dat dusquote:
fouter dan Gayniggers from outerspace kan nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Timo20 het volgende:
En de meest foute titeltoch eens downloaden
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fouter dan Gayniggers from outerspace kan niet
waarschijnlijk omdat ze t ook nog menen....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
gister gekeken. viel erg tegen.
er zijn veel leukere slechte films.
zo slecht is ie absoluut niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:23 schreef WheeleE het volgende:
Zou dit de nieuwe Manos - Hands of Fate worden?
Dan moet ik Manos nog maar eens gaan kijken...quote:
En mocht die laatste niet subtiel genoeg zijn:quote:H.G. Wells' War of the Worlds
The Da Vinci Treasure
Snakes on a Train
AVH: Alien vs Hunter
Transmorphers
I Am Ωmega
The Day the Earth Stopped
The Terminators
Allan Quatermain and the Temple of Skulls
vond ik ook. Deze nam zichzelf erg serieus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
gister gekeken. viel erg tegen.
er zijn veel leukere slechte films.
quote:
hij is gewoon via de gebruikelijke kanalen op te halenquote:
Heb hem gevonden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij is gewoon via de gebruikelijke kanalen op te halen
ja precies, maar het zijn wel mooie films om heerlijke venijnige recensies over te schrijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb hem gevonden!
Waar ik wel een hekel aan heb zijn die mensen die deze film heel slecht vinden en daar openlijk voor uitkomen. Je weet dat dit pure entertainment is en niet realistisch is ga dan Zwart boek of de Titanic kijken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Had naar mijn inziens de film een beter eind gegeven.
En voordat ik het vergeet, de scene waarin de haai dat vliegtuig grijpt.. ook dat is verklaarbaar. SFO (San Francisco's vliegveld) ligt dicht bij het water, zoals je ook kon zien in de film toen die Japanner aankwam. Nu staat San Francisco ook bekend om de stad omringd door mist. Dus, het waren geen wolken, maar het was mist! Al met al dus volkomen verklaarbaar allemaal!
Deze film heeft nu dat voor vliegen gedaan als wat Jaws voor zwemmen in de zee heeft gedaan..
Next up:
Die 'playmate' is al achter in de 40 ofzo en was een popsterretje in de jaren 80'quote:Op zondag 17 mei 2009 09:23 schreef WheeleE het volgende:
Die playmate had voor haar eerste filmrol wel wat beter kunnen krijgen. Lijk in een misdaadfilm ofzo, hoeft ze ook niet zo veel te acteren.
Wat?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die 'playmate' is al achter in de 40 ofzo en was een popsterretje in de jaren 80'
Een beetje vliegtuig vliegt sowieso al niet op 100m, laat staan in een stormquote:Op donderdag 21 mei 2009 04:28 schreef Siniti het volgende:
Ja, een haai die 100 meter uit het water springt om een vliegtuig neer te halen.
was mij ook opgevallen:quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Xandrar het volgende:
Ja, CGI is ZO ontzettend brak in deze film.Met die plane attack, eerst een enorme vuurbal, een haai die je vliegtuig in tweeen hapt, maar tijdens de val in de lucht ziet het vliegtuig er nog intact uit. :S
Ook sowieso, alle CGI scenes worden minstens 4x herhaalt. :S Als die haai dat schip aanvalt, zie je 5x dezelfde scene dat die haaievin onder water gaat.
quote:As soon as the credits are done rolling we're treated to bad cgi of glacier collapsing which really made me wonder. Couldn't they've used stock footage of a glacier collapsing? There's tons of that available and that actually looks real, mainly because it is real of course.
bronquote:During this we get to see a lot of recycled shots. I think that at least ten times we see a shot of the shark coming out of the dark directly to the camera and swimming past it. The whole movie actually consists of shots being repeated over and over again like stockfootage of a battleship from a birds eye perspective for instance. There's also a scene where the shark attacks this battleship. No less than 4 times do we actually get a shot of his fin going underwater while he swims towards the ship. This battleship also fires at the shark of course. No torpedo's but rather with the firepower on the deck. It's like shooting with lead shot at an elephant from a pretty lenghty distance. The ship gets eaten of course.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik mischien een dieper gelegen verhaallijn gemist?"Those unforgettable days, for them I live"
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Xandrar het volgende:
Ook sowieso, alle CGI scenes worden minstens 4x herhaalt. :S Als die haai dat schip aanvalt, zie je 5x dezelfde scene dat die haaievin onder water gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |