schrootjes plafond, stenen muren... ieuw!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Donker eiken kookeiland![]()
[ link | afbeelding ]
Oh man.. ben verliefd op de slaapkamer en de badkamer. Een combinatie van rust, eenvoud en creativiteit.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooi huis in Tilburg
[ afbeelding ]
Met een eigen vijvertje
[ afbeelding ]
Met een gezellig bleke woonkamer
[ afbeelding ]
Een kleurrijke keuken
[ afbeelding ]
Eveneens een kleurrijke douche (wel gezellig!)
[ afbeelding ]
De hele badkamer.. zitten de douchekoppen in het aparte kamertje misschien?
[ afbeelding ]
Ietsjes meer kleur in de kinderkamer
[ afbeelding ]
Nog een gezellige badkamer
En toch iets kleurrijks kunnen vinden
[ afbeelding ]
Het schilderij aan de muur en wat overhemden
[ afbeelding ]
De rode eetkamerstoelen
Tja, het is niet echt mijn smaak al kan het toch mooi zijn denk ik.
Ik vind het gewoon een beetje kleurloos.
Mooie badkamerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef xman het volgende:
[..]
Oh man.. ben verliefd op de slaapkamer en de badkamer. Een combinatie van rust, eenvoud en creativiteit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat het hele huis rust uitstraalt. De keuken is strak en oogt schoon en is gemakkelijk schoon te houden en de woonkamer heeft heerlijke banken. En er is heel gemakkelijk kleur aan toe te voegen naar smaak met accessoires.
AMAJ! Wat een wansmaak!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
een kookeiland met plavuizen.. dat is echt 2x levenslangquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
3x, je vergeet de oranje draaiknoppenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een kookeiland met plavuizen.. dat is echt 2x levenslang
Goed idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:50 schreef JufMariska het volgende:
Kunnen we niet een apart 'opmerkelijke keukens van Funda'-topic openen?
Wel een coole oude stalen schuifdeur achteraan verstoptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Goed idee.
(Vooral in vergelijking met de rest van 't huis)
De binnenkant is wel toe aan verandering, maar wat een prachtig huis en omgeving!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Goed idee.
[ afbeelding ]
(Vooral in vergelijking met de rest van 't huis)
De badkamer is trouwens ook enigszins merkwaardig.
[ afbeelding ]
Enorm lelijk, maar wel handig ingedeeld zo. Niet een standaard fornuis maar vier aparte kookpitten, ik heb dat eigenlijk nog nooit eerder gezien. Lijkt me nog best praktisch eigenlijk..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach ja andere cultuur he.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:46 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig![]()
lelijk gordijnding:
[ afbeelding ]
rare tl-balk
[ afbeelding ]
nog een tl-balk
[ afbeelding ]
makkelijk te bereiken gaspitten
[ afbeelding ]
leuke decoratie
[ afbeelding ]
en als afsluiting
[ afbeelding ]
En die schotels zijn ook wel een goede aanwijzingquote:Op zondag 31 mei 2009 11:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ach ja andere cultuur he.
Lijkt me duidelijk van een allochtoon, die zijn dol op TL in de woonkamer en gouden beddenspei.
cool huisquote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Kaasstengel het volgende:
[ afbeelding ]
omg dat behang![]()
[ afbeelding ]
Ruime badkamer..![]()
[ afbeelding ]
Wel een supermooie keuken
Als het er in de kinder kamer leuk uit ziet, waarom ook niet in de badkamer.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Gwywen het volgende:
Ja, door die roze accenten is het ineens wél een leuke badkamer.
Dat zijn domino elementen. Als je de ruimte voor hebt is het wat indeling betreft ideaal. Je kan zelf je fornuis samenstellen in setjes van één of twee pitten. Kan je ook gelijk wat meer afstand creëren dan die je op standaard kookplaatjes hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Enorm lelijk, maar wel handig ingedeeld zo. Niet een standaard fornuis maar vier aparte kookpitten, ik heb dat eigenlijk nog nooit eerder gezien. Lijkt me nog best praktisch eigenlijk..
En het geeft veel meer vrijheid qua indeling omdat er oa ook barbeque-, grillplaat- en friteuse-elementen zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 09:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat zijn domino elementen. Als je de ruimte voor hebt is het wat indeling betreft ideaal. Je kan zelf je fornuis samenstellen in setjes van één of twee pitten. Kan je ook gelijk wat meer afstand creëren dan die je op standaard kookplaatjes hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |