Om het programma de nek om te draaien. Als Jeroen er uit is, dan is het programma zo dood als de figuren die er dan nog inzitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:10 schreef wicky. het volgende:
[..]
Danny heeft zich juist suf gestemt om Jeroen zo in de min te krijgen ,waarom
geen idee
En zo zijn er ook mensen die hem omhoog kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Welke fout bij het stemmen bedoel je??
Ik heb nog een hele bundel staan, dus kan hem nog dieper in de min stemmen en zo zullen er wel meer mensen zijn
Tja, we hebben hier modjes hoor, die kunnen toch ingrijpen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk erop dat Danny de boel hier aan het manipuleren is.
Hij weet dondersgoed dat zijn "mening" door iedereen zwaarder wordt aangenomen, het gaan nu al
Door de regie net zo goed als door de fok users.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Door wie? Door jou?
Dat is je eigen schuld dan
`s Avonds na tienen kwam het behoorlijk los, dankzij Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is flauw, 36 uur wakker blijven, dan kun je toch geen sprankelende streams verwachten
Is dat zo? Jeroen kwam terug, OOK niet geslapen én een crematie achter de rug... bewoners nog meer moe..want die waren ook nog steeds wakker....en toch was er gelijk actie en beleving!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is flauw, 36 uur wakker blijven, dan kun je toch geen sprankelende streams verwachten
Ergens waardeer ik je (grote) betrokkenheid bij en met dit initatief, maar misschien was het beter geweest om wat afstand te houden. Ik denk dat je moet kiezen tussen de rol van streamer en die van baas van de officiele community... Deze spagaat levert je alleen maar frustratie op, heb ik het idee. NOFI.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
en na deze actie ben ik ook niet van plan dat nog te doen. ik gooi er eerder nog een paar duizend tegenaan om 'm verder omlaag te gooien. als het zo moet hoeft het niet hoor. we zijn met bb en dgk lang genoeg voor gek gehouden en Bart beloofde plechtig dat het nu anders zou gaan. Niet dus.
deels eens, aan de andere kant, het is ook wel on topic, want ze riepen net om dat de streamer heeft bepaald dat ze nisk terug krijgen, dan word ik ook weer even wakker en denk huh? hebben wij die kans gekregen? nee, ondanks dat huub de indruk had gewekt dat er na die 3 wegstempolls, heel snel polls zouden komen om weer dingen de bunker in te stemmen. Dat klopt niet en dat mag hier dan natuurlijk wel gemeld worden, ook door Danny.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk erop dat Danny de boel hier aan het manipuleren is.
Hij weet dondersgoed dat zijn "mening" door iedereen zwaarder wordt aangenomen, het gaan nu al een aantal COS'sen lang over "ze doen niet wat ik wil boe fcking hoe".
Dat er een heleboel mensen zijn die (telkens minder subtiel) hem hierop wijzen negeert hij en hij gaat maar door, dat er hier een apart topic voor is zou hij toch moeten weten.
wat ik heb gelezen op een ander forum is dat ze daar heel erg bezig zijn om het programma om zeep te helpen door alleen maar negatief te stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:00 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Ik ben het in deze wel met Danny eens, dan ook niet omroepen dat de streamers hebben bepaald dat er niets terug komt.
Heeft Huub het weer gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies Danny. Komt misschien omdat HUUB zich ermee bemoeit en met leukje praatjes komt
Ligt eraan hoeveel er voor Jeroen zijn, front vormen en er tegenaan, ik wil hem in ieder geval nog niet kwijt...weer zo'n persoon die niemand mag maar wel het programma een boost geeft. Mensen denk toch eens verder dan je neus lang is..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jeroen is dus bijna niet meer naar boven te stemmen?
Dat is helemaal de doodsteek voor het programma...
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies Danny. Komt misschien omdat HUUB zich ermee bemoeit en met leukje praatjes komt
Met eline en pimquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind het tijd dat Jeroen maar eens een cigaretje opsteekt!
Jawel, en dan noemt hij degene die wat tegen hem zei gewoon Calimero, erg netjes tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Door de regie net zo goed als door de fok users.
Huub reageert op elke post van hem als hij op het forum is, dat gebeurd niet bij posts van andere users.
Wat we in DGK en de laatste BB's voor de kiezen hebben gekregen is dit werkelijk niets. Daar werd je weken in onzekerheid gelaten vaak tot het doodbloedde. Ik heb hier een stuk meer vertrouwen in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom. Met dit soort beslissingen zou ik er binnen twee tellen weglopen, na eerst van de trap te hebben geroepen dat de kijker het helemáál niet heeft beslist, maar dat de boel gewoon nog harder gemanipuleerd wordt dat DGK.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Huub het weer gedaan.![]()
Dat is zooooo 2008. Deze zomer is alles de schuld van Jeroen!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Huub het weer gedaan.![]()
Dat is zooooo 2008. Deze zomer is alles de schuld van Jeroen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |