Misschien moet ProRail dat ook een keer doen. Het gaat net zo makkelijk als in Transport Tycoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
De vingerverfbrigade denkt met 2 jaar klaar te zijn..
Gewoon stellen kopen bij Bombardier of StadlerRail.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan moeten de treinen ook nog geschikt voor het traject zijn
Al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden de NS-treinen er niet meer gewassen?
Hmm Déjà vu?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Klaar met de baan zijn ze dan ook wel.. Dan komt het stofvrij maken van de tunnel(s) nog en het beveiligingssysteem
In Enschede wordt ook nog gewoon gewassen hoor, met name stellen die hier 's morgen de dienst beginnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:10 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Al jaren niet meer.
DM'90 wordt in Zwolle gewassen, ICM op de Binckhorst dacht ik (en ook te Utrecht opstelterrein Zuid) en de DH's zijn er niet meer (en toen werden ze gewassen door Noordned/Arriva).
De enige reden dat er DM'90 rijdt door die wasstraat, is om te tanken op de tankplaat daarachter.
Allebei.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:07 schreef James1988 het volgende:
Op de Hanzelijn, gaan ze daar alleen ERTMS aanleggen of ook ATB?
quote:
Check plaatje: http://www.energievoorzie(...)ud%20spoor/f_175.jpgquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Duvel het volgende:
draagkabel, hangdraden, rijdraden en versterkingsleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |