin doen. Mn mams spendeert weer tijd aan het in model fohnen en gellen en haarlakken van haar pittige kapsel...
Nou ja, mocht de nood ooit eens aan de man zijn....quote:
Ik moest ook nog even een half uurtje steppen op de Wii fit terwijl ik Bridget Jones keek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En komt dat verhaal nu niet meer?
Ik ben dol op falafel, maar durf het lang niet overal te bestellen/kopen uit angst dat het niet smaakt.
Blondquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef MamsX het volgende:
haha ik twijfel tussen donkerblond(is het nu). of blond of toch weer zwart
[ afbeelding ]
Dit is zoals het nu is.
[ afbeelding ]
Blond
[ afbeelding ]
Zwart
wij hebben dat gister op!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik moest ook nog even een half uurtje steppen op de Wii fit terwijl ik Bridget Jones keek.
* snoopy zweet van voorhoofd wist
Ik heb heel gewoon van die falafel van AH en pitabroodjes en rauwkost gemaakt. Voor de makkelijk.
Maar echt lekkere verkopen ze bij de Munt. En op de hoek van de Dappermarkt aan mijn kant zit ook een lekkere kraam met falafel en turkse pizza's![]()
heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Toch fijn om hier te lezen dat mensen met kort bruin haar lelijk zijn!Weer wat geleerd.
dat is ook mooi iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik wilde donker zeggenVind het wel cool dat je blauwe ogen er dan zo uitknallen
Dat kunnen we natuurlijk pas echt goed beoordelen na een foto he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:26 schreef Popples het volgende:
[..]
heb ik niet gezegdmaar bij sommige staat het wel en bij de ander niet. bij mij staat het niet dat is al 1 ding wat zeker is.
oke, maar de laatste keer dat ik lang haar had was 2004 (hier was ik 23 )quote:
Wow, actief hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik moest ook nog even een half uurtje steppen op de Wii fit terwijl ik Bridget Jones keek.
Ik heb heel gewoon van die falafel van AH en pitabroodjes en rauwkost gemaakt. Voor de makkelijk.
Maar echt lekkere verkopen ze bij de Munt. En op de hoek van de Dappermarkt aan mijn kant zit ook een lekkere kraam met falafel en turkse pizza's![]()
Nopequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup, ze lijkt ook echt in niks op jou he? grappig
Soms ben ik zo stom jaloers op jullie Amsterdammers met al jullie eettentjes en allerlei soms totaal niet nuttige winkeltjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Koot, zie het nu pas! sorry!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:35 schreef Dakota het volgende:
reinhilde..pm is stuk..
is t goed of niet?
dan mail ik t ff
13quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Koot, zie het nu pas! sorry!
Wat ik vroeg in de PM: heb je nu 14 streepjes of 7? Ik wil graag 14 streepjes, in het ontwerp zijn ze dan 0,5 cm wat neerkomt op 5 cm in het echie?
told you, ik zie er nou ook wel ouder uit hoor en ik heb een andere bril, volgens mij heb ik al drie verschillende brillen gehad sinds die tijd. en 30 verschillende tinten rood in mijn haarquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef MamsX het volgende:
Estrys ik vind kort echt 283293947 keer leuker.
Zonder te overdrijvenhaha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef het toe. Je had helemaal gelijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef Estrys het volgende:
told you, ik zie er nou ook wel ouder uit hoor en ik heb een andere bril, volgens mij heb ik al drie verschillende brillen gehad sinds die tijd. en 30 verschillende tinten rood in mijn haar
Dank je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef snoopy het volgende:
Reinhilde, moeilijke dingen zijn dat. Toen mijn oma overleed hebben mijn neefjes en ik ook herinneringen aan oma verteld. Met z'n drieėn. Het was emotioneel maar toch ook wel fijn op de een of andere manier.
Sterkte met alles
't Is veuls te laat natuurlijk, maar je had een rooie/rossige man uit moeten zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef Lois het volgende:
Ik ben pipi langkousrood geboren, en dat is pas na heel veel jaar zonlicht lichter geworden. Ik was er dus van overtuigd dat ik ook roodachtige kindjes zou krijgen, zoals Macka bijvoorbeeld.
Niet gelukt helaas
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:48 schreef Ticootje het volgende:
ik las dat koot 13 streepjes heeft, dus een 6,5ling?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef pinquit het volgende:ik ben heus niet lelijk. ok, toegegeven, vandaag heb ik niet zo'n goeie dag
blond lang haar kan bij mij niet
reinhilde
Haha dit soort dingen zijn altijd grappig inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:48 schreef bixister het volgende:
bij mij ook niet hoor pinquit.laatst ving ik toevallig een glimp op van hoe dat bij mij zou staan: ik zat in de metro, en daar heb je van die doorzichtige tussenschotten. aan de andere kant zat iemand met blond haar. tussen het schot en die mevrouw stond iemand wiens (donkere) tas toevallig precies ter hoogte van haar gezicht uitstak. zodoende zag ik m'n eigen gezicht in 't spiegelende 'glas' met haar blonde haren eromheen, en ik moest echt hardop gniffelen. het zag er heel gek uit, ik vond mezelf ineens lijken op wouke van scherrenburg.
maar ik ben heel ernstig hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha muts
ik ga echt stuk om dat laatste!
Jij bent heul wel mooi Pinqie![]()
Ik had een halve bladzijde gemistquote:
lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef snoopy het volgende:
mozzarella, gorgonzola, tomaatjes en dan als ie klaar is rucola en peperolie
AH verkoopt ze in een potjequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee tnx voor de tip buufje, dat is een goeie manier om taco's op te spicen. Dat ik dat zelf nog niet bedacht had!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
mag je eigenlijk mozarella als je zwanger bent? En dan niet de buffelmoz maar die zakjes van 45 cent?
Volgens mij wel, is gepasturiseerd dacht ik. Ik vrat die dingen toen ik zwanger was van tweede. Met tomaat en basilicum en truffeloliequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
mag je eigenlijk mozarella als je zwanger bent? En dan niet de buffelmoz maar die zakjes van 45 cent?
ja die welquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef pinquit het volgende:
oeh ik hoor net dat er een tapas-met-taarten-na meeting bij skadhd komt binnenkort![]()
nice!
wanneer zijn je tentamens mopsie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooooh count me in!!![]()
wanneer? na mn tentamens plx?![]()
deze zomer ook maar es een meet bij mij hier houden denk kik zie zo'n high tea wel zitten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef sjak het volgende:
Oeh lekker mozzarella, met (rauwe) ham, beetje pesto en tomaat. Even in de over (of tosti-ijzer), eet smakelijk!
Laatste is de 29e pasquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef pinquit het volgende:
[..]
wanneer zijn je tentamens mopsie?
en jaaa ik wil ook een keer bij jou op de hoogthee
ohja... t moet ook allemaal weer een beetje leuk terugslinkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
nee in het najaar ben ik op dieet.. dus helaas... over 3 jaar wel weer!
Dat past nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooooh count me in!!![]()
wanneer? na mn tentamens plx?![]()
deze zomer ook maar es een meet bij mij hier houden denk kik zie zo'n high tea wel zitten
ik verschuif het gewoon subtiel naar jouw huis... meet-kapertquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat past nietOf je moet de buurttent lenen?
quote:
slaap zachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef RockabeIIa het volgende:
trusten
ik ga dromen van Kim's buikje <3
Zolang hij niet aan de onderkant van je pijp bij je been uitkomt is er niks aan het handjequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn buik hangt nog steeds over de rand van m`n onderbroek heen, alle buikspieroefeningen ten spijt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef skadhd het volgende:
Mijn nog-nooit-gevuld-met-baby-buik is mooi strak en sexy.
Gna gna gna!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef skadhd het volgende:
!hahaha.Jij flapdrol.
Je hebt helemaal geen dikke buik. Je ziet je buik niet eens als je naar beneden kijkt
bij m`n enkelquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zolang hij niet aan de onderkant van je pijp bij je been uitkomt is er niks aan het handje.
De mijne nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn buik hangt nog steeds over de rand van m`n onderbroek heen, alle buikspieroefeningen ten spijt
mijn onzwangere buik was 86 cm hoor gemeten over mn navel. Ook niet echt plat ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef pinquit het volgende:
* pinquit denkt terug aan vanmiddag toen ze in het buikentopic las over omtrekken van zwangere buiken en maakte de stomme fout om eigen buik op te meten![]()
oeh dan moet je van die broeken dragen, van die jaren '80 ski-leggings, met zo'n bandje onder je voet doorquote:
quote:
Ik wilde ooit eens als mummy naar carnavalquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahhaha
hoe the hell kom je op het idee om jezelf helemaal te duckttapen?![]()
Spannend Reinhilde! *duimt*
grappig..ik vind 3 mooiquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb al gestemd
Op mezelf, zoals iedereen doet volgens mij
3 en 23 btw
Mijn hobby is 'mode door de jaren heen' en die afschuwelijke skibroeken en de leggings : r zijn typisch voor de twintigste eeuw, ze duiken zo om de 20/25 jaar op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh dan moet je van die broeken dragen, van die jaren '80 ski-leggings, met zo'n bandje onder je voet door![]()
dat houdt het vast tegen
Idemquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef MamsX het volgende:
Grrrr...
Het valt me trouwens mee hoe weinig baby's (moeders) hier mee doen met de baby van het jaar.
Ik krijg op hyves en msn om het uur wel weer een andere moeder die vraagt of ik wil stemmen.
Je buik gemeten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:46 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen!![]()
ik weet nie wat ik gedaan heb maar ik werd vanmorgen wakker met de rolmaat in mn hand
quote:
En terechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:53 schreef Memmel het volgende:
Mogguh, ik heb volgens mij bijna twee bankjes gemist. En deze ga ik ook goeddeels missen. Morgen bruiloft en wat zal ik blij zijn als ik morgenavond in mijn bed lig. Ik trouw liever zelf dan dat ik ceremoniemeester ben....pffff.
lijkt me idd een hoop geregel zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:53 schreef Memmel het volgende:
Mogguh, ik heb volgens mij bijna twee bankjes gemist. En deze ga ik ook goeddeels missen. Morgen bruiloft en wat zal ik blij zijn als ik morgenavond in mijn bed lig. Ik trouw liever zelf dan dat ik ceremoniemeester ben....pffff.
Dem! Had ik dat eerder gewetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Macka66 het volgende:
't Is veuls te laat natuurlijk, maar je had een rooie/rossige man uit moeten zoeken
Seb doet mee maar ik weiger om met mijn kind te gaan leuren. en 9000 baby's gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef MamsX het volgende:
Grrrr...
Het valt me trouwens mee hoe weinig baby's (moeders) hier mee doen met de baby van het jaar.
Ik krijg op hyves en msn om het uur wel weer een andere moeder die vraagt of ik wil stemmen.
Ja soms doet ze verbijsterende dingen in dat koppie waarop Jeroen en ik alleen maar verbaasd kunnen kijken "wat nou verstandelijk beperkt"quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef freecell het volgende:
Dat ze dat dan meteen koppelt aan die andere situatie zeg!
ik vind dat zoiets verschrikkelijks, echtquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef MamsX het volgende:
Proostquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:45 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja soms doet ze verbijsterende dingen in dat koppie waarop Jeroen en ik alleen maar verbaasd kunnen kijken "wat nou verstandelijk beperkt"
Ben daar stiekum hartstikke trots op maar in dit geval is het niet zo handig.
Naja de kinderen zitten op school, en moeders gaat maar even aan de koffie.... veel koffie
Ze zijn inderdaad erg leuk, ik wilde ze gisteren kopen maar ze zijn heeeeeeeel smal, daar paste ik met mn babybredevoeten niet inquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:13 schreef huuphuup het volgende:
Muhging ik net op zoek naar een plaatje van surfschoenen, kom ik langs de scapino-folder.
En nu wil ik die sandaal/slippers hebben... in wit en rood
hier, eerste pagina.
-edit-
ik zie nog meer wat ik wil
jammer genoeg is het nog veel te groot voor mij, misschien andere meisjes-mama's die em leuk vinden?
Rokje
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad erg leuk, ik wilde ze gisteren kopen maar ze zijn heeeeeeeel smal, daar paste ik met mn babybredevoeten niet in![]()
is die weer in dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
crap![]()
normaal heb ik best smalle voeten maar ik hou inmiddels al redelijk wat vocht vast zag ik vanmorgen![]()
doet het wel weer leuk voor de rollade-look dan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nog geen bikini gekocht voor de zomer, ik laat het ook even afhangen van hoe de boel erbij hangt. Misschien koop ik wel gewoon een burkini.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nog geen bikini gekocht voor de zomer, ik laat het ook even afhangen van hoe de boel erbij hangt. Misschien koop ik wel gewoon een burkini.
Ja mijn surf shirt wat ik toen aan kon, daar ben ik zeker een rollade in. Die heeft Cil nu.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahha
wi je mijn surfshort en -shirt hebben?
uhoh... zat er een draak in de kast?quote:
Ik word ook echt depri van foto's van toen. Dat figuurtje...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemoggel Kim *koffie geeft*
Haha Ticoo jaaa maar je had toen wel zeker een maat of 2 kleiner dan ik had hemijn surfshirt is goed uitgerekt inmiddels
Wat je ook doet kijk NOOIT foto's van toen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik word ook echt depri van foto's van toen. Dat figuurtje...
Maar ik heb al wel een leuke bikini gezien. Maar mijn borsten zijn nog aan het terugplooien dus ik durf nog niets te kopen.
Jį die wil ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:13 schreef huuphuup het volgende:
Muhging ik net op zoek naar een plaatje van surfschoenen, kom ik langs de scapino-folder.
En nu wil ik die sandaal/slippers hebben... in wit en rood
hier, eerste pagina.
-edit-
ik zie nog meer wat ik wil
jammer genoeg is het nog veel te groot voor mij, misschien andere meisjes-mama's die em leuk vinden?
Rokje
Sapph proberenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
mijn lief vond dat ik een Marlies Dekkers bikini moest kopen. Volgens mij omdat dan de bikini zo mooi is dat de rest niet meer opvaltMaar ik vind de krengen veel te duur voor wat je ervoor krijgt. De meeste vind ik niet eens zo heel mooi trouwens.
Ik ook.. Met Huupquote:
wat attent van de taximevrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef Lois het volgende:
De taximevrouw heeft Jeroen net gebeld en aan het einde van de straat gaf Eva de strijd al op en ging ze gewillig zitten. Ze heeft nog wel een hele tijd zitten snikken () maar is gewoon naar school gegaan.
Dem wat een klotedag zo
wat zielig.... Maar wel fijn dat ze even belde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef Lois het volgende:
De taximevrouw heeft Jeroen net gebeld en aan het einde van de straat gaf Eva de strijd al op en ging ze gewillig zitten. Ze heeft nog wel een hele tijd zitten snikken () maar is gewoon naar school gegaan.
Dem wat een klotedag zo
Och, ik was zo'n 5 jaar geleden een kilo of 90quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat je ook doet kijk NOOIT foto's van toen...
Maak er maar twee vanquote:
uhm, 2004 volgens mij? Ticoo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:23 schreef pinquit het volgende:
tof die fotohoelang is dat geleden?
en ging het en beetje? kon je het?
Waarvan er 1 erg veel intresse toonde voor mijn toenmalige vriend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
uhm, 2004 volgens mij? Ticoo?
Kon ik het een beetje... meeeh...hahaha
ik heb meer op het strand gelegen dan op de plank, en daarnaast ben ik ook teveel naar mijn zin bezig geweest met twee hakketakkende vriendinnen sussen waarmee ik in een tentje zat![]()
Het was wel zwaar, lichamelijk zeg maar. Maar heel gaaf en uiteindelijk ben ik wel een paar keer blijven staanmaar meer dan dat zat er niet in voor mij die vakantie
![]()
en nou moet ik zeggen dat ik de "lessen" ook erg tegen vond vallen toen hoor, met een instructeur die meer met zn vriendin op het strand lag te vozen dan dat ie met zn surfklasjes bezig was...
ghehe ook dat nog jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarvan er 1 erg veel intresse toonde voor mijn toenmalige vriend.![]()
2004 zal wel eens kunnen ja. Ik had geen lessen, maar uiteindelijk lukte mij het ook.
supertof!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef pinquit het volgende:
kijk wat ik heb![]()
[ afbeelding ]
die hadden ze bij kwantum, voor mar 5,-het is officieel een tuingereedschapstas, maar volgens mij maakt t niet zoveel uit wat ik erin prop
en ook nog een gigaaantische paraplu erbij![]()
[ afbeelding ]
Dat kon ie wel ja, daarna lag ie te droogneuken met zn vriendinnetje op het strand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ook dat nog ja![]()
wat een idioterie was dat zeg... nouja ach het is gelukkig allemaal soort van losgelopen.
Mja ik had dus wel een lespakket bijgeboekt. En toen zo'n droogles gehadeen les op het droge, over golven enzo en hoe je moest peddelen. Maar daarna niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |