/mikemodusquote:
Geen idee, boeit me ook geen kontquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Denk je dat dat op prijs word gesteld?
ook geen reet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook geen kont
ook nietquote:
huh?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
ik zit trouwens, martin style ipod on face down
nja dat vraag ik me ook een beetje af. Maar volgens mij heeft HIW een beetje het gevoel zich zo op te moeten stellen hier in het forum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Denk je dat dat op prijs word gesteld?
laat maar ik zit ff in een trip!quote:
Ik doe wat ik doe...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja dat vraag ik me ook een beetje af. Maar volgens mij heeft HIW een beetje het gevoel zich zo op te moeten stellen hier in het forum.
Wil ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
laat maar ik zit ff in een trip!
thanksquote:
Nja maar volgens mij is dat een soort masker. Een soort houding die jij, zo vermoed ik, denkt te moeten aannemen om op te vallen of zo.quote:
Je kunt in ieder geval fokken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
storingen moet ik noteren, maar waar ik sta zijn die er zelden! ^^
En waarom zou ik zo doen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar volgens mij is dat een soort masker. Een soort houding die jij, zo vermoed ik, denkt te moeten aannemen om op te vallen of zo.
Oh, da's minder ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
ja, wel via mijn mobiel, makkelijk is anders!
Vandaar dat je zo langzaam bentquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
ja, wel via mijn mobiel, makkelijk is anders!
Nog wat te melden? Anders duik ik mijn bed in.quote:
Tja je kunt het ook gewoon lezen natuurlijkquote:
Nee dan ga ik naar bedquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
uhh nou genoeg, maar allemaal girl related im afraid!
Ja kan ik, ik opvallen, heb je gelijk in. Maar goed, misschien wil ik gewoon geliefd worden ofzo. Maar niemand vind mij de moeite waard dus doe ik het maar zo. En dat bevalt mij prima. Zowel hier als in het echte leven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja je kunt het ook gewoon lezen natuurlijk
Nog een jagerdinges dat spul slaat echt aan! Ben al aangeschotenquote:
Daarnaast, het wordt hier toch niet gewaardeerd als je iets dieper gaat. Nou ja als dizer zijn 22cm naar binnen schuift is het goed. Maar ik bedoel dieper op een ander vlak. Dus ik ga gewoon mee met de flowquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja je kunt het ook gewoon lezen natuurlijk
Post je nog?quote:
Kerel dat je de stad rond neukt moet je lekker zelf weten. Sterker nog dat je dat gedoe van de eeuwige liefde achter je hebt gelaten is goed van je! Daar doel ik dan ook totaal niet op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja kan ik, ik opvallen, heb je gelijk in. Maar goed, misschien wil ik gewoon geliefd worden ofzo. Maar niemand vind mij de moeite waard dus doe ik het maar zo. En dat bevalt mij prima. Zowel hier als in het echte leven.
Ik bedoel ik heb nog nooit zoveel seks gehad sinds ik dat hele gezeur van eeuwige liefde achter mij heb gelaten. En ik vind het heerlijk.
Ik heb niemand nodig. Behalve de drank en mijn vrienden. Dan kom ik er wel!
Nja dat ben ik totaal niet met je eens! Het is meer dat mensen door bepaalde posts dat de kop indrukken dan dat er geen behoefte aan zou zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daarnaast, het wordt hier toch niet gewaardeerd als je iets dieper gaat. Nou ja als dizer zijn 22cm naar binnen schuift is het goed. Maar ik bedoel dieper op een ander vlak. Dus ik ga gewoon mee met de flow
Ik ben ook wel eens positief, en zo af en toe ook niet. Dat ben ik. Daarom haat iedereen mij en dat is prima. Ik ben het gewend. Dus ga ik lekker op de oude voet door.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel dat je de stad rond neukt moet je lekker zelf weten. Sterker nog dat je dat gedoe van de eeuwige liefde achter je hebt gelaten is goed van je! Daar doel ik dan ook totaal niet op.
Het gaat meer om je houding hier in het forum. Dat je onwijs blijft hangen in negatief gedrag. Daar wordt je niet geliefd van. Dat moet jij weten met je beroepsmatige achtergrond.
Jij wilt alleen angel dus ik ga het niet eens proberen. Ik ben slapen adjeu! zoute voorvocht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
uhh nog 5 uurtjes! Wie blijft met me wakker? Als beloning gaan we samen naar bed!![]()
Ben bang dat je je alleen moet reddenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
uhh nog 5 uurtjes! Wie blijft met me wakker? Als beloning gaan we samen naar bed!![]()
Alles komt goed ooit!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben bang dat je je alleen moet redden
Kan lekker zijn ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
ohdonker haar gemillimeterd en gespierd kan ik anders ook best waarderen!
Volgens mij red ik het niet eens en ik leef zes uur eerderquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mhm. Sinds vorige week weer.quote:
Ja hoor, allemaal weer lekker terug in een routine en niet de hele dag op pad enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |