Laten we het erop houden dat ik ergens uit die buurt komquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Koerd? Marokkaan? Oh wacht Lebanees dan
wat een stomme titel, alweerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik ergens uit die buurt kom
Die mag ook wel eens scheren ginder onder daarzo ergens!quote:
Dat is niet mannelijk, vleugelkopquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mag ook wel eens scheren ginder onder daarzo ergens!
Mee eens!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ergens is hij best aantrekkelijk, moet ik dan toch even toegeven.quote:
Die mag ook wel even een bodygroom door zijn oerwoudje halen...quote:
zeeman/hema/wiebra?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nieuw ondergoed nodig. Ik ben een beetje klaar met de volgende merken:
Diesel
Dolce & Gabanna
Replay
Emporio Armani
Calvin Klein
Heb iets nieuws nodig.. wat is nu helemaal in?
J-stylequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef Dizer het volgende:
Diesel
Dolce & Gabanna
Replay
Emporio Armani
Calvin Klein
quote:
Zijn lijf misschien, maar ik vind z'n hoofd... en dan vooral zijn neus, zijn mond en zijn neanderthalerblik ,echt lelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ergens is hij best aantrekkelijk, moet ik dan toch even toegeven.
Baardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
James Bond is a wussy for pussy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je het merk maar niet enorm groot op de band hebt staan en die dan tot je navel optrekt for all to see!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef Dizer het volgende:
Diesel
Dolce & Gabanna
Replay
Emporio Armani
Calvin Klein
quote:
Pure sex!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is vooral de seks die hij uitstraalt.
Tommy Hillfiger.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef Dizer het volgende:
Diesel
Dolce & Gabanna
Replay
Emporio Armani
Calvin Klein
Ik vind zijn wenkbrauwen ook wel mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure sex!
Met ergens in zijn gezicht (de ogen) toch een dosis schattigheid.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn lijf misschien, maar ik vind z'n hoofd... en dan vooral zijn neus, zijn mond en zijn neanderthalerblik ,echt lelijk.
terug naar \lisboa altijd, morgen het liefstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je terug zou willen.
Schattigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind zijn wenkbrauwen ook wel mooi
Ik vraag me alleen af hoe zijn stem is.
Ik moest en zou hier komen posten, nou dan komt DC ook in beeldquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
terug naar \lisboa altijd, morgen het liefst
En kan die Daniel Graig wegblijven, R en ik zitten hier te kotsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je naar Nederland bedoeldequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
terug naar \lisboa altijd, morgen het liefst
En kan die Daniel Graig wegblijven, R en ik zitten hier te kotsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen de onderste!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk:
[ afbeelding ]
Sorry mensen! Mijn fout!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest en zou hier komen posten, nou dan komt DC ook in beeld
Hij is wel dé perfecte accesoirequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen de onderste!![]()
Ok, I wouldn't kick him out of bed for eating crackers, maar alleen omdat ik dan kan zeggen dat ik op de loop van James Bond's geweer heb gezeten.
You on the other hand,.....
hom bovenladers en meyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef Dizer het volgende:
Diesel
Dolce & Gabanna
Replay
Emporio Armani
Calvin Klein
Nja een christelijke leerkracht trekt zich vaak terug in een school met dezelfde grondslag. Zij bieden de evolutietheorie vaak aan als eits dat 'ongelovigen' geloven. Maar tijdens de les wordt wel duidelijk gemaakt dat de evolutietheorie een soort sprookje is zeg maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mag een christelijke leraar die niet geloofd in de evolutie theorie ook weigeren die les te geven en het scheppingsverhaal vertellen?
Tis een beetje dubieus natuurlijk.
Wies da?quote:
Dramaqueenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
For the love of god echt een fokking trol
en you're supposed to be straight? what a joke
nee lekker man! Hou wel van behaard!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drama King thank you very muchquote:
quote:
Als ik hem nou hier krijg he, doen we dan een trio?quote:
invasiequote:
Je ziet dat piemeltje nog amper zitten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee lekker man! Hou wel van behaard!
Vóór of ná een rigoureuze scheerbeurt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik hem nou hier krijg he, doen we dan een trio?
Na. Echt, I will not go and try to find it and go near it if it's like that!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vóór of ná een rigoureuze scheerbeurt?
Op de basisschool hebben we zulke kwesties nooit besproeken. Heb op een oecumenische middelbare gezeten. had een christelijke lerares levensbeschouwing, maar die wist van alles precies uit te leggen wat het was. En sloot niets uit.maar zij geloofde voor haar zelf wat andersquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja een christelijke leerkracht trekt zich vaak terug in een school met dezelfde grondslag. Zij bieden de evolutietheorie vaak aan als eits dat 'ongelovigen' geloven. Maar tijdens de les wordt wel duidelijk gemaakt dat de evolutietheorie een soort sprookje is zeg maar.
Op een openbare basisschool kunnen we dat niet zeggen natuurlijk. Omdat we ook kinderen in de klas kunnen hebben die gelovig zijn.
Zelf vind ik het heel moeilijk om het onderwerp te bespreken omdat ik gewoon niet voldoende achtergrond heb om alles te kunnen vertellen dat kinderen hierover willen weten. Tevens vind ik dat een openbare school het 'algemene' van ieder' geloof moet onderwijzen en niet meer te verdiepen in het scheppingsverhaal...
Nederland zou ik niet terug noemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Nederland bedoelde
Hoe noem je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na. Echt, I will not go and try to find it and go near it if it's like that!
Dat is geen fijne opmerking voor de beelddenkers onder onsquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet dat piemeltje nog amper zitten!
Sowieso stik je in een haarbal na het pijpen
Ja? daniel is toch lelijker?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoe noem je dat eigenlijk?
Mijn broer noemt een behaarde kut altijd 'hartige taart'
Ga dan maar weer weg of ga naar die slet van Eindhoven fantopicquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest en zou hier komen posten, nou dan komt DC ook in beeld
jij mij.quote:
En zo hoort 't.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op de basisschool hebben we zulke kwesties nooit besproeken. Heb op een oecumenische middelbare gezeten. had een christelijke lerares levensbeschouwing, maar die wist van alles precies uit te leggen wat het was. En sloot niets uit.maar zij geloofde voor haar zelf wat anders
frikadel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Gadver!
Wat is dit dan? Een hartig koketje?
Ga jij dan mee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga dan maar weer weg of ga naar die slet van Eindhoven fantopic
Quiche Lorrainequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Gadver!
Wat is dit dan? Een hartig koketje?
Nou mijn frikadelletje speciaal... de lichten gaan hier uit.quote:
Als ik weg moet, prima hoor. Ang3l en ik kunnen toch naar elkaar zwaaienquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:
waar ben e geweest in Lisboaquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik vond Sintra ook mooi. Maar Lissabon is mooier.
Tot zo!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik weg moet, prima hoor. Ang3l en ik kunnen toch naar elkaar zwaaien
Missie volbracht dacht ik zo
Mijnes ook! Slaap lekker schatjepatatjequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn frikadelletje speciaal... de lichten gaan hier uit.
Ik ren nog 1x langs buuv met de hennep en dan ga ik slapen!
slaap lekker, vleugelquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn frikadelletje speciaal... de lichten gaan hier uit.
Ik ren nog 1x langs buuv met de hennep en dan ga ik slapen!
Vond ik ook.quote:
Slaap lekker kastje!quote:
Doei Pietjefrietje!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijnes ook! Slaap lekker schatjepatatje
is dat er dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jij dan mee?
Of naar een Portugal-topic of zo?
Ga het anders ff zoeken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat er dan ?
het Portugal topic bedoel ik dan, slet van Eindhoven fan topic zijn er genoeg
Ik weet niet hoe jij pijpt... Maar ik heb genoeg mannen, met genoeg gaar gehad en ben welgeteld 2 keer een haar tegen gekomen in mijn mond. Maar ik vind haar echt wel een must hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet dat piemeltje nog amper zitten!
Sowieso stik je in een haarbal na het pijpen
Toeristische plaatsen, alleen. Was er maar één dagje, de rest van de reis zaten we vooral in Sintra, Cascais (of hoe dat ook geschreven wordt) en dat soort plaatsen. En bij de Cabo de Roca (dat uitkijkpunt)quote:
Dan kom jij ook niet verquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij pijpt... Maar ik heb genoeg mannen, met genoeg gaar gehad en ben welgeteld 2 keer een haar tegen gekomen in mijn mond. Maar ik vind haar echt wel een must hoor!
Ja nee sorry, ik ga naar bedquote:
Niet met een lul van 22 cm is. Tenzij je graag aan deepthorating doetquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kom jij ook niet ver
Met zo'n bos zit je toch tot je neus aan toe in de haren?!
Helemaal kaal vind ik ook een beetje vreemd. Maar er mag flink getrimd worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kom jij ook niet ver
Met zo'n bos zit je toch tot je neus aan toe in de haren?!
No gag-reflex darlingquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet met een lul van 22 cm is. Tenzij je graag aan deepthorating doet
Ik vermijd het, ga alleen bij de gedachte al over mijn nekquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
Een of andere fokster zet geile foto's van zichzelf neer in KPD. Waarom zeikt daar nou nooit een homo dat het er smerig uitziet? Waarom zijn het altijd de hetero's die dat moeten doen in mannentopics?
Ja dat vind ik ook niet mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Helemaal kaal vind ik ook een beetje vreemd. Maar er mag flink getrimd worden.
boring! Zal ik onthouden dit!quote:
Het is grappig als mensen dat proberen en het niet kunnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja SLS-muts, ga dan mee!quote:
Open perspectievenquote:
Ja, dat zeggen die hetero's ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vermijd het, ga alleen bij de gedachte al over mijn nek
Uch uch hoest kokhals proest!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is grappig als mensen dat proberen en het niet kunnen
Je weet waar ik woon hequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Open perspectievenIk word graag gepijpt en dan all the way... maar jah... tis nog niemand eerder gelukt zonder te gagen
choke on dicks and emotionsquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uch uch hoest kokhals proest!
Dan duw ik ze meestal nog ff aan ook
Oh daar maar daar post ik al, vind het veels te leuk hier om ook even langs te komen alleen die DC yakquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga het anders ff zoeken zou ik zeggen.
Ik heb er van gehoord.
Ik meen dat het ergens ver weg van hier was.
Ga maar ff kijken
Wat was je adres ook alweer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is grappig als mensen dat proberen en het niet kunnen
Ja, vrouwens zijn ook bahquote:
Sarcasme e.d. is echt niet aan je besteed he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh daar maar daar post ik al, vind het veels te leuk hier om ook even langs te komen alleen die DC yak
Maar goed we gaan vroeg naar bed vanavond, R moet naar zijn papa en mama morgen vroeg
Zelfde buurt als Ang3l. Als je in zijn appartement bent, kijk even waar de telescoop op gericht is, daar woon ikquote:
Yes dear, you can bring your whip as well.quote:
Ik vind wel dat je een leuke bank hebt trouwens!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zelfde buurt als Ang3l. Als je in zijn appartement bent, kijk even waar de telescoop op gericht is, daar woon ik
Eikel ben je dan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uch uch hoest kokhals proest!
Dan duw ik ze meestal nog ff aan ook
Het is wel een uitzondering hoor!quote:
Je klinkt als een nuno of mike en je bent pas 17....quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
choke on dicks and emotions![]()
boven de 20 centimeter ga ik toch struggelen hoor![]()
Jay Brannan lyricsquote:
Ik ben ook niet zo'n sizequeen eigenlijk.quote:boven de 20 centimeter ga ik toch struggelen hoor![]()
inderdaad. Gross. Flapjes vlees en vochtige gatenquote:
Dank je. Ik vind jouw dildoverzameling best interessant. Heb via mijn zoomlens een foto gemaakt:quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een leuke bank hebt trouwens!
Ach worden ze hard vanquote:
Sarcastische reacties aan jou ook niet hequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sarcasme e.d. is echt niet aan je besteed he?
Wat heb jij ineensquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bij bloedlullen heb ik altijd het gevoel dat ik hard heb gewerkt en trots mag zijn op mezelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jay Brannan - On all fours
[..]
Ik ben ook niet zo'n sizequeen eigenlijk.
Ok het ziet er leuk uit, maar te vaak is het dan van "Ja hij is al groot, dan hoef ik er toch verder niks mee te doen?"
Female dildo's? Dan wil ik wel eens een male dildo zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind jouw dildoverzameling best interessant. Heb via mijn zoomlens een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Welnee. Juist lekker. Beffen is best lekker. En neuken kan gemakkelijk zonder glijmiddel!quote:
quote:
Beffen lijkt me best gross.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Juist lekker. Beffen is best lekker. En neuken kan gemakkelijk zonder glijmiddel!
Wat is het verschilquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Female dildo's? Dan wil ik wel eens een male dildo zien
Ja op die regenboogkleurige ben ik het meest trots!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind jouw dildoverzameling best interessant. Heb via mijn zoomlens een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
*ril*quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Juist lekker. Beffen is best lekker. En neuken kan gemakkelijk zonder glijmiddel!
Hij is tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef samjustme het volgende:
Best wel erg maar ik vond hem altijd best wel aantrekkelijk en the Mentalist is een goeie serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O doe nou niet of je na al die topics ineens sarcastisch reageertquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sarcastische reacties aan jou ook niet he
Met die bril lijkt hij op het incognito van Supermanquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef samjustme het volgende:
Best wel erg maar ik vond hem altijd best wel aantrekkelijk en the Mentalist is een goeie serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bij bloedlullen heb ik altijd het gevoel dat ik hard heb gewerkt en trots mag zijn op mezelf
Wat/wie is ze?quote:
Ach dat vinden ze best leukquote:
Poets je wel eerst je tanden voordat je me sensueel zoent?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Juist lekker. Beffen is best lekker.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat/wie is ze?
Maar vind dat triest. Een collega liet ooit eens een filmpje zien waar een jongen een andere jongen pijpte en er zichtbaar enorm veel mooite mee had. En eigenlijk onder de groepsdruk door ging. Vind ik echt sneu!
ILLLL BAH! ga weg wieze hetero, tenzij je me nu komt neuken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
De een is roze de ander blauw?quote:
Ik denk dat je in de war bent met beschuit met muisjes.quote:
Daniel Craig versie wordt bijgewerkt. Is een beetje aan het slijten. Dit is mijn Hugh Jackman versiequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op die regenboogkleurige ben ik het meest trots!
Maar ik schrok wel van 1 ding in je kamer trouwens:
[ afbeelding ]
You don't need that baby, you've got me now! Throw it away!
Had ook wle verwacht dat ie blond zou zijn, DC-style!
Ill, bah, laat je neuken door melle ofzo!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:34 schreef samjustme het volgende:
Vrouwen zijn niet bah
Mariah![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met beschuit met muisjes.
Die strooi je niet in je doos hoor
Mariah is FAKEquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:34 schreef samjustme het volgende:
Vrouwen zijn niet bah
Mariah![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp hem niet?quote:
He he, met jou kan ik praten.quote:
Erg sexy vrouw. Straalt net als Logan McCree sex uit.quote:Weet je wie ik niet uit mijn bed zou schoppen?[ afbeelding ]
Zelfs haar naam geeft aan dat ze leuk is
Serieus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mariah is FAKE
Weet je wie ik niet uit mijn bed zou schoppen?[ afbeelding ]
Vooral met de bril vind ik hem leuk uitzienquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Met die bril lijkt hij op het incognito van Superman
Dessalniettemin (mooi mooi) heeft hij wel een mooi hoofd op die eerste foto
In 4th Floor dat ook een en ander in die richting. Ik kan er echt niet geil van worden als ik denk dat ik een filmpje met roman showers te pakken hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat/wie is ze?
Maar vind dat triest. Een collega liet ooit eens een filmpje zien waar een jongen een andere jongen pijpte en er zichtbaar enorm veel mooite mee had. En eigenlijk onder de groepsdruk door ging. Vind ik echt sneu!
Ik dyslecticus, die denken nog een paar beeldjes per seconde extra, als bonus gekregen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
beelddenker... ik ben een BEELDDENKER!
ach jochie toch, je zou niet weten wat je er mee moest in bedquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:34 schreef samjustme het volgende:
Vrouwen zijn niet bah
Mariah![]()
[ afbeelding ]
al denk ik niet dat iemand haar aan kan in bed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg sexy vrouw. Straalt net als Logan McCree sex uit.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O doe nou niet of je na al die topics ineens sarcastisch reageert
je hebt het nooit begrepen en als mensen je er dan op wijzen dan is het ineens een bewuste actie?
Bicha pleaaaase!
Wanneer komt de ang3l-versie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daniel Craig versie wordt bijgewerkt. Is een beetje aan het slijten. Dit is mijn Hugh Jackman versie!
Nu in het nederlands?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
In 4th Floor dat ook een en ander in die richting. Ik kan er echt niet geil van worden als ik denk dat ik een filmpje met roman showers te pakken heb
Die is vast al in bestellingquote:
Mooie vergelijkingquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef Dizer het volgende:
MariahIk ga nog liever met een man naar bed dan met dat afgelikte boterham met een IQ van een 8 jarige soedaanse slet met 3 kinderen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mariah is FAKE
Weet je wie ik niet uit mijn bed zou schoppen?[ afbeelding ]
In 4de verdieping zat ook een en ander in die richting. Ik kan er echt niet geil van worden als ik denk dat ik een filmpje met Romeinse douches te pakken hebquote:
Ik ben hier!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef Dizer het volgende:
MariahIk ga nog liever met een man naar bed dan met dat afgelikte boterham met een IQ van een 8 jarige soedaanse slet met 3 kinderen
Daarom adopteert Brad ook af en toe watquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
al denk ik niet dat iemand haar aan kan in bed.
ze lijkt me een BEEST
Haha, maar nu snap ik het nog niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
In 4de verdieping zat ook een en ander in die richting. Ik kan er echt niet geil van worden als ik denk dat ik een filmpje met Romeinse douches te pakken heb
Te braaf.quote:
ze is estetisch verantwoordquote:
Hou je wel van behaard? Ik ben nogal behaard namelijkquote:
Dat vind ik ook een mooie vrouw!quote:
Truequote:
Wie zegt dat ik haar in bed wil hebben voor seksquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach jochie toch, je zou niet weten wat je er mee moest in bed
The object of my affection is een goede filmquote:
Het enige wat Angelina momenteel uitstraalt, zijn de hoeveelheid botten in haar lichaamquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ze is estetisch verantwoord
maar niet zo enorm seksuitstralend als Angelina
Sarcastische kut dat je d'r bentquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
In 4de verdieping zat ook een en ander in die richting. Ik kan er echt niet geil van worden als ik denk dat ik een filmpje met Romeinse douches te pakken heb
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
The object of my affection is een goede film
Das algemeen bekend hier. (beiden)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou je wel van behaard? Ik ben nogal behaard namelijk
Volgens mij wil hij dat juistquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou je wel van behaard? Ik ben nogal behaard namelijk
we hebben heus wel begrepen dat je op dizer loopt te geilenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ILLLL BAH! ga weg wieze hetero, tenzij je me nu komt neuken.
Ik ga voor Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Sotoquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het enige wat Angelina momenteel uitstraalt, zijn de hoeveelheid botten in haar lichaam
Is dat die film met die homovriend die met haar gaat zoenen en zo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]O+O+O+
JAAA
hoe gay van me, om die film leuk te vinden
maar tochO+O+
Paul Rud is er schattigquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAA
maar toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat die film met die homovriend die met haar gaat zoenen en zo?
Ja, alleen word ik dan weer zo dramatisch erna.... Dus ik kijk geen films meer met mannen erin. Kijk nu lesbische porno. Val al goed af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAA
maar toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het enige wat Angelina momenteel uitstraalt, zijn de hoeveelheid botten in haar lichaam
Penelope in Vicky Christina Barcelonaquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga voor Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto
Ah nog een paar minuutjes... zie het als voorspelquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef Ang3l het volgende:
Maar schatjepatatje frikadelletje speciaal.... gingen wij eigenlijk niet slapen?
Dat wil ik al als ik 'r hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
Mariah is volgens mij zo photoshoped dat als je haar ziet, je jezelf in brand wil steken
Maakt niet uit? Je wilt toch geen zak botten in bed hebben liggen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
Mariah is volgens mij zo photoshoped dat als je haar ziet, je jezelf in brand wil steken
Sowieso een enorm mooie film!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Penelope in Vicky Christina Barcelona![]()
![]()
![]()
Havier Bardem overigens ook leuk in die film
Ja soperdesop, hoe behaarder hoe geiler. Die christen was heel mooi behaard. Echt heerlijk. Zal eens vragen wanneer hij weer komt...quote:
O ja, we hebben beide lange krullen he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zullen we ernaar kijken en elkaars haar vlechten?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das algemeen bekend hier. (beiden)
Oh, dan moet ie vooral in het sexy en gewaagd topic in US kijkenquote:
Ik ken de hee film nietquote:
Wat vraag je dan? Wanneer kom je de Heilige Communie weer eens doen? Mijn lichaam van Christus verlangt naar je!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja soperdesop, hoe behaarder hoe geiler. Die christen was heel mooi behaard. Echt heerlijk. Zal eens vragen wanneer hij weer komt...
Ik heb slagquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, we hebben beide lange krullen he?
oh daar zijn er meer vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik haar in bed wil hebben voor seksZe lijkt me gewoon een tof persoon, ze heeft talent en ze is mooi als van binnen als van buiten
ik las bejaarderquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja soperdesop, hoe behaarder hoe geiler. Die christen was heel mooi behaard. Echt heerlijk. Zal eens vragen wanneer hij weer komt...
Neuh. Is geen kaskraker geweest of zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ken de hee film niet
Is dat heel wereldvreemd van me?
In tijden dat ik me verheug op een dvd uitgave van een film. Zo een leuke filmquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso een enorm mooie film!
Die 2 vrouwenJavier
de stad
het script
de sfeer
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga voor Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao Bichas, we gaan naar bed, R moet vroeg op![]()
En ja HIW gewoon met zijn 2en
Nee deze heeft een mooier gzichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh daar zijn er meer van
[ afbeelding ]
En dan een donatie krijgen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vraag je dan? Wanneer kom je de Heilige Communie weer eens doen? Mijn lichaam van Christus verlangt naar je!
Ik heb nou eenmaal een zwak voor latino mannen en vrouwenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het verstandigste dat ik je ooit heb zien beweren
Ook ik heb nog grenzen....quote:
Of is dat de film met de oneliner "Window, see you but I cant hear you"?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Is geen kaskraker geweest of zo.
Ook geen geweldig hoogstaande film, maar leuk vermaak
Ik heb er inmiddels de slaapkamer al mee behangen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan moet ie vooral in het sexy en gewaagd topic in US kijken
Ja, je neukt toch pas weer anderen een dag nadat ie weg is?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao Bichas, we gaan naar bed, R moet vroeg op![]()
En ja HIW gewoon met zijn 2en
valt op zich meequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
Met welke foto dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels de slaapkamer al mee behangen.
Had je dat nog niet zoomenderwijs gezien?
Hij is NH, doen niet aan communie he. Maar zal vragen of hij het huwelijk komt consumeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vraag je dan? Wanneer kom je de Heilige Communie weer eens doen? Mijn lichaam van Christus verlangt naar je!
Hannes?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook ik heb nog grenzen....
Ow en ik word door wildvreemde mensen (althans dat denk ik... ik ben te dronken vaak) aangesproken dat ik niet meer met hannes mag zoenen.
Ik heb ook slag, maar die versterk ik met Osis Loopy zodat het krultquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb slag
Maar soms stijl ik het, omdat ik slag fake krullen vind.
Zeker! Hij komt hier ook echt in de kast te staan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
In tijden dat ik me verheug op een dvd uitgave van een film. Zo een leuke film![]()
![]()
wijsheidquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor latino mannen en vrouwen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook slag, maar die versterk ik met Osis Loopy zodat het krult
Net als angel ook mijn slaapkamer er mee volgehangen. Mijn klustopic niet gezien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan moet ie vooral in het sexy en gewaagd topic in US kijken
Moet je maar een keer in 't echt komen kijken naar de slaapkamer muren.quote:
Da's geen krul meer, da's kroes/afroquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn krullen
en deze kerel is wat mij betreft de meest seksuele man die ik me kan voorstellen
ik heb ZO'N zwak voor hem.
Jammer dat sommigen alleen zulke niet te vertrouwen respectloze klootzakken zijnquote:
Ik wil je ogen kussen zodat ik ook een beetje Lenny hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen krul meer, da's kroes/afro
LennyLive gezien
*sluit oogjes*quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil je ogen kussen zodat ik ook een beetje Lenny heb![]()
Alles wat er nog redelijk levend uit ziet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hannes?
Waar liggen jouw grenzen dan?
Ik hou ook van jou, vlinderquote:
Kom je helpen behangen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef Dizer het volgende:
Hmm heb meer foto's in mijn archievenDus als je de wc ook nog wil behangen
Ja lief, laten we maar gaan slapen. Tis al bijna 01:00u!quote:
Is goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je helpen behangen dan?
Ik ben niet zo klustechnisch onderbouwd.
Jij wel zag ik
post maar hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef Dizer het volgende:
Hmm heb meer foto's in mijn archievenDus als je de wc ook nog wil behangen
WRAAAGH! Het duurde zo lang dat ik ze weer open had!quote:
ja bij nederlanders heb je dat nooit heel gekquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer dat sommigen alleen zulke niet te vertrouwen respectloze klootzakken zijn
het woordje lief is voor wijvenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lief, laten we maar gaan slapen. Tis al bijna 01:00u!
quote:
Buk maar, zal even wat dieper in details treden danquote:
Ik was eerst!quote:
O ja, nou ja, ik denk ik maak de overstap voor je nog wat minder snelquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
het woordje lief is voor wijven. Wij stoere mannen gebruiken het woord kanjer of sexy!
Zeg, wil jij mijn dierbare poets wel 's ff heel laten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buk maar, zal even wat dieper in details treden dan
22cm diep?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buk maar, zal even wat dieper in details treden dan
Heeeeel vreemd jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja bij nederlanders heb je dat nooit heel gek
Moet ie dan ook met ontbloot bovenlijf bij je gaan klussen en CocaCola Zero momentjes hebben?quote:
Helaaschquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Keukenkast het volgende:
Im gonna go and get me some shut-eye
Dag vleugeltje, metro, HIW en de rest
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet ie dan ook met ontbloot bovenlijf bij je gaan klussen en CocaCola Zero momentjes hebben?
Ik drink coca cola light!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet ie dan ook met ontbloot bovenlijf bij je gaan klussen en CocaCola Zero momentjes hebben?
Ok sexy, lets go!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, nou ja, ik denk ik maak de overstap voor je nog wat minder snel
Maar is goed: Yo sexy! Bed in!
Nou vind het niet lief... Ik ga de de kroeg in vervanging scoren.quote:
Weg met de light! VOL willen we!quote:
*petst op de billen* Lead the way kanjer!quote:
I don't share on the first datequote:Op woensdag 13 mei 2009 01:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn bed is groot genoeg voor 3 personen...
Nou ja ik maak hem alvast warm, Adjeu!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:01 schreef Ang3l het volgende:
Is ie nou godsamme alvast naar bed gegaan?
Aww, de dekens vast verwarmen
Slaap lekker allemaal!quote:
Ja vind ik ook. Sinds we een nieuwe keukeninrichting hebben, gaat het als een speerquote:
Das voor vrouwenquote:
quote:
Haha just checking...quote:
Ik drink geen van beiden. Stomme cafeinequote:Op woensdag 13 mei 2009 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das voor vrouwenZero is voor echte mannen!
Tja dat kan ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik drink geen van beiden. Stomme cafeine
JAAA!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
iemand een biertje? Ik heb hier een oneindige voorraad!
Kan niet, ben op dieetquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
iemand een biertje? Ik heb hier een oneindige voorraad!
dan moet je even naar Zoeterwoude komen, daar werk ik nu, bij Heinekenquote:
in nederland! :pquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:11 schreef hierissieweer het volgende:
waar ligt dat/?
provincie?quote:
Owja :Squote:
ok nog 1 jaigerdinges dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
niks naar bed, jij blijft ook wakker! Tot 7u dan mag ik naar huis :y
zuid-hollandquote:
Wat moet je daar doen dan eigenlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
niks naar bed, jij blijft ook wakker! Tot 7u dan mag ik naar huis :y
zet maar bij de poortquote:
schattig ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
het woordje lief is voor wijven. Wij stoere mannen gebruiken het woord kanjer of sexy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |