Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt .quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef Registratiedienst het volgende:Ik vind het absurd. Hij wordt genaaid door een ander
, en later wordt hij betaald om weer anderen te naaien.
heb inderdaad wel wat ondernomen, maar daar was ik achteraf niet trots op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat schandalig om je op datingsites te zetten zonder je medeweten. Heb je stappen ondernomen tegen degene die je dat geflikt heeft?
Ik weet het woord weer:P het was een community-site. Op die site kon je aangeven welke concerten je nog ging bezoeken. Mijn vriendin ging er ook naartoe en zo zijn we eigenlijk in contact gekomen, puur en alleen om maar niet alleen naar dat concert te gaanquote:Leuk dat je uiteindelijk wel je vriendin gevonden hebt via een soort hyves, dat bewijst toch dat het wel degelijk mogelijk is om een serieuze relatie te krijgen via dit medium.
Leuke vrijgezelle meiden op Fok, hmmm... Ben ik een klootzak als ik zeg niet zeker te weten of die hier wel zitten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
misschien een beetje...maar wat boeit het:) Zoek dan gewoon een leuke meid ergens anders. Fok misschien?
Mensen met een breed sociaal netwerk hebben zelden de tijd noch interesse buiten werktijd achter internet profielen te zitten tikken en bezoeken. Overigens zoek je automatisch de mensen op en vrienden die je liggen (althans dat neem ik toch aan). De kans dat daartussen via via of direct een partner zit is gewoon erg groot. En natuurlijk kan het voorkomen dat er niemand tussenzit. Dan kun je je enerzijds afvragen of jouw sociale netwerk wel een afspiegeling is van wie jij bent en anderzijds of internetdating wat voor je is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef DeVrouw het volgende:
[..]
En dan gaat nog steeds hetzelfde op, jij kiest er voor om tijdens je werk op fok te zitten wie weet zit je collega wel zijn potentiele partner te zoeken terwijl jullie straks beiden de kroeg in duiken.
En mensen kunnen best een groot sociaal netwerk hebben maar gewoon net niet op de juiste stuitten. Ik neem mezelf als voorbeeld: Hele leuke studie gedaan, veel mensen leren kennen, ging 2 keer per week stappen, had een leuke bijbaan maar mijn type man kon ik niet vinden in mijn sociale netwerk. Dus volgens jou heb ik niet de capaciteiten die nodig zijn om in het ' echie' een partner te vinden?
Verder denk ik wel dat internet en het echte leven enorm met elkaar zijn verweven. Kijk alleen maar al naar instanties en de overheid, msn, email het bestellen van eten etc. etc.
Maar natuurlijk kan dat wel. Wie is de regisseur van jouw leven, jouw omgeving? Dat is toch wel erg jammer. In mijn ogen heb je altijd de kans om de wijde wereld in te trekken en dingen te gaan doen. Dat veel mensen dat niet doen, is een ander probleem. Het heet ook wel onzekerheid of de angst om zekerheden te verliezen, wat in principe hetzelfde is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
Hoe vast geroest zit je in je eigen patronen en wereldje, als je alleen maar werkt, naar de sportclub gaat, elke week naar dezelfde kroeg, met vrienden naar het stadion om je voetbacluppie aan te moedigen, etc, etc. Hoe groot is dan de kans idd dat je die ene leuke tegenkomt?
Kijk, hier kan ik je in vinden. Het kost tegenwoordig meer moeite om met mensen een kletspraatje te maken. Nu kun je daar over klagen tot je een ons weegt en dat doen ook een hoop mensen. Individualisme, iedereen is asociaal... het verhaal kennen we. Iedereen vindt dat er zoiets bestaat en toch is niemand een asociaal of onhebbelijlk, toch?wat is daarvoor recept? Kappen met zeiken en gewoon gedag zeggen/ goedemorgen/ een wildvreemde aanspreken etc etc. Als niemand ermee begint, kun je klagen tot je een ons weegt.quote:Daarbij merk ik, ja persoonlijke mening, dat mensen tegenwoordig niet meer heel erg openstaan voor zomaar een kletspraatje. Men denkt meteen dat iemand iets van hem/haar moet en heeft al besloten of zij/hij interessant is, nog voor er ook maar een woord gesproken is. Je wordt al raar aangekeken als je bijv "goedemorgen" in de lift zegt tegen vreemden. Lange leve de individualistische maatschappij... NOT! In dat opzicht kan ik het me voorstellen dat datingssites een uitkomst zijn. En als iedereen het blijkbaar in het echte leven zou lukken, dan zouden die datingsites niet zo bom en bom vol staan.
Ja. Lekker met rust laten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef picardmike het volgende:
Ik heb van de 26jr maagd trouwens niks meer gehoort na het versturen van mijn email over dat haar gegevens over haar maagd zijn op internet staan,( ik heb haar nog mijn heldin genoemd) ze heeft alleen haar profiel weggehaalt en staat nu op lexa. Opties iemand??
quote:Ja. Lekker met rust laten
Stalker in wording...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef picardmike het volgende:
Dat zou best is kunnen,wist je dat er heel veel mensen klagen over rp, maar je hoort ze nooit. Ik weet onlangs ook waarom. Ik zag namelijk onlangs een artikel van de telegraaf staan over de 3 miljoenste single die zich ingeschreven had. Daaronder kon men reacties geven, het waren 10 pagina's nog groter als deze met alleen maar gezeik. 2 dagen later had de telegraaf het allemaal weggehaalt. Kennelijk doet rp net zo veel aan promotie als het in toom houden van despromotie. Als een commerciele instelling dat doet dan kunnen ze alleen wat te verbergen hebben is mijn mening.
Ik heb van de 26jr maagd trouwens niks meer gehoort na het versturen van mijn email over dat haar gegevens over haar maagd zijn op internet staan,( ik heb haar nog mijn heldin genoemd) ze heeft alleen haar profiel weggehaalt en staat nu op lexa. Opties iemand??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb anders een leuke fuckbuddy aan RP overgehouden. Ze was niet geïnteresseerd in een vaste relatie maar de seks was goed.
Just kidding, je had gezegd onder welke naam ze op rp stondquote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef picardmike het volgende:
Nee dat ze van onder al 4jr staat te verpruimen op datingsites is normaal. Stalken wil het niet echt noemen, maar meer buitengewone maatregelen treffen.
[..]
Hoe kom je aan die foto dan??![]()
Heb je me eindelijk verlost van mijn plicht![]()
mhhh volgens mij kan je niet weten wie ik bedoel, maar het riekt hier. Lieg jij nou of heb ik onjuiste informatie?
Hebben zoveel mensen dat nog meegekregen dan, dat was al bijna een maand geleden toen ik dat hier neerzette. En je heb die foto nogsteeds!quote:Just kidding, je had gezegd onder welke naam ze op rp stond
It wasn't mequote:Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hebben zoveel mensen dat nog meegekregen dan, dat was al bijna een maand geleden toen ik dat hier neerzette. En je heb die foto nogsteeds!![]()
Vandaar ze zeker weggegaan is als iemand iets tegen haar verteld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |