zou wel grappig zijn toch, dating.fok.nlquote:
word jij wel is gepmt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn toch, dating.fok.nlHet moet niet moeilijk zijn een omgeving te maken die wat leuker en uitnodigender is dan die rp/lexa troep
Inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef kwaakvaak het volgende:
hebben ze al een keer gemaakt, maar was niet echt een success toen.
"Goh".quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef kwaakvaak het volgende:
hebben ze al een keer gemaakt, maar was niet echt een success toen.
Je moet het natuurlijk wel wat groter maken, gebaseerd op de 5 vrouwen die toevallig op dit forum zitten wordt het uiteraard niksquote:
dating.fok.nl vind ik dan overbodig, met pm-en kun je een date regelen (dat blijkt maar weer).quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Schijnt af en toe weleens te gebeuren, hoezo?
Voor vrouwen geldt het ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb mijn vriend leren kennen op Relatieplanet en heb nu bijna 2.5 jaar een relatie met hem, dus ik ben het niet eens met de stelling.
Tja, maar mn vriend is het dus ook gelukt om via RP een serieuze relatie te krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Voor vrouwen geldt het ook niet![]()
Voor elke vrouw die via relatieplanet een relatie krijgt zijn er 100 mannen die dat niet krijgen. 100% slagingskans. Het is wat dat betreft net een kroeg waar een leuk uitziende dame naar binnenloopt en roept 'ik ben single, wie wil met me uit?'.
dat zeg ik toch? Voor mannen is het een loterij met een zeer lage slagingskans, voor vrouwen een zekerheidje. Je vriend was luckyquote:Op maandag 20 juli 2009 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, maar mn vriend is het dus ook gelukt om via RP een serieuze relatie te krijgen
De laatste keer dat ik telde was de verhouding iets van 3 mannen per 2 vrouwen op zo'n site. Dat lijkt helemaal niet zo scheef. Het is meer de manier waarop die scheef is. Het is één grote vleeskeuring. Zet je foto eerst maar eens op paiq, en als die meer dan een 8 haalt, dan kun je het eens op RP of Lexa proberen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:14 schreef Knipoogje het volgende:
Voor vrouwen geldt het ook niet![]()
Voor elke vrouw die via relatieplanet een relatie krijgt zijn er 100 mannen die dat niet krijgen. 100% slagingskans. Het is wat dat betreft net een kroeg waar een leuk uitziende dame naar binnenloopt en roept 'ik ben single, wie wil met me uit?'.
Ook dat is verschillend, mij maakt het geen donder uit of ik nu met een buitenlander date of met een nederlander. Overigens maak ik zelf geen gebruik van dating websites. Ik kan daar absoluut niet tegen, ik ontmoet liever iemand 'toevallig' dan internet afgaan zoeken op vrouwelijke gezichten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:47 schreef picardmike het volgende:
Volgens mij dalen je slagingskansen ook deels als je een buitenlands uiterlijk heb, heb ik een beetje het idee. Mensen daten liever met een autochtoon dan een allochtoon.
Bullshit. Er zijn even veel vrouwen die een relatie zoeken als mannen. Op de meeste datingsites is het aantal mannen en vrouwen in evenwicht. Dat eeuwige verhaal dat vrouwen maar hoeven te roepen dat ze een relatie willen en dat ze die dan ook krijgen is onzin. Als je dat gelooft, zegt dat meer over jou dan wat anders. Vrouwen moeten net zoveel 'geluk' hebben op een datingsite als mannen.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch? Voor mannen is het een loterij met een zeer lage slagingskans, voor vrouwen een zekerheidje. Je vriend was lucky
Waar zit je weerstand in dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook dat is verschillend, mij maakt het geen donder uit of ik nu met een buitenlander date of met een nederlander. Overigens maak ik zelf geen gebruik van dating websites. Ik kan daar absoluut niet tegen, ik ontmoet liever iemand 'toevallig' dan internet afgaan zoeken op vrouwelijke gezichten.
Ik had een paar jaar geleden mijn foto op paiq. Ik vond het juist opmerkelijk hoe makkelijk je een hoog cijfer kreeg. Ik vond mezelf echt niet het cijfer dat ik daar kreeg. Zo bescheiden ben ik dan nog net. Ik heb vooral gemerkt dat er veel dames met problemen op datingsites zitten en ik heb het niet zo op problemen. Qua vrouwen zitten er veel figuren die nog weinig ervaring hebben in de liefde hebben en midden twintig zijn. Meestal merk je de reden daarvoor ook al vrij snel. Daarnaast steek je tijd in iemand op basis van een foto, terwijl je er irl al niets had gevonden na 5 minuten praten. Voor mij is het non-verbale veel te belangrijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:44 schreef Howl het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik telde was de verhouding iets van 3 mannen per 2 vrouwen op zo'n site. Dat lijkt helemaal niet zo scheef. Het is meer de manier waarop die scheef is. Het is één grote vleeskeuring. Zet je foto eerst maar eens op paiq, en als die meer dan een 8 haalt, dan kun je het eens op RP of Lexa proberen.
Vrouwen worden sowieso doodgespamd. En vlak het "er zit niets van mijn gading tussen" en "ik wacht desnoods 10 jaar tot ik weer eens verliefd wordt" syndroom niet uit. Het merendeel van de vrouwen op zo'n site zijn niet echt open voor een nieuwe relatie.
dat vind ik altijd zo'n vreemde opmerking, hé. Als je (lang) single bent of weinig ervaring hebt in de liefde, zal er wel iets aan je mankeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
heb vooral gemerkt dat er veel dames met problemen op datingsites zitten en ik heb het niet zo op problemen. Qua vrouwen zitten er veel figuren die nog weinig ervaring hebben in de liefde hebben en midden twintig zijn. Meestal merk je de reden daarvoor ook al vrij snel.
Nee, inderdaad! Vind ik ook altijd zo vreemd gedacht. In mijn vriendenkring zat een jongen die echt nog nooit een vriendin had gehad, al jarenlang niet. Maar we dachten dan altijd 'wat is er mis met de vrouwen?!' want hij was echt heel erg leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo'n vreemde opmerking, hé. Als je (lang) single bent of weinig ervaring hebt in de liefde, zal er wel iets aan je mankeren.
Met iedereen is er wel iets mis, denk ik dan. Alsof alle mensen die in een relatie zitten of veel ervaring in de liefde hebben "perfect" zijn. Ik in ieder geval niet, en ik heb al lang een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |