SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Macka66 het volgende:
Inderdaad van harte, Tex![]()
En ik ben ook heel blij met m'n linnen indio! Volgens mij zijn dochters en ik alledrie verliefd op Ficus![]()
Met Zara Curry heb ik een wat mindere verstandhouding. Misschien komt het door de nieuwigheid, maar het lukt me niet om een knoop achter mijn rug echt strak aan te trekken. Daar heb ik Lief bij nodig. Met Zara Red heb ik dat probleem helemaal nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef TearSong het volgende:
Wat een verschil dan tussen die 2. Dat herken ik overigens niet bij mijn zara forest...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef owlet het volgende:
Rosenholz is toch roodachtig (rozenhout/rosewood is roodachtig hout), niet roze?
[ afbeelding ]
Heel blij!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Gelukkig goed ontvangen dus! En volgens mij ben je er nu al blij mee
Ik heb 'm gebruikt als ringsling door gewoon de doek door de ringen te halen en dubbel te vouwen. Werkte prima, alleen was het voor mij persoonlijk niet meer zo comfortabel met een 1jarige erin. Toen hij pas een paar maanden was zat hij héérlijk in de TicoSling
Persoonlijk zou ik de doek niet gaan inkorten! Wie weet wil je straks eens iets anders proberen te knopen en komt die lengte van pas. Je zou 'm wel een beetje vast kunnen stikken bij de ringen, zodat je dat later eventueel nog los kunt maken.
Natuurlijk kan het wel, als je een verbouwde sling met meer plezier gebruikt dan een losse doek... waarom niet!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Heel blij!![]()
Maar nu weet ik het niet meer, en ik ben al zo twijfelkonterig de laatste week. Stomme hormonen!![]()
Ik had een heel project in mijn hoofd, namelijk doek inkorten tot ringsling en vastnaaien en dan de staart beschilderen met bloesemtakken (met textielverf).
Maar ergens voelt het ook als of dat niet hoort/kan of zo...![]()
Lekker warrig dit verhaal en ik dus...
Sneller knopen. En geef m iets wat hij graag wilt hebben om m even koest te houden, zodat jij je knoop goed hebt. Lekker vaak dragen maakt het ook dat hij eraan went.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Reinhilde
Wat doe je eigenlijk met een superdwarse baby die niet meer op de rug wilKan ik rug dragen, werkt Koen van geen kant mee...
![]()
blijven oefenen?
Goede emoties, vol liefde. Maar niet makkelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:18 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb gister Zara Natur binnen gekregen. Maar gister is mijn opa overleden, en nu is die doek voor mij verbonden met verdriet.
Stomme emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |