Die was me nog niet eens opgevallen, die is wel heel klein tussen de andere kippenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup, foto in onze achtertuin. Al lopen er meerdere soorten kippen. Die zwarte is een krielkippetje. Das mn lievelingskip. Die past op je hand
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
wie biedt zich aan voor de locatie?
Wat?quote:
Dan vreet je ze zelf maar opquote:
Die kleine past 4 keer in die grote. Al dan niet meer. Grappig detail is dat de eieren zo een beetje even groot zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die was me nog niet eens opgevallen, die is wel heel klein tussen de andere kippenLeuk joh!
dat had ik al op. Collega trakteert, dus daar moet je van profiterenquote:
Als je dat wil doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
Als je wil, kan ik ook wel een foto maken met dat krielkippetje op mn hand. Misschien wel leuk gezicht..
Wat schattigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kleine past 4 keer in die grote. Al dan niet meer. Grappig detail is dat de eieren zo een beetje even groot zijn
Brbquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef The_Dean het volgende:
Anders heb ik nog wel een flinke tuin, maar jullie komen toch niet naar Friesland
Of een halve campingquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet?als je er een tentje neer kunt zetten
Daar ben ik mee bezig om te bestraten [voorste helft] en inzaaien met gras [achterste helft]quote:
asociaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig om te bestraten [voorste helft] en inzaaien met gras [achterste helft]
Kan ik de auto's wat beter kwijt... dan ga ik van 5 naar 6 plekken
Damwâldquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, waar in Friesland? Kan ik ff kijken hoelang ik er over zou doen.
oh, sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet zitten nuanceren hè.
Nja, heb hier eens vergaderd met een man of 8, stonden er naast mijn drie auto's nog 3 op het erf, en 6 voor het huis [en bij de buren]quote:
Damwoude dan?quote:
das geen tuinquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen! Kom BBQen in mijn achtertuin!
Wij hebben een balkon van 80cm breed 8m lang!
Dat krijg je als je zo laat in Doetinchem gaat zittenquote:
hehe.. moet kunnen toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, heb hier eens vergaderd met een man of 8, stonden er naast mijn drie auto's nog 3 op het erf, en 6 voor het huis [en bij de buren]
En dan wil ik ook nog een grote BBQ houden voor alle vrienden enzo [verlate housewarmingparty]... en dan staan er zo een auto of 30 in de straat. En de straat is al vol [een kant geparkeerd en een rijstrook over].
Schattigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Verder kan de BBQ bij mij begin juli. Mn ouders zijn dan op vakantie. Ruimte voor 40 man, een auto of 20 moet ook makkelijk passen. Hier in 't Westland is het ruim zat
/edit
Sushi en kaviaar is ook op voorraad zoals jullie zien
Oh, je leest dus terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das geen tuin
[..]
Dat krijg je als je zo laat in Doetinchem gaat zitten
[..]
hehe.. moet kunnen toch?
quote:
Dan móet je wel uit het zuiden komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 uur en 20 minuten, mits ik in één keer goed rijd en exclusief files.
Boven de rivieren,quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Olment het volgende:
whahah,, prachtig bootje, ik zie zo'n BBQ-Meet wel zitten trouwens,, lijkt me wel leuk =)
waar is Westland ergens?
http://maps.google.nl/ en je ziet het direct liggen (onder Den Haag)quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Olment het volgende:
whahah,, prachtig bootje, ik zie zo'n BBQ-Meet wel zitten trouwens,, lijkt me wel leuk =)
waar is Westland ergens?
limburg hiero =)quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan móet je wel uit het zuiden komen.
Brabant?
hoe erg begin juli is dat? Ben vanaf 10 juli op vakantiequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
mensen, ff zonder grappen, begin juli is zeker een mogelijkheid bij mij, maar ik word hier half genegeerd..![]()
Voel me een beetje JNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |