Precies... helemaal eens.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het enige probleem van die Bunker is dat er gewoon te weinig betalende kijkers zijn. Eén afwijkende kijker met wat geld maakt al snel een redelijk verschil. Maar ook dat kun je die ene kijker niet kwalijk nemen.
Ik krijg het idee dat als Danny iets in zijn hoofd heeft het niet zo snel opgeeft en dus Jeroen met net zo'n rotgang weer naar beneden dondert. (Helaas........want Danny benadeeld niet alleen Jeroen, maar ook de streamer hier mee.)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Omdat niemand 't ziet zitten om er zo veel geld in te pompen
ik ook, vertel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha! Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de extreme versie
Jij denkt dat bijvoorbeeld familieleden van bunkeraars geen geld hebben? En Danny kan investeren wat hij wil, als 100 streamers willen dat hij niet z'n zin krijgt, gezamenlijk 50 euro bij elkaar lappen, dan wil ik nog wel eens zien of hij doorgaat met die activiteiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar je kunt er wel vragen bij stellen als het de baas van de officiële community betreft, die op basis van zijn goedlopende forum wat meer middelen tot zijn beschikking heeft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat als Danny iets in zijn hoofd heeft het niet zo snel opgeeft en dus Jeroen met net zo'n rotgang weer naar beneden dondert. (Helaas........want Danny benadeeld hier niet alleen Jeroen, maar ook de streamer hier mee.)
Danny wil toch een statement maken? Of heb ik het nu verkeerd begrepen?
Maar uiteindelijk gaan wij zien wie het laatst lacht.
Duh, ik ga me zeker 50 euro lappen vanwege een of andere borderlinerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat bijvoorbeeld familieleden van bunkeraars geen geld hebben? En Danny kan investeren wat hij wil, als 100 streamers willen dat hij niet z'n zin krijgt, gezamenlijk 50 euro bij elkaar lappen, dan wil ik nog wel eens zien of hij doorgaat met die activiteiten.
Maar voorlopig wordt er alleen maar geroepen, Jeroen krijgt bijna nul positieve stemmen van de streamers.
Nogmaals: dat heeft geen zin met zo`n achterstand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen krijgt bijna nul positieve stemmen van de streamers.
Wanneer heb je dat voor het laatst gecheckt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Jeroen krijgt bijna nul positieve stemmen van de streamers.
Kom kom het is maar een programma. De kijker kan en zal nooit 100% kunnen bepalen juist omdat ergernis van de kijker een reden is waarom iemand kijkt. Niks zo saai als democratie. Het moet gewoon een beetje spannend zijn. Cliffhangertjes enzo. En daar hoort een leugentje om bestwil bij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dus moeten ze ons voorliegen?
als vooraf bekend was geweest dat ze op basis van leugens kijkcijfers willen creëren had het voor mij helemaal niet gehoeven. Ik vertrouwde Bram en Bart dat ze het op een eerlijke en open manier wilden doen. En dat ging prima tot (en dat is misschien toeval hoor) Huub zich ermee ging bemoeien.
Nou ja, dan ga je toch naar de redactie van die Bunker en laat je hen bepalen dat een streamer niet meer dan tien euro per dag mag besteden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat als Danny iets in zijn hoofd heeft het niet zo snel opgeeft en dus Jeroen met net zo'n rotgang weer naar beneden dondert. (Helaas........want Danny benadeeld niet alleen Jeroen, maar ook de streamer hier mee.)
Danny wil toch een statement maken? Of heb ik het nu verkeerd begrepen?
Maar uiteindelijk gaan wij zien wie het laatst lacht.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Duh, ik ga me zeker 50 euro lappen vanwege een of
Half uurtje geledenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat voor het laatst gecheckt?
Wie verwacht je dan ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:48 schreef Toverheks het volgende:
post het nog maar een keer, omdat er steeds gezegt wordt als Jeroen eruit gestemd wordt.
en lieve mensen, wat ik zo af en toe lees of Jeroen het Prog. maakt, nee het prog. draait niet alleen om Jeroen, zou hij er uit gestemd worden dan vangen ze dat heus wel op, iemand zal altijd de *rol* van de leider over nemen zeg maar
iemand die me even bijpraat ? zijn danny en de febo al aan t knokkenquote:
nog ff en er komt een topic RLS iedereen kan kijken naar een live FOK! ruziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |