het spijt me Cairon, maar met jou kritiek kan ik dus niets.
Je hebt het stuk niet gezien.
Nederlanders discrimineren minder naar negers gezien de Nederlandse antillen.
Moslimconflict is groter
En ik moet het doen met de spelers die ik heb, schminken van spelers vind ik niet mooi
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:[..]
Die roept ie wel terug ja. Maar volgens mij is het de moeder. Alex dacht het ook. Zo niet, dan zou ik dat toch aanpassen om het heftiger te maken. Je maakt de film toch niet na?

[..]
Het is erg irrritant. Zeker omdat hij er totaaaaaaaaaal niet uitziet als een buitenlander maar als een Nederlander met een zonnebankje. Als ie dan ook nog eens engels met een NEDERLANDS accent gaat praten dan versterkt het de belabberde keuze en de onduidelijkheid in het publiek alleen maar.
Sowieso: Het leek je grappig? En je zei net zelf dat je geen lachende mensen had verwacht? Festen is geen klucht! Het is een dik familie drama. Maar het werd hierdoor wel wat kluchterig.
[..]
Waarom heeft ie dan in godesnaam de HOOFDrol?
Hij kan echt echt ECHT geen dragende rol aan

Zo intens jammer!
Ok bij de auditie en de lezingen ging Christiaan beter, Micheal is een betere speler, maar die had ik nodig voor de krachtige rol, ik vond het wereld vreemde soms wel interessant bij Christiaan.
Het accent is altijd moeilijk, zekr omdat we toch goed geprobeert hebben er een arabische tongval aan te geven.
Ik heb er grappige elementen in willen doen omdat ik dacht dat de schok, vhet verschil groter zou zijn
De moeder vader laten weg sturen is te drastisch ik vond haar Nee aan het einde wel krachtig
wat vond je van de vormgeving?