Die was me nog niet eens opgevallen, die is wel heel klein tussen de andere kippenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup, foto in onze achtertuin. Al lopen er meerdere soorten kippen. Die zwarte is een krielkippetje. Das mn lievelingskip. Die past op je hand
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
wie biedt zich aan voor de locatie?
Wat?quote:
Dan vreet je ze zelf maar opquote:
Die kleine past 4 keer in die grote. Al dan niet meer. Grappig detail is dat de eieren zo een beetje even groot zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die was me nog niet eens opgevallen, die is wel heel klein tussen de andere kippenLeuk joh!
dat had ik al op. Collega trakteert, dus daar moet je van profiterenquote:
Als je dat wil doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
Als je wil, kan ik ook wel een foto maken met dat krielkippetje op mn hand. Misschien wel leuk gezicht..
Wat schattigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kleine past 4 keer in die grote. Al dan niet meer. Grappig detail is dat de eieren zo een beetje even groot zijn
Brbquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef The_Dean het volgende:
Anders heb ik nog wel een flinke tuin, maar jullie komen toch niet naar Friesland
Of een halve campingquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet?als je er een tentje neer kunt zetten
Daar ben ik mee bezig om te bestraten [voorste helft] en inzaaien met gras [achterste helft]quote:
asociaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig om te bestraten [voorste helft] en inzaaien met gras [achterste helft]
Kan ik de auto's wat beter kwijt... dan ga ik van 5 naar 6 plekken
Damwâldquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, waar in Friesland? Kan ik ff kijken hoelang ik er over zou doen.
oh, sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet zitten nuanceren hè.
Nja, heb hier eens vergaderd met een man of 8, stonden er naast mijn drie auto's nog 3 op het erf, en 6 voor het huis [en bij de buren]quote:
Damwoude dan?quote:
das geen tuinquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen! Kom BBQen in mijn achtertuin!
Wij hebben een balkon van 80cm breed 8m lang!
Dat krijg je als je zo laat in Doetinchem gaat zittenquote:
hehe.. moet kunnen toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, heb hier eens vergaderd met een man of 8, stonden er naast mijn drie auto's nog 3 op het erf, en 6 voor het huis [en bij de buren]
En dan wil ik ook nog een grote BBQ houden voor alle vrienden enzo [verlate housewarmingparty]... en dan staan er zo een auto of 30 in de straat. En de straat is al vol [een kant geparkeerd en een rijstrook over].
Schattigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Verder kan de BBQ bij mij begin juli. Mn ouders zijn dan op vakantie. Ruimte voor 40 man, een auto of 20 moet ook makkelijk passen. Hier in 't Westland is het ruim zat
/edit
Sushi en kaviaar is ook op voorraad zoals jullie zien
Oh, je leest dus terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das geen tuin
[..]
Dat krijg je als je zo laat in Doetinchem gaat zitten
[..]
hehe.. moet kunnen toch?
quote:
Dan móet je wel uit het zuiden komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 uur en 20 minuten, mits ik in één keer goed rijd en exclusief files.
Boven de rivieren,quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Olment het volgende:
whahah,, prachtig bootje, ik zie zo'n BBQ-Meet wel zitten trouwens,, lijkt me wel leuk =)
waar is Westland ergens?
http://maps.google.nl/ en je ziet het direct liggen (onder Den Haag)quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Olment het volgende:
whahah,, prachtig bootje, ik zie zo'n BBQ-Meet wel zitten trouwens,, lijkt me wel leuk =)
waar is Westland ergens?
limburg hiero =)quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan móet je wel uit het zuiden komen.
Brabant?
hoe erg begin juli is dat? Ben vanaf 10 juli op vakantiequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
mensen, ff zonder grappen, begin juli is zeker een mogelijkheid bij mij, maar ik word hier half genegeerd..![]()
Voel me een beetje JNA
Doe maar decadentquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe erg begin juli is dat? Ben vanaf 10 juli op vakantie
Weert, dan zit je hier in de buurt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef Olment het volgende:
Routebeschrijving naar Westland
167 km – ca. 1 uur 49 min. (volgens Googlemaps)
Weert --> Westland
Mijn ouders gaan 4 juli weg voor een week, dus voor de 10equote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe erg begin juli is dat? Ben vanaf 10 juli op vakantie
Nog iets verder van Friesland af in die provicnie in het Zuiden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan móet je wel uit het zuiden komen.
Brabant?
Olment, ik hoor zojuist dat je opgehaald en thuisgebracht wordtquote:
zwemkleding mee, het is een verrassing wat we gaan doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Olment, ik hoor zojuist dat je opgehaald en thuisgebracht wordt
Bootje,, is dr evt een slaapplek? want dan kan dr namelijk ook alcohol worden geschoken voor degene die met de auto komen =)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan 4 juli weg voor een week, dus voor de 10e
oow,, nog beter ^^ zwemkleding zal ik meenemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uitnodigingen van kinderfeestjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zwemkleding mee, het is een verrassing wat we gaan doen?
Ik weet niet of hij dat wel durft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
waarom verwachte je het dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. alleen als ik belangrijke berichten verwacht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Bootje,, is dr evt een slaapplek? want dan kan dr namelijk ook alcohol worden geschoken voor degene die met de auto komen =)
Ik ben solo in een huis waar normaalgesproken (vroeger) 5 mensen sliepen/woonden. Dan ben ik solo. Zolang mensen zich netjes gedragen heb ik er geen probleem mee als mensen blijven slapen. Er staat sowieso hier een logeerbed waar gebruik van gemaakt kan worden. Verder heb ik een 1,5p opblaasbed (soort fake aerobed) waar iemand op kan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef Olment het volgende:
[..]
oow,, nog beter ^^ zwemkleding zal ik meenemen
Now where's the fun in that.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik dan gewoon nuchter blijf en terug rijdben nogal burgerlijk en slaap graag naast m'n vent
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef jna het volgende:
[..]
zolang er maar geen meatspin wordt gedaan door bootje(of wie dan ook)
nou ja, als ik iedereen nou had gekend al reeds enzo, dan was ik wel blijven slapen/gaan drinken enzoquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat wel durft.
Die 150km moet toch wel in 40 minuten te doen zijn.
van nature gedraag ik me bij andere altijd beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben solo in een huis waar normaalgesproken (vroeger) 5 mensen sliepen/woonden. Dan ben ik solo. Zolang mensen zich netjes gedragen heb ik er geen probleem mee als mensen blijven slapen. Er staat sowieso hier een logeerbed waar gebruik van gemaakt kan worden. Verder heb ik een 1,5p opblaasbed (soort fake aerobed) waar iemand op kan.
Zwemmen kan in de vijver. Die mag dan gelijk schoongemaakt worden
omdat ik het zelf aangezwengeld had natuurlijkquote:
over zwengelen gesprokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef jna het volgende:
[..]
zolang er maar geen meatspin wordt gedaan door bootje(of wie dan ook)
ik ken van hier ook niemand IRL, maar als je niet waagt dan win je nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als ik iedereen nou had gekend al reeds enzo, dan was ik wel blijven slapen/gaan drinken enzomaar aangezien ik werkelijk niemand IRL ken, doe ik de eerste keer gewoon wat voorzichtig
![]()
zag je de foto niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Tuurlijk welvooral als je 150km in 40min gaat doen xD
[..]
van nature gedraag ik me bij andere altijd beterin die vijver zwemmen ook nog fissies of niet?
moguh!quote:
Een duik onder de douche is erna aangeradenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
van nature gedraag ik me bij andere altijd beterin die vijver zwemmen ook nog fissies of niet?
jawel,, daar zat de sushi inquote:
als ik dat zou denken, had ik uberhaupt niet gedacht om te komenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ken van hier ook niemand IRL, maar als je niet waagt dan win je nietdenk niet dat jullie hier allemaal een groepje verkrachters oid zijn
Dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ken van hier ook niemand IRL, maar als je niet waagt dan win je nietdenk niet dat jullie hier allemaal een groepje verkrachters oid zijn
ja klopt, je hebt een punt. vanuit mezelf ben ik redelijk makkelijk aangelegd/t/dt (weet ut niet) dus denk wel dat het klikt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik dat zou denken, had ik uberhaupt niet gedacht om te komen
maar dat neemt neit weg dat je altijd even moet kijken of het IRL (ook) klikt enzodus dan is er niets mis, in mijn ogen, met gewoon even komen kijken, en daarna weer naar huis gaan, nuchter
Joh, zolang iedereen zich gewoon normaal doet is er geen vuiltje aan de lucht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
ja klopt, je hebt een punt. vanuit mezelf ben ik redelijk makkelijk aangelegd dus denk wel dat het klikt.
Ik sta ervoor open..quote:
Dan is drank een prima oplossingquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als ik iedereen nou had gekend al reeds enzo, dan was ik wel blijven slapen/gaan drinken enzomaar aangezien ik werkelijk niemand IRL ken, doe ik de eerste keer gewoon wat voorzichtig
![]()
Tip van flip mbt spelling: een voltooid deelwoord (zoals aangelegd nu in deze zin) eindigt nooit op dt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
ja klopt, je hebt een punt. vanuit mezelf ben ik redelijk makkelijk aangelegd/t/dt (weet ut niet) dus denk wel dat het klikt.
maar goed ook dat je niet moeilijk bent, want je wilt ook nog motoragent worden, er zijn al genoeg lastige ^^quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik ben ook totaal niet moeilijk enzo![]()
Klinkt leuk!quote:
Heb je een helm?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Olment het volgende:
[..]
agree, me2, ik kan waarschijnlijk zelf rijden dus ook nog iemand meenemen als iemand uit de buurt komtquote:
vriendje van me zusje heeft helmquote:
Moet lukkenquote:
Mijn zus is met de helm op geborenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang 't de wind maar uit z'n ogen houdt is het goedquote:
Nog steeds geen bericht van de schouwburg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik moet af en toe tussendoor ook werken ja
Hihi.. hij zeiquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
jouw verantwoordingquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo lang 't de wind maar uit z'n ogen houdt is het goed.
Toch...........................?
nee, ze bekijken het maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nog steeds geen bericht van de schouwburg?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn zus is met de helm op geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
Begin juli wordt wel een beetje lastig (moet op de katten passen en die arme beestjes worden al helemaal gek als mijn ouders op vakantie gaan.. Laat staan als ik ze dan ook nog een weekend alleen laatquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet lukken
Zijn er mensen die tot nu toe geen interesse hebben..? Het lijkt erop alsof iedereen hier wel wil langskomen.. (Wat ik alleen maar toejuich)..
welk gewetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is toch ouder dan 12?
/care.
Mijn geweten zal 't wel overleven.
Waarom bel je er dan niet acheraanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef jna het volgende:
[..]
nee, ze bekijken het maar![]()
Volgend seizoen krijgen ze geen materiaal meer
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Ik had verwacht dat iemand wel een opmerking zou maken over een duitse helmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Geintje joh, als ik dat interview echt nodig had zou ik dat natuurlijk allang hebben gedaan. Maar red het zonder hun ook wel hoorquote:
En daarnaast is Doetinchem een teringeind ver wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
Geintje joh, als ik dat interview echt nodig had zou ik dat natuurlijk allang hebben gedaan. Maar red het zonder hun ook wel hoor
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
Geintje joh, als ik dat interview echt nodig had zou ik dat natuurlijk allang hebben gedaan. Maar red het zonder hun ook wel hoor
Als je zaterdagmiddag weggaat, overleven die katten het heus wel als je rond zondagmiddag thuiskomt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Begin juli wordt wel een beetje lastig (moet op de katten passen en die arme beestjes worden al helemaal gek als mijn ouders op vakantie gaan.. Laat staan als ik ze dan ook nog een weekend alleen laat) but I'll see what I can do
Nou en?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
En daarnaast is Doetinchem een teringeind ver weg
Oh, dan probeer ik het wel met Daph_, mag jij in die vijver slapen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je zaterdagmiddag weggaat, overleven die katten het heus wel als je rond zondagmiddag thuiskomt.
Mijn bed is btw wel een beetje krapjes voor ons 2en hoor Daph_
da's heul niet ver weg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
En daarnaast is Doetinchem een teringeind ver weg
hoezo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat iemand wel een opmerking zou maken over een duitse helm
Maar je faalde om een afspraak te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
En stiekem was dat interview gewoon een smoes om naar jou te gaan
Ik zeg niet dat het niet past..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dan probeer ik het wel met Daph_, mag jij in die vijver slapen.
en een mexicaanse griepprikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag - Doetinchem. Ik moet er bijna een visum voor aanvragen
Probeer je me nu over te halen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je zaterdagmiddag weggaat, overleven die katten het heus wel als je rond zondagmiddag thuiskomt.
Mijn bed is btw wel een beetje krapjes voor ons 2en hoor Daph_
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dan probeer ik het wel met Daph_, mag jij in die vijver slapen.
quote:
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
4 juli is op vrijdag ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
Ik probeer 4 juli dan aan te houden als datum. Dat móet mogelijk zijn. Hopelijk zijn mijn ouders dan 's-ochtends weg, zodat ik jullie in de middag kan ontvangen
yup,, hij heeft net zo'n dikke kop als ikquote:
Ik heb nu al interviews met andere theaters en schouwburgen gedaan die wel meteen enthousiast waren. Met alle respect, maar zo belangrijk is amphion nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar je faalde om een afspraak te maken
volgens het klokje op mijn pc is 4 juli op een zaterdagquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef Olment het volgende:
[..]
volgens het klokje op mijn pc is 4 juli op een zaterdag
Wil je zo graag?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, opgestaan is plaats vergaan.. helaas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]je kon het niet laten héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Dude, ben je ooit Den Haag wel eens uit geweest danquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Breng het nou niet op ideeën!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dude, ben je ooit Den Haag wel eens uit geweest dan_!
Ah nee joh! Die leest vast wel meequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef jna het volgende:
snel. PM Piles. Een meet die door lijkt te gaan
behalve op je bagage waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef eer-ik het volgende:
Zo, konings.
Heb net bij online inchecken nog even een nooduitgangstoel weten te fixen
2 meter beenruimte ftw.
Zit ook in het voorste compartiment van het vliegtuig, niks geen lang wachten als ik geland ben op 't vliegveld
Wat een WOG'ersquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Olment het volgende:
dit kreeg ik terug op mijn mailtje wanneer we de rapporten krijgen:
Hoi Roy,
Morgen zijn de rapportvergaderingen en daarna weet ik meer. Ik heb nog niet alle cijfers van mijn collega's gezien dus kan je nog geen uitsluitsel geven.
Nog een klein momentje geduld s.v.p.
Met vriendelijke groet,
Eric
ze hebben dus nog steeds niet alle punten :S wtf,, zolang duurt het tog niet om proefwerken na te kijken met 5 leraren
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dude, ben je ooit Den Haag wel eens uit geweest dan_!
puick! 14.gifquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef eer-ik het volgende:
Zo, konings.
2 meter beenruimte ftw.
Zit ook in het voorste compartiment van het vliegtuig, niks geen lang wachten als ik geland ben op 't vliegveld
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Geniale film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Hoelaat vlieg je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef eer-ik het volgende:
Zo, konings.
2 meter beenruimte ftw.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goed goedwas gister jarig. dus nu beetje moe
maarja tis alweer woensdag
Dankjequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je nog leuke dingen gekregen? En hoe oud ben je eigenlijk geworden
nee hoor, want er staat geen foto van jezelf inquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb even mijn FoBo geupdate. Ziet er een stuk leuker uit
4juli begint me vakantieO+quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4 juli, is dat week 27/28? Want dan zou het in principe moeten kunnen
Ah oke, tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankjeen uhm een ps3. maar die kreeg ik 2 maanden geleden alvast
en van de rest krijg ik het meeste zaterdag pas
en 21
hoe is het verder met jou/?
Ja. Kan ook best van een film genieten als hij niet op Cannes draait of niet in de IMDB top tien staatquote:
* Milou__ chekt fotoboek van Bootjequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb even mijn FoBo geupdate. Ziet er een stuk leuker uit
Ik zie er wel een..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, want er staat geen foto van jezelf in
Dat snap ik.. ik heb me ook wel vermaakt tijdens het kijken maar om hem nu briljant te noemen gaat gewoon te furrrrquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Kan ook best van een film genieten als hij niet op Cannes draait of niet in de IMDB top tien staat
Working on it.. Foto aan het verkleinen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, want er staat geen foto van jezelf in
\quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah oke, tof![]()
Met mij gaat het wel goed.. Dadelijk maar eens beginnen met mijn stage verslagen en vanmiddag even met mijn moeder naar de stad denk ik.
4juli sowieso nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
Mash, kom je ook?
dan is onze foraneger dr nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef jna het volgende:
4 juli kan ik ook niet. Heb dan al een begrafenis
Kan je niet passen ergens?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een leuk jurkje gezienAlleen kostie 119 euri en ik weet niet zeker of het model van de jurk me wel staat
Van DEPT? DEPT heeft altijd leuke jurkjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een leuk jurkje gezienAlleen kostie 119 euri en ik weet niet zeker of het model van de jurk me wel staat
Doe een modeshow tijdens de BBQ..?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
jeetje.. wat een prijzen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
*gaat naar site van dept*quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Van DEPT? DEPT heeft altijd leuke jurkjes
Dan stuur je 'm toch gewoon terug als ie niet staatquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is een webshop zonder filialen dus dat gaat helaas niet..
*gaat naar de site van trendyjurkjes.nl en Heine!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*gaat naar site van dept*
Nee een collega zat te kijken op trendyjurkjes.nl en toen zag ik zo'n leuke jurk staan (staat op de website van Heine, had ik nog nooit van gehoord eigenlijk)
Ligt eraan of ik alleen een modeshow krijg, of ook wat meer...quote:
ik kom zeker onder voorbehoudquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef Olment het volgende:
wie komt er 4 juli allemaal nu? misschien makkelijk als degene die zeker komen een PM sturen naar Bootje zodat hij een lijstje kan maken
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
*gaat naar de site van trendyjurkjes.nl en Heine!
echt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik alleen een modeshow krijg, of ook wat meer...
Trendyjurkjes.nl linkt door naar de webshop van de winkel die 'm verkoopt dus is geen zelfstandige online winkel zeg maar..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:12 schreef jna het volgende:
trendyjurkjes.nl is toch niet van dezelfde eigenaar als trendylaarzen.nl? Die staat namelijk niet zo goed bekend qua leveren van spullen zag ik toevallig afgelopen weekend op tv
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik alleen een modeshow krijg, of ook wat meer...
Spring is in the air?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon níks aantrekken natuurlijk.. dat betaal ik wel.
Jupquote:
Ja echt goedkoop is het nietquote:
quote:
Toch merk je vaak wel verschil in dure kleding of goedkope. Vooral na een aantal keer wassenquote:
Goed toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup
Wat een actie in dit topic btw.. We vliegen er doorheen..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest, weet je hoe koud het vanochtend was
.
Maar als je hem zo goed voorzet kan ik het natuurlijk niet nalaten hem in te koppen.
Zulke dingen haal ik meestal gewoon bij de H&M. Ik ben toch meer op zoek naar zomerjurkjes. Dus die draag je een aantal keer en dan kunnen ze wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Trendyjurkjes.nl linkt door naar de webshop van de winkel die 'm verkoopt dus is geen zelfstandige online winkel zeg maar..
En toen viel het stilquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed toch?Eindelijk weer gang in dit topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
k heb het gemerkt ja,, k ging ff 8min roken en zijn gelijk 50 posts verder xDquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup
Wat een actie in dit topic btw.. We vliegen er doorheen..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb dus zo een zwembad jongens:
[ afbeelding ]
Alleen klopt er 1 ding op het plaatje niet, wat ik wel graag zou willen..Het aantal meiden zeker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zulke dingen haal ik meestal gewoon bij de H&M. Ik ben toch meer op zoek naar zomerjurkjes. Dus die draag je een aantal keer en dan kunnen ze weg
Dat krijg je als ik een bak koffie ga halenquote:
[ afbeelding ]
Alleen klopt er 1 ding op het plaatje niet, wat ik wel graag zou willen..compleeet met je eensch bootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
[ afbeelding ]
Alleen klopt er 1 ding op het plaatje niet, wat ik wel graag zou willen..v.l.n.r. Daph,Milou, Motorbloempje, Marijeh, Cali?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Ik moet ook nog wat bedenken voor mijn diplomauitreiking..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True![]()
Maar nu wil ik een echte mooie voor mijn diplomauitreiking
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
v.l.n.r. Daph,Milou, Motorbloempje, Marijeh, Cali?
gewoon wat extra melk/suiker in gooie xDquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik een bak koffie ga halen.
10 meter verderop staat hier ook koffie, maar die is nooit te zuipen. Zo sterk, m'n tanden vallen mn bek al uit als ik er alleen al naar kijk. Voor fatsoenlijke koffie moet ik helemaal door het magazijn naar de andere kant van 't bedrijf, en dan hopen dat 'ie niet op is
.
Dat laatste dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon wat extra melk/suiker in gooie xD
dan is 90% van de koffie wel te drinken. of je moet juist die 10% übersterke koffie hebbe
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
v.l.n.r. Daph,Milou, Motorbloempje, Marijeh Liiszle, Cali?
Moet dat? Dan moet ik ook nog iemand zoeken om m'n vriendinnetje te spelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat bedenken voor mijn diplomauitreiking..
Een vriend van mij stelde al voor om voor die avond mijn vriendje te spelen
Je denkt dat ik een tattoo op mijn kont heb?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
v.l.n.r. Daph,Milou, Motorbloempje, Marijeh, Cali?
Hihi leuk tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat bedenken voor mijn diplomauitreiking..
Een vriend van mij stelde al voor om voor die avond mijn vriendje te spelen
Wat lullig! je streept marijeh wegquote:
Een konijntje, en soms kruipt hij terug in het holletjequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een tattoo op mijn kont heb?
Als date? Inderdaad wel leuk jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi leuk tochDiplomadate
Deze vind ik ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Die is wel vet! Alleen ik hou niet zo van donker blauwquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ieeeeeeeh hahahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een konijntje, en soms kruipt hij terug in het holletje
Ik vind haar inderdaad ook wel leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, het leven is vol keuzes.. Ik moest er een maken.. Moet ik jou dan wegstrepen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat lullig! je streept marijeh wegDadelijk voelt ze zich helemaal minderwaardig! En ze heeft al een treurig verhaal in R&P!
Die wordt hier wel vaker gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ieeeeeeeh hahahahahoe verzin je het
!!
Moet ik nou bij alle 5 argumenten gaan geven waarom ik die heb gekozen bij die en die kontquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een tattoo op mijn kont heb?
Hij is er alleen in donkerblauwquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die is wel vet! Alleen ik hou niet zo van donker blauw
Ja ik wil het ook wel weten..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Moet ik nou bij alle 5 argumenten gaan geven waarom ik die heb gekozen bij die en die kont
Je had er geen bijzondere gedachte bij ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Moet ik nou bij alle 5 argumenten gaan geven waarom ik die heb gekozen bij die en die kont
ze is idd wel leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou ervoor tekenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en persoonlijk vind ik de kleur ook mooier dan die groene :pquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij is er alleen in donkerblauw
Ik wil iets anders dan zwart, dus donkerblauw is dan ook wel mooi denk ik![]()
Deze is 77 euri, dus al een hele verbetering in de prijs tov die groene
Oh, je vindt dat al teveel moeite?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hier in de omgevingquote:
ja en waarom zat ik er niet tussen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Gástquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja en waarom zat ik er niet tussen?
Ah okee, ik dacht alquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hier in de omgevingNiet hier in de SC
![]()
Ik denk dat ik voor een cocktailjurkje ga
Nee, ik vind het wel lief dat je mij laat staanquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
Tja, het leven is vol keuzes.. Ik moest er een maken.. Moet ik jou dan wegstrepen?
Ik zag een leuke, is die van de OTTO.. Ik haat de OTTOquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht al
Cocktailjurkjes
Ik heb de jurken bij Asos afgeschreven
jij stond net een nieuw jurkje te passen toen deze foto werd genomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooohquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag een leuke, is die van de OTTO.. Ik haat de OTTO
waarom haat je de OTTO?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag een leuke, is die van de OTTO.. Ik haat de OTTO
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
jij stond net een nieuw jurkje te passen toen deze foto werd genomen
was dat het?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
jij stond net een nieuw jurkje te passen toen deze foto werd genomen
Ik hou al opquote:
die heeft kleine borsten heb ik gehoord.quote:
Weet ik niet.. Altijd van die lelijke mensen in die catalogus en van die lelijke kledingquote:
quote:
quote:Anthony Conrad Nesty groeide in 1988 op slag uit tot een Surinaamse volksheld door bij de Olympische Spelen in Seoel de gouden medaille te winnen op de 100 meter vlinderslag (tijd 53,00), ten koste van de gedoodverfde favoriet Matt Biondi uit de Verenigde Staten.
Oooh ik heb een bikini van de otto, al 3 jaar, die is nog steeds mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Altijd van die lelijke mensen in die catalogus en van die lelijke kleding![]()
En nu hebben ze een leuk jurkje
lelijke mensen? Silvie Meis werkt toch ook voor OTTO?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Altijd van die lelijke mensen in die catalogus en van die lelijke kleding![]()
En nu hebben ze een leuk jurkje
Niet meer tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef jna het volgende:
[..]
lelijke mensen? Silvie Meis werkt toch ook voor OTTO?
Spelbrekerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh ik heb een bikini van de otto, al 3 jaar, die is nog steeds mooi
Om het allemaal even voor te zijn; nee, geen foto's en/of modeshow
Dan geen BBQ voor jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh ik heb een bikini van de otto, al 3 jaar, die is nog steeds mooi
Om het allemaal even voor te zijn; nee, geen foto's en/of modeshow
Mwah, zo knap vond ik haar nou ook weer niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef jna het volgende:
[..]
lelijke mensen? Silvie Meis werkt toch ook voor OTTO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |