ah kut.. net te laat..quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:24 schreef easyphp het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen in File i.p.v. fiel.
Werkt hij dan ook via netwerk profielen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef Cothen het volgende:
waarom sleur en pleur je de file niet in de startup-folder van menu start?
quote:
misschien moet je eerst alle informatie die nuttig is, wat je ermee wilt doen en ermee wilt bereiken, posten voordat je een echt goed antwoord kan krijgen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:49 schreef easyphp het volgende:
[..]
Werkt hij dan ook via netwerk profielen?
Ik heb een bat file die alle lokale profielen uit c:\document & setting gooit. Waarom is een lang verhaal. Er word geen gebruik van gemaakt, alles word op het netwerk profiel opgeslagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
misschien moet je eerst alle informatie die nuttig is, wat je ermee wilt doen en ermee wilt bereiken, posten voordat je een echt goed antwoord kan krijgen...
thanks, ga ik proberen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:04 schreef Magneet het volgende:
ze het in de startup van de all users dan werkt het voor iedere user die op die pc aanlogt, netwerkprofiel of niet.
Als het XP clients zijn: Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Managementquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:23 schreef easyphp het volgende:
Ik heb al geprobeerd in het register Local Machnie > software > microsoft > windows . Current > Run en daar een nieuwe waarde met de locatie van de bat. Dit werkte niet. Iemand een idee/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |