Met wat alcohol is alles 'lekker' hè.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Zuipen en lekkere wijven neuken!!!!!11!!11![]()
![]()
Juist, 'k werd zo'n beetje belachelijk gemaakt dat ik nog een berg vrienden had in het dorp waar in vandaan kwam die niet in Saint Tropez polo's liepen. Ben dan ook snel gestopt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Kopbal het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor sociaal gestoorde kneuzen die niet op een normale manier vrienden kunnen maken.
Jaaaa, dat zou jij wel een keer mee willen maken he deugniet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef Pieter-utd het volgende:
![]()
Alleen is het bier dan duurderquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef wise het volgende:
aansluiten bij iets om "erbij te horen"
Alles wat je in een studentenvereniging kan doen, kan je ook zonder.
Oh nee, een internetheldquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
dat ontgroening rotzooi is echt te belachelijk voor woorden. als iemand etensresten over mij heen wil gooien dat laat ik hem wel zien wat ik daarvan vind.
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jaaaa, dat zou jij wel een keer mee willen maken he deugniet.
of je het lekker smaakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
dat ontgroening rotzooi is echt te belachelijk voor woorden. als iemand etensresten over mij heen wil gooien dat laat ik hem wel zien wat ik daarvan vind.
precies maar helaas over het algemeen zijn het geen culinaire chefs daar bij die studentenvereniging. Daar zouden ze dus meer tijd aan moeten besteden. Zeer vervelend uiteraard.quote:
en daar heb je een studentenvereniging voor nodig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef Pieter-utd het volgende:
![]()
Neuken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij drinkt cola en neukt lelijke meisjes?
Gelijk z'n bericht verwijderdquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij drinkt cola en neukt lelijke meisjes?
Joh, don't bother. Dat wil dat MBO volk hier niet horen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef Vodka_Lime het volgende:
[...]
Dat een studentenvereniging alleen is voor kneusjes daar kan ik niet echt inkomen. Tuurlijk lopen er altijd gekken rond, maar die heb je in je vriendengroep ook.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
hoop dat je geen Nederlands studeert.
Nee, hoor, kijk maar wat er nu staat. Daar kan ik weinig aan doen. Ik ga er vanuit dat het een fout in de proxy van mijn werkgever is, want ik zie het niet bij anderen gebeuren, dus het zal geen Fok-bug zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snel weghalen hé? Jij vuige snoodaard
Ja ja, een fout in de proxy...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, hoor, kijk maar wat er nu staat. Daar kan ik weinig aan doen. Ik ga er vanuit dat het een fout in de proxy van mijn werkgever is, want ik zie het niet bij anderen gebeuren, dus het zal geen Fok-bug zijn.
Studievereniging en Studentenvereniging, zijn niet hetzelfde..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef ruud.nl het volgende:
Waarom zou je überhaupt lid willen worden van zo'n studentenvereniging?
Ik ben zelf wel lid geweest van een studievereniging vanwege de mogelijkheid om vrije studiepunten te behalen, maar die hadden niet van die kansloze ontgroeningstaferelen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snel weghalen hé? Jij vuige snoodaard
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Studievereniging en Studentenvereniging, zijn niet hetzelfde..
Mag je me het verschil uitleggen....quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Studievereniging en Studentenvereniging, zijn niet hetzelfde..
Ik heb dat op de uni waar ik heb gestudeerd toch heel anders ervaren. Studieverenigingen zijn onderdeel van de faculteiten, studentenverenigingen op zich zelf staand. En ik heb nog nooit bij een studentenvereniging nuttige bijdragen aan de opleiding gezien, ja, hooguit een succesvolle eliminatie van een student die toch bij voorbaat al een faalhaas was, die ze vervolgens aanzetten om zich dood te zuipen. Dat soort verhalen ken ik niet bij studieverenigingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag je me het verschil uitleggen....
Een kennis van me zit bij een studievereniging.....
- Beiden zijn studie-gerelateerd. Alleen zitten bij een studentenvereniging leden van vers. opleidingen, bij een studievereniging niet
- Zelfde principe.... Zuipen is van statusbelang
- Men werkt in rangen
etc.
Een betere omschrijving, en dan nogmaals volgens mij de toevoeging dat een studievereniging onderdeel van de faculteit in questie is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een studentenvereniging heeft in praktijk heel weinig tot niets met studie te maken![]()
Een studievereniging nog wel (bedrijfsexcursies, hulp voor stageplekken, studiereizen) . En dat is toch wel het belangrijkste verschil. Studievereniging werkt ook niet in rangen, mensen worden wel voor verschillende commissies ingesteld, maar een indeling in "rangen" noemen vind ik wel wat overdreven.
zo kan het ook, wat mij is opgevallen is dat je ontzettend veel verplichtingen hebt waardoor je steeds afhankelijker wordt van een studentenvereniging. ik denk dat het belangrijkste is om iets te zoeken wat bij je past en waar geen zware verplichtingen aanzitten. zoals ik de vereniging in alkmaar zie is het denk ik heel erg leuk en krijg je veel leuke sociale contacten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef Vodka_Lime het volgende:
Volgens mij ligt het volledig aan de vereniging en ook de stad waarin deze is gevestigd.
In Alkmaar hebben wij vanuit Inholland Alkmaar(HBO)de studentenvereniging Omnivas.(zie ook ondertitel)
Hier zit geen ontgroening, wel een introductieweek maar dit is geen ontgroening. een gezellige week met div. activiteiten om alkmaar, de school en de vereniging te leren kennen. Uiteraard met kroegentocht en kampvuur 's avonds.
In de loop van het jaar organiseren active leden diverse feesten met verschillende thema's. In de kroeg onder school(de SooS) is het elke vrijdag een drukte met studenten die een biertje komen doen.
Naast de feesten wordt er regelmatig activiteiten georganiseerd als; paintballen, karten, etc.
Hiervoor wordt korting geregeld en vanuti sponsorgelden een bijdrage gedaan vanuit de vereniging.
Geen ballerig gedoe, dat past totaal niet in Noord-Holland en Alkmaar.
Dat een studentenvereniging alleen is voor kneusjes daar kan ik niet echt inkomen. Tuurlijk lopen er altijd gekken rond, maar die heb je in je vriendengroep ook.
Een knor die iets knorrig noemt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Repeat het volgende:
Zeker die knorrige verenigingen die denken dat ze baas zijn door ook zo te ontgroenen ed
Dat is inderdaad volstrekt onmogelijk buiten zo'n vereniging om.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Curri het volgende:
Studentenverenigingen zijn super, je kunt er 's avonds met vrienden afspreken, het zorgt ervoor dat je minder loze tijd hebt in de avonden, en ik vind dat zeker prettig
Studentenverenigingen maken het makkelijker mensen buiten je studie te leren kennen. Maar dat zegt niet dat het onmogelijk is dat niet te doen als je niet bij een vereniging zit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef ruud.nl het volgende:
Dat is inderdaad volstrekt onmogelijk buiten zo'n vereniging om.
Skøllquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
Simpele zielen hier.
Probeer het bij ons, gaan we gelijk een pilsje zuipenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd dat we eens met een paar man zulkes vereniging binnenstormen om de boel gratis van een nieuw interieur te voorzien !!
ik durf niet, ben slechts een internetheldquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd dat we eens met een paar man zulkes vereniging binnenstormen om de boel gratis van een nieuw interieur te voorzien !!
Heinikenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Probeer het bij ons, gaan we gelijk een pilsje zuipen
I'm in!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
JA! Ik zat persoonlijk te denken aan paarse banken en wat fuchsia's om de voortuin wat sprankelender te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Cursusvereniging dan zeker, sinds wanneer worden er aan universiteiten studiepunten uitgedeeld voor commissiewerk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben zelf wel lid geweest van een studievereniging vanwege de mogelijkheid om vrije studiepunten te behalen, maar die hadden niet van die kansloze ontgroeningstaferelen.
Net zoiets als hier dus, met de FOK! kaste-stelselquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag je me het verschil uitleggen....
Een kennis van me zit bij een studievereniging.....
- Beiden zijn studie-gerelateerd. Alleen zitten bij een studentenvereniging leden van vers. opleidingen, bij een studievereniging niet
- Zelfde principe.... Zuipen is van statusbelang
- Men werkt in rangen
etc.
Internetheldquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Kopbal het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor sociaal gestoorde kneuzen die niet op een normale manier vrienden kunnen maken.
eens kijken wanneer we weer richting bosbaan moeten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ranzig bier![]()
Wanneer gaan wij een pilsje samen doen?
Orca Slotquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
eens kijken wanneer we weer richting bosbaan moeten.
stoer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier in Rotterdam had je de Eurekaweek. Toen heb ik op een avond toen ik erg dronken was me eigen ingeschreven bij een studentenvereniging![]()
2 dagen later had ik me al weer uitgeschreven
Knul, dat zie je toch al van mijlenver aankomen bij SSRquote:
Dat dus.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Kopbal het volgende:
Dan begrijp ik niet waarom kennelijk zo weinig fokkers bij een studentenvereniging zittenquote:
Een studentenvereniging zoals de mijne is niets meer en niets minder dan een gezellige vereniging waar je vrijblijvend naar toe kan gaan, zonder enige verplichtingen. Als je lid wordt ga je mee op een intro kamp, waarbij het doel is om je mede-sjaars te leren kennen en de geschiedenis en gebruiken van de vereniging. Geen ontgroening, of van die martel praktijken.quote:
Ook hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier in Rotterdam had je de Eurekaweek. Toen heb ik op een avond toen ik erg dronken was me eigen ingeschreven bij een studentenvereniging![]()
Bij mij was het nog bij zo'n paupervereniging ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Ook hier![]()
Sliep in een verenigingshuis, maar ze voerden me zo dronken.... resistance was futile. De volgende dag was een beetje 'oh crap'. Maar snel uitgeschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[offtopic]quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is een vrij lang en pijnlijk verhaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik heb weinig verstand van voetbal, maar je bent Rotterdammer, of woont er en durft er openlijk voor uit te komen dat je hart bij Ajax ligt? Ik dacht dat zoiets gelijk stond aan roepen dat je Joods bent tijdens de 2e wereld oorlog in hartje Berlijn.
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |