Schatjepatatjequote:
Jah jahquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms doen we dagen over 1 topic, en soms tig topics op 1 dag
[..]
Jij ook?
Oh kak, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Schatjepatatje![]()
Ik heb je weken geleden een mail gestuurd voor mijn housewarming party en ik heb niks meer van je gehoord
Komen er eigenlijk mensen die ik ken, behalve jij danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh kak, helemaal vergeten, even mijn mail doorspitten.
Ok bij de auditie en de lezingen ging Christiaan beter, Micheal is een betere speler, maar die had ik nodig voor de krachtige rol, ik vond het wereld vreemde soms wel interessant bij Christiaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die roept ie wel terug ja. Maar volgens mij is het de moeder. Alex dacht het ook. Zo niet, dan zou ik dat toch aanpassen om het heftiger te maken. Je maakt de film toch niet na?
[..]
Het is erg irrritant. Zeker omdat hij er totaaaaaaaaaal niet uitziet als een buitenlander maar als een Nederlander met een zonnebankje. Als ie dan ook nog eens engels met een NEDERLANDS accent gaat praten dan versterkt het de belabberde keuze en de onduidelijkheid in het publiek alleen maar.
Sowieso: Het leek je grappig? En je zei net zelf dat je geen lachende mensen had verwacht? Festen is geen klucht! Het is een dik familie drama. Maar het werd hierdoor wel wat kluchterig.
[..]
Waarom heeft ie dan in godesnaam de HOOFDrol?
Hij kan echt echt ECHT geen dragende rol aanZo intens jammer!
oud?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef Cairon het volgende:
[HOMO] #2400 waarin er gerekruteerd wordt! Niet vrijwillig!
vorige keer in [homo]
- Ang3l heeft gevoosd met Zzbrox, there may or may not have been hand-lotion involved.
- Desmonkey heeft eindelijk goede smaak gekregen.
- De Panty-christ en Merlijn de tovenaar gaan ruzie krijgen.
- Dizer gaat voor goud.
- Star Trek is awesome!
- Mike_Hunt is oud, heel erg oud.
- Keukenkast is jong, heel erg jong.
- Nuno_G is niet fysiek onaantrekkelijk
- Princess and the Frog is de nieuwste Disney classic
zo'n attention whore ben ik nou ook weer niet.quote:
Re & Lequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komen er eigenlijk mensen die ik ken, behalve jij dan?
ik wil dat Easton en zijn systeemmodel sterven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n attention whore ben ik nou ook weer niet.
Nederland niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok mijn lijstje voor ESF 2009
1 Bosnie
2 Duitsland
3 Oekraiene
4 Zwitseland
5 Groot Britanie
6 Noorwegen
7 Moldavie
8 Zweden
9 Frankrijk
10 Armenie
Ok!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je krijgt vandaag of morgen nog bericht of ik kan, studie doet niet lief met opdrachten enzo.
Bond van ouderen?? noooooooooooooooooooooooooooitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je dan ook bij KBO de katholieke bond van ouderen
Oeh! I smell beer on the terrace!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik wil dat Easton en zijn systeemmodel sterven.
Zei iemand daar James Bond?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bond van ouderen?? noooooooooooooooooooooooooooit
en gezellig op rijncruise met de Zonnebloemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bond van ouderen?? noooooooooooooooooooooooooooit
Jullie wonen volgens mij echt een straat uit elkaar ofzoquote:
ik was geloof ik de enige hier die hem welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zei iemand daar James Bond?
[ afbeelding ]
zoiets als de Love Boat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gezellig op rijncruise met de Zonnebloem
ja als ze op hun balkon gaan staan kunnen ze zo met elkaar praten zonder te roepenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie wonen volgens mij echt een straat uit elkaar ofzo!
heerlijk die reactie weer van je, ik ga er verder niet op in ok?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Cairon het volgende:
Jij bent een PvdA-aanhanger, ik verwacht ook niet dat jij een verschil ziet tussen hoe negers en moslims worden behandeld.
Negers hebben te maken met jarenlange slavernij en het geloof dat ze genetisch inferieur zijn.
Moslims hebben te maken met 20 jaar lang weigeren te integreren, zelfverantwoording nemen, en houden er gedachten op na die tegen de basis waarden van onze Westerse samenleving ingaan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
En ik moet het doen met de spelers die ik heb, schminken van spelers vind ik niet mooi
Ja Michael is beter en had de rol van Christiaan beter gespeeld. Maar Christiaan in de rol van Michael was idd ook niks geeworden.quote:Dat was ook al de conclusie van Alex en mij. Roeien met de riemen die je hebt.
Maar bij de eerste mogelijkheid... vervangen die gast!
[quote]Ok bij de auditie en de lezingen ging Christiaan beter, Micheal is een betere speler, maar die had ik nodig voor de krachtige rol, ik vond het wereld vreemde soms wel interessant bij Christiaan.
Niets van te merken. Je kan hem dan nog beter goed engels laten praten.quote:Het accent is altijd moeilijk, zekr omdat we toch goed geprobeert hebben er een arabische tongval aan te geven.
Ik vind het 't geheel van het stuk te luchtig maken. Maar dat is omdat de krachtige momenten door een slechte acteur worden gespeeld en dus al niet zo krachtig zijn. Dan gaan dus de lollige dingen de bovenhand voeren. Als die krachtige drama scenes nu echt heftig geacteerd waren, dan had je helemaal geelijk gehad en was de shock groter. Nu vallen ze weg. Vandaar je moeders reactie ook "Ja zo gat da he! Haaahahaha, ik vonnut leuk en grappig!". Mja. Zo is het alleen niet bedoeld.quote:Ik heb er grappige elementen in willen doen omdat ik dacht dat de schok, vhet verschil groter zou zijn
Ja ik dus niet zo.quote:De moeder vader laten weg sturen is te drastisch ik vond haar Nee aan het einde wel krachtig
Netjesquote:wat vond je van de vormgeving?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nothing but the best for this princess, the backseat of my jeep is the matras.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wil dan vast bij Captain Stubing aan tafel dineren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wij zijn geloof ik de enigen hier die hem welvonden.
It wasn't me!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar woon je nou in Eindhoven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It wasn't me!
Ik heb hem hier niet heeengelokt!!
Heiden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Dizer het volgende:
[..].
Ik ben een metrosexuele man. Ik heb niks tegen homo's en ik durf te roepen dat een man knap is. Maar Dizer Jr gaat alleen in Miss Dizer Jr.
that's a bold statement for a metrosexual.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie Ang3l is... en dat er een connectie is tussen hem en mijn vriendenclubje!
Jij woont toch in de buurt van de kleine berg ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |