request even om bij de fok2 clan te komen, zoek maar op in de ranking, ergens rond 55quote:Op zondag 21 juni 2009 23:29 schreef GuitarJJ het volgende:
mybrutegelukkig al een tijdje niet meer gespeeld.
iemand nog een level11 brute hebben?
Hoe hoger je level, hoe meer XP je nodig hebt om een level omhoog te gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:02 schreef ZuAndy het volgende:
Met hoeveel XP ga je 1 level omhoog? of is dat steeds verschillend.
Ik heb me hierbij ook aangemeld, en als link gewoon http://jebrutenaam.mybrute.com/ ingevuld, maar als er dan hierop wordt geclickt wordt er dan ook automatisch 6x gespeeld? Want het lijkt me dat ze alleen maar uitkomen op die beginpagina, waarna ze nog zelf een pupil moeten aanmaken en ermee spelen voordat ik xp krijg?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef cablegunmaster het volgende:
http://217.197.73.122:9500/index.php?ak=Lin
gebruik heyt hudra systeem... gratis clicks voor clicks
den kdat deze site thuis is gehost ,Maar ondanks dat verkrijgt het een grote populariteit. de moeite waard om je EI , je BRUTE of welk andere klik spelletje op aan te melden
![]()
het heet een flail / strijdvlegel, maar op mybrute heet het een scourge. die fransen zijn niet zo goed in engels hequote:
Dat vind ik zo jammer.. Je hebt echt 0,0 invloed op de manier hoe hij vecht...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef Keiichi het volgende:
Godver! Wat kan zo'n bruut toch ongelofelijk dom doen!!
Hij heeft een zware moker in z'n handen, gooit een net over z'n tegenstander (Trefzekerheid!!), flikkert ie z'n moker weg voor een eenvoudige stok![]()
Het is maar goed dat ik 'm klootzak genoemd heb
de eerste brute waartegen je vecht is de masterquote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Het is niet echt duidelijk hoe ik een pupil kan worden of zelf pupils kan werven.
Ik wil bijv. pupil worden van PiRaNia, maar als ik op zijn Brute klik, dan moet ik een brute opgeven. Ik heb er al een dus log ik in, kom ik op mijn eigen pagina..![]()
nu naar de top 10quote:Op zondag 28 juni 2009 23:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
de eerste brute waartegen je vecht is de master
En FOK!2 staat in de top 50:
46 FOK!² PiRANiA 599 49
Levels van de brutes opgeteld.quote:Op maandag 29 juni 2009 04:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nu naar de top 10![]()
hoe werkt die clan ranking? gaat dat op het level van de brutes, of hun ranking?
Same here...met 3 gevechten per dag schiet het niet op....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:42 schreef nexus-pilot het volgende:
Ik heb pupils nodig![]()
![]()
Levelen duurt zo lang
klagen over strengthquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:09 schreef supertomato het volgende:
kursat26 goes to level 14!![]()
Strength improved.
ik zat sowieso al te denken of het geen idee is om van de 3 fok clans er eentje te maken met allemaal hoge level brutes, en hem dan forum.fok.nl noemen. beetje reklame en ik denk dat we met alle hoge brutes bij elkaar redelijk hoog in de clan ranking kunnen komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Voor level 12 en hoger:
http://pirania.mybrute.com/team/740
Je beer kreeg anders wel een behoorlijke klapquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zat sowieso al te denken of het geen idee is om van de 3 fok clans er eentje te maken met allemaal hoge level brutes, en hem dan forum.fok.nl noemen. beetje reklame en ik denk dat we met alle hoge brutes bij elkaar redelijk hoog in de clan ranking kunnen komen.
Flawless victory
daar is ie voorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Keiichi het volgende:
Je beer kreeg anders wel een behoorlijke klap
Jup. Down hierquote:Op zondag 19 juli 2009 12:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Is bij anderen mybrute ook al een paar dagen down? Ik krijg de hele tijd een error als ik naar mijn cellule wil gaan.
Ik heb er interesse in, alleen kan ik nergens een WW instellen..? Heb er wel 2x mee gevochten..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:19 schreef Byte_Me het volgende:
iemand die deze brute wil hebben: http://dibbydubby12.mybrute.com/cellule
is een pupil van me, maar hij wordt nooit gebruikt. echt zonde, want het is een hele goede (hond, beer en wat wapens, level 5). alleen heb ik geen zin om er eentje opnieuw te beginnen. als niemand hem gebruikt wordt ie gedelete, want er zit geen wachtwoord op.
je kunt alleen een WW instellen als je vanaf het IP adres waar de Brute is aangemaakt inlogt. dus het probleem is dat misschien iemand anders ook soms je brute gebruikt, al denk ik niet dat dat gebeurt.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er interesse in, alleen kan ik nergens een WW instellen..? Heb er wel 2x mee gevochten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |