Een hele beursdag gemist door dat ik 8 uur lang in treintjes moest zitten, doe ik mn laptop aan, zie ik allemaal groene borden op de AEX naquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:05 schreef Alistair het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet overtuigd vandaag en blijf ik erbij dat we toch nog iets meer moeten herstellen
Deze dag heeft op mij weinig indruk gemaakt. Morgen maar weer zien welke kant we uitgaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een hele beursdag gemist door dat ik 8 uur lang in treintjes moest zitten, doe ik mn laptop aan, zie ik allemaal groene borden op de AEX na
Hmm, ik proef een overtuiging dat hij nog lager kan. Vanaf morgen heb ik iig. weer toegang tot de BB zaal omdat ik net weer in Londen zit. Ik denk zelf dat er niet heel veel ruimte voor correctie meer is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Alistair het volgende:
[..]
Deze dag heeft op mij weinig indruk gemaakt. Morgen maar weer zien welke kant we uitgaan
Ik denk dat we nog wel wat kunnen dalen. Mogelijk niet morgen maar wellicht maandag of dinsdag. Ik hoop dat de AEX rond de 235-240 komt maar mogelijk zit ik er helemaal naast. Toch stap ik vooralsnog niet in tenzij ik buitenkansjes denk te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hmm, ik proef een overtuiging dat hij nog lager kan. Vanaf morgen heb ik iig. weer toegang tot de BB zaal omdat ik net weer in Londen zit. Ik denk zelf dat er niet heel veel ruimte voor correctie meer is.
Ik denk het niet. We gaan nog naar beneden en eindigen rond de 250.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Echt weer zo'n voorspelbare dag vandaag. De financials gaan weer flink omhoog en trekken daarmee de beurs mee.
Ben benieuwd of de beleggers in NL en EU überhaupt nog gaan reageren op de inflatie en "groei" cijfers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. We gaan nog naar beneden en eindigen rond de 250.
Ja, vanmiddag even, samen met de Duitse cijfers erbij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:31 schreef OA het volgende:
Mogge.
Ga je hier nog wat over schrijven, pberends?
"Markets bottom out on extremely bad news, and peak when the news is extremely positive... it you don't know that you shouldn't be an investor."quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:32 schreef FriescheHengst het volgende:
Best wel rampzalige cijfers van het CBS op RTLZ nu. 4,5% krimp en 10% minder export en investeringen. Enige meevaller: wel steeds meer banen.
Denk niet dat de beurs dit leuk gaat vinden. Duitse cijfers waren ook al teleurstellend.
En de AEX stoïcijns maar groen blijven...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:31 schreef OA het volgende:
Mogge.
Ga je hier nog wat over schrijven, pberends?
Interessant!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:38 schreef superworm het volgende:
Bilderberg-club bespreekt crisis in Griekenland
Mooi, claim alvast even eea.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag even, samen met de Duitse cijfers erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |