Oh ik was er pas om 3 uurquote:
Wij hadden deze ervoor hangen:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was er pas om 3 uurHeb nog wel ff wat foto's gemaakt van die trein. Gaarheid, Nedtrain 710 shuntertje met 2 bakken ICL
Moest je daar ook kaartjes voor hebben of wat?
Ik heb t ook hoor, gelukkig maar klein zwarte streep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Al heel wat dat die RRF plastic zakken om de buffers had. Dat had de NSM 1200 niet namelijk, ondanks dikke vettigheid. Ook leuk voor moeders die de was mag doen
Wat doet dat NS materieel daar diep in de put?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo, nog 2 filmpjes van vanmiddag. 1 van de ICL en 1 van Almelo verdiept met materieel in de bak
Goed dat ze dat ook even hadden aangegeven dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij hadden deze ervoor hangen:
[ afbeelding ]
Ik zag later wel dat die Nedtrain 710 aan die 2 ICL bakken gekoppeld werd (ipv die RRF).
Nee dat was gratis.
De ICL reed naar het andere terrein (6 uit me hoofd) waar de mobiele werkplaats stond en de modelbouwers. Ik was er al om 10 uur, dus heb rustig alles kunnen bekijken en kunnen vragen
Voor de mensen die in de omgeving wonen van de bouwput.Ze konden vandaag in de bak lopen. En ze kregen een ontbijtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wat doet dat NS materieel daar diep in de put?
Wat ik zo 1 2 3 vernam moest daar een stroomtrein eerst rijden (dus nog 1). maar er was iets met een vergunning wat ze moesten aanvragen ofzo, wat dus niet gelukt wasquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed dat ze dat ook even hadden aangegeven dan.Dat stuk heb ik dus niet gezien.
De Corus stoomtrein was er inderdaad niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat ik zo 1 2 3 vernam moest daar een stroomtrein eerst rijden (dus nog 1). maar er was iets met een vergunning wat ze moesten aanvragen ofzo, wat dus niet gelukt was![]()
Zoiets vernam ik
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
Dieseltractie bij ACTS, hoe lang nog?
Dan kom je weer op de vraag waarom dat niet kan en 15 bakken ICM of drie VIRMpjes wel? Want dat trekt ongeveer evenveel stroom als drie halve 1700's (of drie DDAR-motorwagens wat ongeveer hetzelfde is)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het dan niet twee locs zijn, maar drie en dan wordt er te veel stroom uit de bovenleiding getrokken.
schiet maar kogels op die treinenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef thats-me het volgende:
Ik zal later vandaag over een uur of 11 eens langs het spoor gaan staan en wat foto's schieten, alleen hopen dat de zon niet de overmacht heeft, want die staat wel verkeerd...
Kwestie van op de juiste plek gaan staan (mocht de zon schiijnen). Tussen Wierden en Rijssen staat om 11:00 de zon perfect voor treinen richting Deventer.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef thats-me het volgende:
Ik zal later vandaag over een uur of 11 eens langs het spoor gaan staan en wat foto's schieten, alleen hopen dat de zon niet de overmacht heeft, want die staat wel verkeerd...
Het zal wel een reden hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef ReisT het volgende:
Dan kom je weer op de vraag waarom dat niet kan en 15 bakken ICM of drie VIRMpjes wel? Want dat trekt ongeveer evenveel stroom als drie halve 1700's (of drie DDAR-motorwagens wat ongeveer hetzelfde is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |