Is dat een hint?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Ze woont vlakbij de tandenfee, als je linksom gaat bij de goede fee kan je haar huisje niet missen
ik ook. Tis deze van jackass (ik moet er echt elke keer aan denken als ik die nick ziequote:
ooooh daar moest ik zo ontzettend om lachen toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik ook. Tis deze van jackass (ik moet er echt elke keer aan denken als ik die nick zie)
[ afbeelding ]
ja maar zo kun je nooit wat lekkers verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef skadhd het volgende:
Silverstar. Als ik kruiden koop gebruik ik ze maar 1 keer wss. Dus dat vind ik zonde.
Heb je het al op nu?
blond haar will do the trickquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
de taartjesfee kan heeeel goed taartjes bakken
lois, die collega IS niet mooi
ow, dan is het easy piece of cake!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
de taartjesfee kan heeeel goed taartjes bakken
lois, die collega IS niet mooi
ik ben ook al bemilft..eigenlijk vind ik t best leuk.. beter dan eruit te zien als een spinragmoekequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ow, dan is het easy piece of cake!
ennuh, mannen maakt het niet uit hoor, of vrouwen mooi zijn. Als ze er maar als een slet uit zien, een dikke bos hout mee zeulen, of benen tot onder de oksels hebben
(Ik werd met MILF aangeroepen eergisterenVind ik echt heel erg!)
Elin ook.. oma is rood, paps en ik blondquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Echte roden zijn echt mooi!! Ik heb heel even gehoopt op een rood kindje, maar goed waar moet ze dat vandaan hebben (nee niet de melkboer) . Ze heeft wel nog steeds een rodige gloed, maar ik was laatst bij macka en haar gloed valt in het niets bij de mooie haartjes van lucie en maja.
ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef skadhd het volgende:
Ik ben echt rood
En komt dat verhaal nu niet meer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef snoopy het volgende:
Nou moe, zat ik een heel verhaal te typen over falafel en wachten op ah thuisservice, topic dicht! En mijn batterij is bijna leeg.
ik ben van licht naar donkerblond gegaan, naar licht en donkerbruin... maar nu heb ik megauitgroei. Geen zin om het te laten verven, komt wel weerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef skadhd het volgende:
Haha Vicky. Ik al 8 jaar niet mn eigen rode kleur. Vind mn eigen kleur te flets. Ben van zwart naar felrood naar paars en nu weer gewoon rood gegaan.
herkenbaar, ik bestel mijn pizza altijd met ham en champignonsquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:32 schreef MamsX het volgende:
Dat heb ik met pizza's dan zie ik allemaal pizza's waarvan ik denk mmmmm dat zal lekker zijn.
En uiteindelijk bestel ik toch een pizza met salami en champignons.
2. ik ook voor de 3e keerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef skadhd het volgende:
Salami.
Jeuj!
En nu wil ik dus een calzone met van alles.
Darn.
Ik moet kiezen tussen 3 programma's
1. bouwval gezocht
2. bridget jones..(voor de 3e x)
3. huis te koop..
help?
zeg wat suggereer jij nou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
kijk naar random chicks met lang blond haar, denk daar een bruin kort kapsel op en ze is lelijk.
*lang blond haar heeft*
ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef MamsX het volgende:
ik vind dat echt vies, warme ananas.
dank je. Ik vond jouw bril trouwens heel leukquote:
Oi! Niet zo he?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef huuphuup het volgende:
altijd Hawaii, met knoflooksaus![]()
![]()
Taartjesfee niet zwanger? Widde ge da heul zeker?
Lang haar is echt verschrikkelijk bij mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef MamsX het volgende:
Estrys, ik vind je kapsel ook leuk. Meestal vind ik kort niet leuk.
Maar het staat je wel
ja die ham hoeft van mij ook niet zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dan wel de Hawaii zonder ham!
Oh en heel soms een funghi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |