Iemand die gaat slapen ga ik nu even niet storenquote:
Daar voel je niets van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Welgeteld 3 mooie, nog een paar mwah mwah gevalletjes. Die 3 waren overigens frans
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Met slaap lekker en zulks. En kusjes.
Als ze zich afmeldt slaapt ze niet gelijk hè.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iemand die gaat slapen ga ik nu even niet storen
Wat zei je nou ookalweer over Fransen en haar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Welgeteld 3 mooie, nog een paar mwah mwah gevalletjes. Die 3 waren overigens frans
rF na de vakantie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Toledo man. Tantoe spange achternichtjes ook.
Dat is faalachtig MASD.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Toledo man. Tantoe spange achternichtjes ook.
Dat oerwoud?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zei je nou ookalweer over Fransen en haar?
Kheb al uitgebreid doeidoei, slaaplekker en kusje gezegd andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als ze zich afmeldt slaapt ze niet gelijk hè.
Ik zei slapen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
OK DAN GODVERDOMME!~!! EN NU BEN IK HET ZAT
KIND KOM VAN DE STOEP AF!``1eins
Ja maar in een smsje is leuker joh. Dan ligt ze al. Enzo. En dan nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb al uitgebreid doeidoei, slaaplekker en kusje gezegd anders
Dan ga je naar een andere SC.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Leuk voor je, al dat gejank over mark steeds.
Moeten, moeten... Niks moet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar in een smsje is leuker joh. Dan ligt ze al. Enzo. En dan nog.![]()
Je moet trouwens geen kusje zeggen maar geven.
Geen internet.quote:
¿Porque?quote:
Ik lees er ook omheenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Leuk voor je, al dat gejank over mark steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |