Trustenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef D. het volgende:
Nou, hier is het bedtijd. Dat wordt morgen een hoop bijlezen ben ik bang
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef D. het volgende:
Nee hoor de redactiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Huub het weer gedaan.![]()
Dat is zooooo 2008. Deze zomer is alles de schuld van Jeroen!!
lolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk erop dat Danny de boel hier aan het manipuleren is.
En dan vind je niet dat je je vreselijk laat kennen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
en na deze actie ben ik ook niet van plan dat nog te doen. ik gooi er eerder nog een paar duizend tegenaan om 'm verder omlaag te gooien. als het zo moet hoeft het niet hoor. we zijn met bb en dgk lang genoeg voor gek gehouden en Bart beloofde plechtig dat het nu anders zou gaan. Niet dus.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef D. het volgende:
Juist ik dus ook ,ik snap ook niet waarom juist Jeroen de kloss is bij Danny ,maarja dat is dan weer zijn dingquote:
Was jij dat, voor Finland?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef Susi het volgende:
Hebben ze al gepraat inmiddels of kan ik naar ESF-liedjes blijven luisteren ?
Maar goed, het programma om zeep willen helpen is sneu, laat het dan links liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef moppie65 het volgende:
[..]
wat ik heb gelezen op een ander forum is dat ze daar heel erg bezig zijn om het programma om zeep te helpen door alleen maar negatief te stemmen.
Juist ! of een gas momentje erin gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kom op regie!! Hard is Hard!
Flikker die Peuter maar naar buiten!
Nee, ik heb geen geld over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
In plaats dat je kwaad bent over dat ze bij de BO het ene zeggen en het andere doen... wie manipuleert er nou?
Bovendien kan jezelf ook stemmen, hebt dezelfde "manipuleer" mogelijkheden als Danny.
Welk forum? elke stem is een credit dus cash lijkt me en daarbij zal er toch echt wel gezorgd worden voor voldoene voeding en water buiten alle luxe om.. weinig kans op het om zeep helpen acht ik zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef moppie65 het volgende:
[..]
wat ik heb gelezen op een ander forum is dat ze daar heel erg bezig zijn om het programma om zeep te helpen door alleen maar negatief te stemmen.
Ja maar wij zijn niet zo gek om er zo idioot veel geld aan te besteden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Rica het volgende:
[..]
lol![]()
In plaats dat je kwaad bent over dat ze bij de BO het ene zeggen en het andere doen... wie manipuleert er nou?
Bovendien kan je zelf ook stemmen, hebt dezelfde "manipuleer" mogelijkheden als Danny.
allemaal waar, maar er zijn aparte topics voor dit gejank en gezeur! Dit is de COS en dqat zouden sommigen toch moeten weten.............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Rica het volgende:
[..]
lol![]()
Bovendien kan je zelf ook stemmen, hebt dezelfde "manipuleer" mogelijkheden als Danny.
Helemaal mee eens ,is echt een Min actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar goed, het programma om zeep willen helpen is sneu, laat het dan links liggen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kom op regie!! Hard is Hard!
Flikker die Peuter maar naar buiten!
Ieder zijn favo tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:17 schreef wicky. het volgende:
[..]
Juist ik dus ook ,ik snap ook niet waarom juist Jeroen de kloss is bij Danny ,maarja dat is dan weer zijn ding
ik heb nog geen credit gekocht maar al zou ik nou zien dat jeroen weer omhoog klimt dan zorg ik er voor dat hij op 0 komt te staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
En zo zijn er ook mensen die hem omhoog kunnen stemmen.
Ben ook oprecht verbaasd dat ze door zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |