Vorige week nog gegeten in Barcelonaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik zie op wiki dat mijn lievelingssmaak niet meer gemaakt wordt.![]()
En Douwe Egberts is op exact dezelfde wijze Amerikaanse koffie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef EnderOnline het volgende:
Ben & Jerry's is Nederlands.
Ik hoop dat je je realiseert dat elke keer dat je een pak Douwe Egberts koffie koopt.... dat een deel van de winst terugvloeid naar de Amerikaanse eigenaar Sara Lee, die vervolgens belasting moet betalen over die winst die in de Amerikaanse schatkist komt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Gekke-Henkie het volgende:
koop gewoon nederlands merk dan komt het geld tenminste waar het hoort en niet in die hande van die amerikanen
boycotten die handel
Volgens mij gaat het erom dat het niet gemaakt/verkocht wordt in Nederland.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
Vorige week nog gegeten in Barcelonaevenals Cherry Garcia die ook niet meer gemaakt wordt volgens Wiki
Bijna goed, bijna,quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef maartena het volgende:
[..]
de Amerikaanse eigenaar Sara Lee, die vervolgens belasting moet betalen over die winst die in de Amerikaanse schatkist komt.
Denk daar eens over na als je een kopje koffie drinkt..... het kan weer een kogel betalen die eventueel bestemd zou kunnen zijn voor een ongelukkige Irakees.
oke maar cherry garcia wordt wel gewoon verkocht in ieder geval, staat ook op de nl ben en jerry's sitequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij gaat het erom dat het niet gemaakt/verkocht wordt in Nederland.
Dat gaat echter om slechts een deel van de inkomsten, niet om alle. Mijn opmerking geld nog steeds.... Okay, wellicht moet je nu twee kopjes koffie drinken voor een kogel, en wat corporate money in een account op het Isle of Man.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef The.Apple het volgende:
Bijna goed, bijna,
Sara Lee is een van de belasting ontduikers (volgens Obama).
met Off-shoring etc.
uuhhh.....Mensen worden niet betaalt uit winst, omzet-kosten(o.a. loon ) = winstquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat gaat echter om slechts een deel van de inkomsten, niet om alle. Mijn opmerking geld nog steeds.... Okay, wellicht moet je nu twee kopjes koffie drinken voor een kogel, en wat corporate money in een account op het Isle of Man.
Aan de andere kant wordt de CEO wel betaald met die winsten, (en de rest van de werknemers) en die komen er niet onderuit. Hoe dan ook, een Amerikaanse CEO met offshore bank accounts, of de Amerikaanse overheid wordt er beter van als jij Douwe Egberts blijft drinken.
Haal ik vanavond nog even een pint Ben & Jerry's, krijgt de staatskas in Nederland ook weer wat van Unilever
Hoe kan dat nou, half baked is een mix van cookie dough en die met die brownies. Raar dat die smaken afzonderlijk wel ok zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik zie op wiki dat mijn lievelingssmaak niet meer gemaakt wordt.![]()
[..]
Ben & Appie'squote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Biogarde het volgende:
Die van AH eigen merk is ook lekker peeps
Zonde idd, en waarschijnlijk ook onnodig aangezien het in het buitenland nog vrolijk verkocht wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:21 schreef Kriegel het volgende:
En anders haal je dat foute ingrediėnt er toch gewoon uit?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef Nielsch het volgende:
Ben & Jerry's is voor paupers met een matig inkomen![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Inderdaad. Daarom is half baked ook veruit het lekkerste.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, half baked is een mix van cookie dough en die met die brownies. Raar dat die smaken afzonderlijk wel ok zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |