Het lijkt me overigens vreselijk lastig om de hele week consequent te liegen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:12 schreef Zelva het volgende:
Pascal liegt in ieder geval. Als je professioneel golfer bent, is "ik kook elke dag. Of voor mezelf of voor mensen die lekker komen eten" natuurlijk onzin.
Dit topic gaat ook een stuk snellerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:08 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind deze opzet trouwens een stuk leuker.
tis net Frits Barendquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef DarkElf het volgende:
wat heeft die brillenmeneer rare opmerkingen soms
ik ook niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ga absoluut niet voor Alessandro.
Die heb je gejat van mijn flickr-account!!quote:
Ach, nou gewoon met Google gevonden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Die heb je gejat van mijn flickr-account!!
http://www.flickr.com/photos/11855752@N02/2558353761/
Laat maar zitten. Zand erover!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:31 schreef Induhskaai het volgende:
Weghalen heeft niet zoveel zin meer he?
Goed gegokt, helaas geen prijs gewonnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik had vanaf dag 1 Allesandro, Sil is een goede 2e, maar ik blijf bij mijn 1e keus.
Heel vaak wissel ik op het laatste moment en dat gaat maar zelden goed.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Induhskaai het volgende:
Wat dachten we van de supperclub cruise te amsterdam?
http://www.dinerjaarkaart(...)am/Supperclub-Cruise
Mooi huis, dom petje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:15 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat een huis had die gast van gisteren zeg!
Aha, herhaling dus! Is daar nog veel ophef over ontstaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef karoltje het volgende:
Herhaling.
Weer dat enge wijf die die kreeft doorklieft.
Ik kijk de hele week al nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef karoltje het volgende:
Herhaling.
Weer dat enge wijf die die kreeft doorklieft.
I agreequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef laffer het volgende:
ik vind het best een leuk programma maar wat erger ik me aan die presentator![]()
aan het einde gaat meneer even mee koken, hangt ie met die smerige vette haar dos van hem boven het eten![]()
zet godverredomme een haarnetje op
beetje jammer dat hij zegt met een chef te hebben geoefend, zijn wijn door een chef is gekozen etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik amuseer me kostelijk aan deze groep. Vind Inge en Sipke Jan echt superleuk. Wat een gerechten had die echte chefkok gisteren gemaakt zeg, zag er lekker uit. Wel applaus voor Tim, die kan goed koken
Ja dat is zo, maar dan nog vind ik het knap hoe goed ie het doetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef fespo het volgende:
[..]
beetje jammer dat hij zegt met een chef te hebben geoefend, zijn wijn door een chef is gekozen etc.
Vanaf volgende week iddquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijkIk dacht ergens in een flits opgevangen te hebben dat ze het format aangepast hadden; dat de mensen thuis vanaf nu ook niet meer weten wie de chef is. Heb ik dat verkeerd gehoord?
Ah check, dan liep ik een weekje voor op de feitenquote:
Tja blond héquote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef EJohnson het volgende:
Gisteren erg gelachen om dat meisje dat lekker bijdehand meldde dat de chef geen verstand van wijn had omdat hij zei dat de wijn van Sicilie kwam, terwijl er toch duidelijk op het etiket stond dat-ie uit Italie kwam
het kwam wel heel nep over vond ikquote:Op maandag 7 september 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
Die verspreking, zou dat nou expres zijn geweest, of zal hij (of misschien wel allemaal) gewoon voor de lol een andere naam hebben aangenomen?
Mwa, niet alle chefs waren altijd zo dik toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Smirnov het volgende:
Dave is toch veel te dun om chef te zijn
Op die foto spot ik anders een behoorlijke buikquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Smirnov het volgende:
Dave is toch veel te dun om chef te zijn
Klopt wel, maar Dave had het wel steeds over 'mooi op smaak', 'garen op het karkas' en meer van die echte kokstermenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef Stansfield het volgende:
Ja het kan ook gewoon een tacktiek zijn. Over het algemeen zijn de mensen met de mooiste keukens en die de meeste kennis etaleren niet de chef. Dus morgen maar even afwachten. Het valt best tegen als je het niet weet.
Michele heeft een paard, rijdt wedstrijden en richt haar eigen tuin in, denk niet dat een echte chef daar veel tijd voor heeft..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:14 schreef Curiosity het volgende:
Ik ga voor mIchelle.
Mooie simpele gerechten, maar wel goed.
Dave is het niet, je aanrecht voor dat je gaat koken schoonmaken met een soort van Glassex,.
Jack is een goede hobby kok, hij schiet zijn eigen wild en heeft een rookoven, allemaal erg leuk maar als chef heb je hier weing tijd voor.
Frans, tja ik weet het niet, moeilijk te doorgronden.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Michele heeft een paard, rijdt wedstrijden en richt haar eigen tuin in, denk niet dat een echte chef daar veel tijd voor heeft..
En toen had ik het goed geraden omdat hij bepaalde maniertjes had die mij op vielen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:47 schreef RobinOok het volgende:
Vorige keer dat wij als kijkers ook niet wisten wie de chef was was het ook al zo'n lamlul die deed of ie niet kon koken. Ik zou echt heel changrijnig worden als die Dave de chef kok blijkt te zijn en morgen/straks in zijn eigen restaurant opeens wel blijkt te kunnen koken. De hele week leek alles erop te wijzen dat hij de chef was en dan vandaag serveert ie matig vreten.
dat was reclame voor dat productquote:Op donderdag 10 september 2009 20:14 schreef Curiosity het volgende:
Ik ga voor mIchelle.
Mooie simpele gerechten, maar wel goed.
Dave is het niet, je aanrecht voor dat je gaat koken schoonmaken met een soort van Glassex,.
Jack is een goede hobby kok, hij schiet zijn eigen wild en heeft een rookoven, allemaal erg leuk maar als chef heb je hier weing tijd voor.
Frans, tja ik weet het niet, moeilijk te doorgronden.
Jajaquote:
Vind ik ookquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Stansfield het volgende:
Over het algemeen is dat wel de tacktiek van de chef hoor. Ik kijk het lang niet elke dag maar wat mij het meest is opgevallen is dat hoe kleiner/minder luxe de keuken en hoe meer hij/zij zijn/haar best doet om steken te laten vallen hoe groter de kans is dat hij/zij de chef is.
zou ook kunnen idd, lastig lastigquote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef DarkElf het volgende:
Had zij niet alleen koosjer gekookt voor de gasten en eet ze zelf zo streng niet?
bedoel koosjer is ook geen melk en vlees samen in 1 maaltijd en ze at ijs na t vlees wat eigenlijk dus niet zou mogen.
lift!quote:
quote:
Same herequote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Curiosity het volgende:
Ik had niet verwacht dat het zou gebeuren maar ik ben een beetje "wie is de chef ?"moe.
En deze nieuwe opzet vind k eigenlijk helemaal niet leuker.
Ja, Coraquote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef DarkElf het volgende:
lachen, eerst mensen zeuren dat t niet leuk is dat wij t wel wisten en nu is het weer niet goed
die ene mevrouw, niet die blonde, is vervelend zeg ...
Dat. Eerst vond ik het een superleuk programma maar ik heb 't nu wel gezien. Toch veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Curiosity het volgende:
Ik had niet verwacht dat het zou gebeuren maar ik ben een beetje "wie is de chef ?"moe.
En deze nieuwe opzet vind k eigenlijk helemaal niet leuker.
ja dat vroeg ik me ook al af ja. In het begin was het heel erg uit 1 stad allemaal. Misschien weten ze nu pas de laatste dag waar het restaurant staat endan hebben ze hun keuze al gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:37 schreef ddx het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de laatste dag in iemands restaurant ?
Als die mensen uit heel nederland komen dan kan je op basis daarvan toch ook al redelijk vermoeden wie het is ?
Volgens mij moeten ze de laatste kookavond (de vierde avond dus) hun keuze maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook al af ja. In het begin was het heel erg uit 1 stad allemaal. Misschien weten ze nu pas de laatste dag waar het restaurant staat endan hebben ze hun keuze al gemaakt.
Had ik neit verwacht, vond het verrassend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef kissaa het volgende:
Roland Is de chef deze week, door niemand goed geraden.
(ook niet door mij)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:45 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat het die .. albert is?
diezeg maar..
Ik zet 100 euro in op Eric.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef JufMariska het volgende:
Ik zapte er zonet voor het eerst in tijden weer eens langs en ontdek nu dat wij dus nu ook niet weten wie de chef isIk ga voor de dame (voor deze week dus), Ineke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het nog niet, maar het neigt naar Eric
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:Woonplaats Honselersdijk -> WestlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het nog niet, maar het neigt naar Eric
Precies, vandaar dat ik daar naar neigdequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Woonplaats Honselersdijk -> Westland
Ook gisteren niet gezien en ik denk ook die vrouw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:22 schreef DarkElf het volgende:
tis de vrouw denk ik nu. (heb het gisteren niet gezien )
Aan de andere kant; chefs hebben nooit van dat profi spul thuis. De mensen met de beste messen/pannen/apparaten zijn nooit de chefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Tezz het volgende:
Dick legde het er vandaag wel heel dik bovenop. Maar, hij gebruikte wel een echte poleerdoek voor de glazen en die zie je echt niet zo heel vaak in een normaal huishouden.
Dat snijden ging hem ook wel erg vlotjes af, alsmede het friemelen met dat fruit. Ik heb zelf op de hotelschool gezeten en dat tijdens mijn kooklessen geleerd, maar pfoei, da's echt moeilijk hoor!
Toch denk ik dat het Gerbera-Erik is op een of andere manier. Het zit 'm in zijn manier van praten....
Eens, ik vind Over de Kook in iedergeval leuker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:23 schreef DarkElf het volgende:
eric dus..
maar goed, heb voor het eerst eens de aflevering van vrijdag gezien maar ik vind het maar niets zo..
te langdradig,...
programma is toch echt , voor mij dan, op zijn eind aan t lopen..
Klopt elke aflevering zit er weer iets aparts inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Ja, tot nu toe wel iig. Komt ook door Robert Kranenborg, die heeft er duidelijk plezier in soms, leuk om te zien
En het is een minder statisch prgramma, meer afwisseling..
Same here.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
Kunnen ze voortaan het restaurant en omgeving misschien pas in de laatste aflevering laten zien? Nu weet ik steeds op dag 1 al wie de chef is
Dat is toch juist leuk...lekker speuren...pas een keer het restaurant en de kok niet gevondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
Kunnen ze voortaan het restaurant en omgeving misschien pas in de laatste aflevering laten zien? Nu weet ik steeds op dag 1 al wie de chef is
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:28 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik vind het wel leuk om ze te Googlen.
Vandaag binnen 5 minuten na aanvang gevonden!
Slecht zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:46 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar het rijtje namen in de tekst en naar de namen onder de portretten...
Nee, gewoon slecht. Dit gaat slordigheid voorbijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef Induhskaai het volgende:
Slecht, slecht, wat is slecht?
Ik zou zeggen slordig.
Want wie zou de chef nu zijn?
Uuuh nee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef Induhskaai het volgende:
Zal ik dan maar een plaatje van de chef er op zetten???
Liever nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef Induhskaai het volgende:
Zal ik dan maar een plaatje van de chef er op zetten???
oh maar gewoon naar hem kijken vind ik leuk genoeg hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:17 schreef karoltje het volgende:
Denk eigenlijk niet dat Emiel op vrouwen valt...
Haha nou dank je! Zo hetero als wat hoor...en ook single trouwens sinds 7 maandenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:17 schreef karoltje het volgende:
de gaydar gaat niet echt af bij hem vond ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:17 schreef karoltje het volgende:
Knuffelen???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Emillios het volgende:
[..]
Haha nou dank je! Zo hetero als wat hoor...en ook single trouwens sinds 7 maanden
Há, een insiderquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Emillios het volgende:
[..]
Haha nou dank je! Zo hetero als wat hoor...en ook single trouwens sinds 7 maanden
Zie het als een complimentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Emillios het volgende:
[..]
Iedere kandidaat heeft een sponsor. Ik had Sorbo en kreeg een messenset, (paar dagen daarna al in de bus dus was super) Coocker mag je houden en van Philips krijg je een Jucher! Wel toffe items allemaal dus!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Há, een insiderHoe zit het nou met alle sponsordingen als de Quooker, Philips keukenmachines ed. Krijg je die en word je vriendelijk verzocht ze te gebruiken of wat?
Hahaha hyves me maar! Dan weet ik ook hoe jij er uit zietquote:
oh dat is wel goed geregeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Emillios het volgende:
[..]
Iedere kandidaat heeft een sponsor. Ik had Sorbo en kreeg een messenset, (paar dagen daarna al in de bus dus was super) Coocker mag je houden en van Philips krijg je een Jucher! Wel toffe items allemaal dus!
Ik ben braaf getrouwd, maar tegen een echt hyves-aanzoek zeg ik natuurlijk nooit nee!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:23 schreef Emillios het volgende:
[..]
Hahaha hyves me maar! Dan weet ik ook hoe jij er uit ziet
Kan niet zo moelijk zijn toch? Emiel, 32. Amsterdam...
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Lekker eten gisteren zeg - ik ben niet zo'n toetjesmens, maar die dame blanche versie zag er echt heel lekker uit
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Emillios het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Induhskaai het volgende:
Restaurant van deze week gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rubberen Robbie? Wie is dat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef EJohnson het volgende:
haha vandaag is de glorieuze comeback van Rubberen Robbie te aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |