Track 8 - Denver NWO Airportquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
de muziek klinkt als een goede leader voor een illuminati doc!
Hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien jankt als eerste... Ik heb alleen een string!
Zeik niet wijf, een string is juist handig... kan er maar een klein stukje vuil worden!
ik wel en er heeft geen poll gestaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik heb er niet egt opgelet eerlijk gezecht
de elastiekjes van beide Eline en Marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eline en Jeroen pakken het goed op, Peter zit zich te beraden
Nou had het vreemder gevonden als we ons eerst moeten uitspreken voor alles weg en dan per item zouden moeten gaan aangeven of het wel of niet terug magquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
er heeft ook geen poll gestaan.
gaan we weer met het kijkersbedrog.
Dat is geen fanmail in de zin van ingestuurd. Ik had die "fake" hier op het forum gepost en ze hebben hem bij de BO uitgeprint en de bunker ingedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon fanmail idd?
sanctie!!
Peter slaapzak inleveren!
De poll was eerder vanavond toch, toen we kozen om alles eruit te gooien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
er heeft ook geen poll gestaan.
gaan we weer met het kijkersbedrog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |