/mikemodusquote:
Geen idee, boeit me ook geen kontquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Denk je dat dat op prijs word gesteld?
ook geen reet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook geen kont
ook nietquote:
huh?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
ik zit trouwens, martin style ipod on face down
nja dat vraag ik me ook een beetje af. Maar volgens mij heeft HIW een beetje het gevoel zich zo op te moeten stellen hier in het forum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Denk je dat dat op prijs word gesteld?
laat maar ik zit ff in een trip!quote:
Ik doe wat ik doe...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja dat vraag ik me ook een beetje af. Maar volgens mij heeft HIW een beetje het gevoel zich zo op te moeten stellen hier in het forum.
Wil ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
laat maar ik zit ff in een trip!
thanksquote:
Nja maar volgens mij is dat een soort masker. Een soort houding die jij, zo vermoed ik, denkt te moeten aannemen om op te vallen of zo.quote:
Je kunt in ieder geval fokken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
storingen moet ik noteren, maar waar ik sta zijn die er zelden! ^^
En waarom zou ik zo doen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar volgens mij is dat een soort masker. Een soort houding die jij, zo vermoed ik, denkt te moeten aannemen om op te vallen of zo.
Oh, da's minder ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
ja, wel via mijn mobiel, makkelijk is anders!
Vandaar dat je zo langzaam bentquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
ja, wel via mijn mobiel, makkelijk is anders!
Nog wat te melden? Anders duik ik mijn bed in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |