Jij bent zat pik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:36 schreef Jotcha het volgende:
Spaanse chikies zijn kankahlelijk
JOTCHAquote:
Dan ben je er morgen wel. Ik ga met de auto, dus als jij wint ben je voor altijd mijn heldquote:
Tot vannacht ofzoquote:
Wacht even met je verhaal, ik loop ff op en neer naar de slijter hier op de hoek.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
We mochten geen drank meer op de campign halen, moesten naar de supermarkt onder toezicht, maar vanmiddag in toledo had iedereen al ingeslagen
Nee die is onlinequote:
Mijn halve familie woont in Toledo man. Tantoe spange achternichtjes ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
We mochten geen drank meer op de campign halen, moesten naar de supermarkt onder toezicht, maar vanmiddag in toledo had iedereen al ingeslagen
Iemand die gaat slapen ga ik nu even niet storenquote:
Daar voel je niets van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Welgeteld 3 mooie, nog een paar mwah mwah gevalletjes. Die 3 waren overigens frans
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Met slaap lekker en zulks. En kusjes.
Als ze zich afmeldt slaapt ze niet gelijk hè.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iemand die gaat slapen ga ik nu even niet storen
Wat zei je nou ookalweer over Fransen en haar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Welgeteld 3 mooie, nog een paar mwah mwah gevalletjes. Die 3 waren overigens frans
rF na de vakantie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Toledo man. Tantoe spange achternichtjes ook.
Dat is faalachtig MASD.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Toledo man. Tantoe spange achternichtjes ook.
Dat oerwoud?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zei je nou ookalweer over Fransen en haar?
Kheb al uitgebreid doeidoei, slaaplekker en kusje gezegd andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als ze zich afmeldt slaapt ze niet gelijk hè.
Ik zei slapen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
OK DAN GODVERDOMME!~!! EN NU BEN IK HET ZAT
KIND KOM VAN DE STOEP AF!``1eins
Ja maar in een smsje is leuker joh. Dan ligt ze al. Enzo. En dan nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb al uitgebreid doeidoei, slaaplekker en kusje gezegd anders
Dan ga je naar een andere SC.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Leuk voor je, al dat gejank over mark steeds.
Moeten, moeten... Niks moet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar in een smsje is leuker joh. Dan ligt ze al. Enzo. En dan nog.![]()
Je moet trouwens geen kusje zeggen maar geven.
Geen internet.quote:
¿Porque?quote:
Ik lees er ook omheenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Leuk voor je, al dat gejank over mark steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |