Het lijkt me overigens vreselijk lastig om de hele week consequent te liegen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:12 schreef Zelva het volgende:
Pascal liegt in ieder geval. Als je professioneel golfer bent, is "ik kook elke dag. Of voor mezelf of voor mensen die lekker komen eten" natuurlijk onzin.
Dit topic gaat ook een stuk snellerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:08 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind deze opzet trouwens een stuk leuker.
tis net Frits Barendquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef DarkElf het volgende:
wat heeft die brillenmeneer rare opmerkingen soms
ik ook niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ga absoluut niet voor Alessandro.
Die heb je gejat van mijn flickr-account!!quote:
Ach, nou gewoon met Google gevonden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Die heb je gejat van mijn flickr-account!!
http://www.flickr.com/photos/11855752@N02/2558353761/
Laat maar zitten. Zand erover!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:31 schreef Induhskaai het volgende:
Weghalen heeft niet zoveel zin meer he?
Goed gegokt, helaas geen prijs gewonnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik had vanaf dag 1 Allesandro, Sil is een goede 2e, maar ik blijf bij mijn 1e keus.
Heel vaak wissel ik op het laatste moment en dat gaat maar zelden goed.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Induhskaai het volgende:
Wat dachten we van de supperclub cruise te amsterdam?
http://www.dinerjaarkaart(...)am/Supperclub-Cruise
Mooi huis, dom petje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:15 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat een huis had die gast van gisteren zeg!
Aha, herhaling dus! Is daar nog veel ophef over ontstaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef karoltje het volgende:
Herhaling.
Weer dat enge wijf die die kreeft doorklieft.
Ik kijk de hele week al nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef karoltje het volgende:
Herhaling.
Weer dat enge wijf die die kreeft doorklieft.
I agreequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef laffer het volgende:
ik vind het best een leuk programma maar wat erger ik me aan die presentator![]()
aan het einde gaat meneer even mee koken, hangt ie met die smerige vette haar dos van hem boven het eten![]()
zet godverredomme een haarnetje op
beetje jammer dat hij zegt met een chef te hebben geoefend, zijn wijn door een chef is gekozen etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik amuseer me kostelijk aan deze groep. Vind Inge en Sipke Jan echt superleuk. Wat een gerechten had die echte chefkok gisteren gemaakt zeg, zag er lekker uit. Wel applaus voor Tim, die kan goed koken
Ja dat is zo, maar dan nog vind ik het knap hoe goed ie het doetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef fespo het volgende:
[..]
beetje jammer dat hij zegt met een chef te hebben geoefend, zijn wijn door een chef is gekozen etc.
Vanaf volgende week iddquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijkIk dacht ergens in een flits opgevangen te hebben dat ze het format aangepast hadden; dat de mensen thuis vanaf nu ook niet meer weten wie de chef is. Heb ik dat verkeerd gehoord?
Ah check, dan liep ik een weekje voor op de feitenquote:
Tja blond héquote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef EJohnson het volgende:
Gisteren erg gelachen om dat meisje dat lekker bijdehand meldde dat de chef geen verstand van wijn had omdat hij zei dat de wijn van Sicilie kwam, terwijl er toch duidelijk op het etiket stond dat-ie uit Italie kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |