EQN ingevuld, ga je naar beneden, vul je de 4 dingen in die je weet, selecteer je de variabele die je niet weet en klik je op solve.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef TC_Artemis het volgende:
EQN:0=normalcdf(L,R,M,S)-o
Is het toch?
waar de fok zit de komma ook alweerik heb nu al een blackout
edit
oh ik heb m ;D
en hoe rekende je met de solver? met alpha toch? maar dat werkt heul niet
Het werkt al, ik moest alpha enter doen om te solven, gek ding.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
EQN ingevuld, ga je naar beneden, vul je de 4 dingen in die je weet, selecteer je de variabele die je niet weet en klik je op solve.
Ok mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het werkt al, ik moest alpha enter doen om te solven, gek ding.
normalcdf(Linkergrens, rechtergrens, gemiddelde, standaardafwijking).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef IJsbergsla het volgende:
Iemand nog een goede uitleg van de Normale verdeling, die is aardig weggezakt namelijk...
Is de linker grens niet gegeven, dan -10^99quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:17 schreef 0100 het volgende:
[..]
normalcdf(Linkergrens, rechtergrens, gemiddelde, standaardafwijking).
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:23 schreef Blocko het volgende:
Komt binonpdf en binoncdf ook in het examen voor?
Gelukkig heb ik een reservequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja
0100 danku![]()
En eh, succes met je rekenmachine..
ja het kan maar volgens mij kan je ook wel zonder!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:23 schreef Blocko het volgende:
Komt binonpdf en binoncdf ook in het examen voor?
calc, mamximum toch gewoon?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Bapesta het volgende:
mensen hoe bereken je het maximum en minimum ook alweer van een formule?
gelijkstellen aan 0 toch voor maximum?
ow ik weet het al weer nee als je bv van een afgeleide de maximum of minimum moest weten dan moest je de formule op = 0 zetten toch?quote:
sorry ik snap niet wat je bedoeld, volgens mij hoef ik dat niet te weten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:31 schreef Bapesta het volgende:
[..]
ow ik weet het al weer nee als je bv van een afgeleide de maximum of minimum moest weten dan moest je de formule op = 0 zetten toch?
en kan iemand mij misschien een voorbeeld geven?
dan moet je toch als je het op = 0 heb gezet moet je dan toch algebraïsch oplossen?
owja sorry je doet nieuwe stijl...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:40 schreef ismey het volgende:
[..]
sorry ik snap niet wat je bedoeld, volgens mij hoef ik dat niet te weten?
Examen van 2008 (tijdvak 1), opgave 4quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:41 schreef Bapesta het volgende:
[..]
owja sorry je doet nieuwe stijl...
mensen met oude stijl kan iemand mij een voorbeeld geven plz??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |