哈哈,笑死人quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef AndyKaufman het volgende:
Ik ben ook een Chinees.
Ter bewijs:
http://i39.tinypic.com/2vi5hko.jpg
Wat fijn dat er zoveel chinezen hier zitten, ik voel me al helemaal thuis.
Shit man... Are you kidding me?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef AndyKaufman het volgende:
Ik ben ook een Chinees.
Ter bewijs:
http://i39.tinypic.com/2vi5hko.jpg
Wat fijn dat er zoveel chinezen hier zitten, ik voel me al helemaal thuis.
Dat doen alleen chinezen die hier hier in Nederland studeren. De mensen die hier opgegroeid zijn fietsen op hele normale fietsenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom rijden jullie altijd op kinderfietsen?
Je ziet wel eens dat ze in het westen niet hun Chinese naam voeren omdat die alleen maar tot uitspraakmoeilijkheden of ongepaste hilariteit – waar deze topic ook een weinig fraai voorbeeld van is – leidt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:05 schreef Burakius het volgende:
Waarom hebben Chinezen altijd van die Engelse namen
Zoals Michael of Jack of Ricky
Bull.. Ik heb zoveel Chineze vrienden en ik kan ze allemaal uitspreken. Ze zijn echt niet moeilijk om uit te spreken. I.pv. "Andy" zeg ik dan ook gewoon steevast zijn echte naam. Hong Hey.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je ziet wel eens dat ze in het westen niet hun Chinese naam voeren omdat die alleen maar tot uitspraakmoeilijkheden of ongepaste hilariteit – waar deze topic ook een weinig fraai voorbeeld van is – leidt.
Ik kan de tonen, stijgend, vallend, vlak, niet uitspreken. Ik hoor ze niet, of amper, en ik maak er een potje van als ik het nazeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Burakius het volgende:
Bull.. Ik heb zoveel Chineze vrienden en ik kan ze allemaal uitspreken. Ze zijn echt niet moeilijk om uit te spreken. I.pv. "Andy" zeg ik dan ook gewoon steevast zijn echte naam. Hong Hey.
Sorry Klonkquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:36 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Hier jullie modje, het is hier godverdomme geen ONZ, of een kleuterschool, kappen met al die pogingen tot grappig zijn en gebagger, dank u
Nee, die ken ik niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 04:08 schreef Dionysiou het volgende:
Ici-Paris ken jij Jack Peng ook?
Het is een bekende Chinees
Hij is erg bekend in FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet?
Waar zou ik hem van moeten kennen?
Is hij beroemd of zit hij gewoon net als ons ook op FOK?
Volgens mij is die laatste een indonees. Dat telt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is erg bekend in FOK!
Hij heeft een eigen webshop: www.dealperfect.com
Ik ben geen chinees sorry maar Bhuddy wel kijk maar in het fotoboek! Hij is ook een fan van Jack
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |