Eens, ik vind Over de Kook in iedergeval leuker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:23 schreef DarkElf het volgende:
eric dus..
maar goed, heb voor het eerst eens de aflevering van vrijdag gezien maar ik vind het maar niets zo..
te langdradig,...
programma is toch echt , voor mij dan, op zijn eind aan t lopen..
Klopt elke aflevering zit er weer iets aparts inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Ja, tot nu toe wel iig. Komt ook door Robert Kranenborg, die heeft er duidelijk plezier in soms, leuk om te zien
En het is een minder statisch prgramma, meer afwisseling..
Same here.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
Kunnen ze voortaan het restaurant en omgeving misschien pas in de laatste aflevering laten zien? Nu weet ik steeds op dag 1 al wie de chef is
Dat is toch juist leuk...lekker speuren...pas een keer het restaurant en de kok niet gevondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
Kunnen ze voortaan het restaurant en omgeving misschien pas in de laatste aflevering laten zien? Nu weet ik steeds op dag 1 al wie de chef is
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:28 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik vind het wel leuk om ze te Googlen.
Vandaag binnen 5 minuten na aanvang gevonden!
Slecht zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:46 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar het rijtje namen in de tekst en naar de namen onder de portretten...
Nee, gewoon slecht. Dit gaat slordigheid voorbijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef Induhskaai het volgende:
Slecht, slecht, wat is slecht?
Ik zou zeggen slordig.
Want wie zou de chef nu zijn?
Uuuh nee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef Induhskaai het volgende:
Zal ik dan maar een plaatje van de chef er op zetten???
Liever nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef Induhskaai het volgende:
Zal ik dan maar een plaatje van de chef er op zetten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |