cool! Bookmarkedquote:Op woensdag 29 juli 2009 06:48 schreef yunex het volgende:
Ik zie trouwens dat veel mensen hier sommige van hun dagelijkse 3 gevechten verliezen![]()
gebruik: http://www.mybrutecheats.com/opponentmatcher/index.php
om ze allemaal te winnen
moet je even pirania PMen (als ie hierop niet reageert)quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:56 schreef yunex het volgende:
Nog behoefte aan een lvl 17 in FOK2?
mijn brute: http://yunex.mybrute.com/cellule
Ik zou normaal gewoon requesten maar clan zit vol: This clan is full and it cannot accept more applications.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef aiemkoel het volgende:
Ja daaag![]()
Hoe kom je in godsnaam van dat padawan-level af?
Bij ieder tournament ingeschreven, en vandaag 9 anderen verslagen, en dan word ik verslagen door een lvl 35? (Ben zelf level 14 met 188 victories)
Heb een lvl 18 hiervoor afgemaakt, maar niks hoor, nog steeds gewoon padawan. En die lvl 18 was gewoon Iron Fist. Lijkt me dat ik dat nu ben of niet?
quote:* Desert Batterer: 1024de finale (11h)
* Sticking Plaster Ripper: 512de finale (12h)
* Richter Thumper: 256ste finale (13h)
* Iron Fist: 128ste finale (14h)
* Vengeful Flame: 64ste finale (15h)
* Beserk Soul: 32ste finale (16h)
* Hemoglobin: 16de finale (17h)
* Sword Swallower: 8ste finale (18h)
* Satan's Biceps: kwart finale (19h)
* Dentist of Chaos: halve finale (20h)
* Brutal Legend: finale (21h)
doe eens ff rustig aan, zo haal ik je nooit inquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zo, level 2021
![]()
Mocht er nog iemand 't aandurven : http://opa.bakkebaard.mybrute.com
quote:Op woensdag 29 juli 2009 06:48 schreef yunex het volgende:
Ik zie trouwens dat veel mensen hier sommige van hun dagelijkse 3 gevechten verliezen![]()
gebruik: http://www.mybrutecheats.com/opponentmatcher/index.php
om ze allemaal te winnen
Maar mijn brute is L12. Volgens mij krijg ik geen 2 punten als ik vecht en win tegen een lager level.quote:The following are the weak brutes on Level 10
Jawel, dat verschil mag maximaal 2 levels zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:22 schreef Keiichi het volgende:
[..]
[..]
Maar mijn brute is L12. Volgens mij krijg ik geen 2 punten als ik vecht en win tegen een lager level.
Ik pak 1 vijand van die lijst, heeft hij de scourge. 2-shottedquote:
Die lijst is meestal wel goed, het is alleen als een slechte brute uit die lijst levelt wel sterker kan worden natuurlijk. Maar 9 van 10 zijn slecht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik pak 1 vijand van die lijst, heeft hij de scourge. 2-shotted
Dat gaat hardquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:22 schreef yunex het volgende:
[..]
Dat gaat hardIk had zelf ook ff niks beters te doen en ben inmiddels lvl 19.
![]()
Ik heb trouwens nog een goeie bashlist voor je pupils opa bakkebaard:
winnilvl0
winnilvl01
winnilvl03
winnilvl04
winnilvl05
winnilvl06
Allemaal lvl 0 brutes zonder wapens of skills, allemaal freewins dus en je pupils in 1x tot lvl3. Wel zo handig. Je heoft de gevechten uiteraard ook niet af te kijken gewoon in je adresbalk de volgende copy-pasten.
Lekker kansloos met 80 pupils levelenquote:
Wat is daar mis mee dan? Met die zes punten per dag schiet het ook niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker kansloos met 80 pupils levelen
Dat heet eerlijk spelen.. Ik kan begrijpen dat je wilt winnen, maar het geeft mij ten minste een prettig gevoel als ik eerlijk win..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Met die zes punten per dag schiet het ook niet op natuurlijk.
hoezo, het is toch volgens de regelsquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heet eerlijk spelen.. Ik kan begrijpen dat je wilt winnen, maar het geeft mij ten minste een prettig gevoel als ik eerlijk win..
En nee, 30 alts is niet eerlijk.
Je baalt dus gewoon dat jij zelf geen pupils kan regelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heet eerlijk spelen.. Ik kan begrijpen dat je wilt winnen, maar het geeft mij ten minste een prettig gevoel als ik eerlijk win..
En nee, 30 alts is niet eerlijk.
Kreeg ik het maar.quote:
Waar kon je dat zien ook al weer?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kreeg ik het maar.
Mijn brute is echt waardeloos in het ontwijken van klappen. Gelukkig krijg ik na dit level een beer.
2 dagen alquote:Op zondag 6 september 2009 21:25 schreef _Michiel_ het volgende:
A brutal error has been encountered!
Dat kon hier. http://brutetools.netii.net/english/inventaire.phpquote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar kon je dat zien ook al weer?
Amateurs. Lijkt Medieval wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef CasB het volgende:
Mehh nu ligt het weer plat voor onderhoud.
Tja, je staat tijdens 10h meestal al tegenover level 30+.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En nog steeds slechts Iron Fist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |