lul toch niet zo dom uit je nek zot.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat de mensen bij de Telegraaf weten dat sensatie verkoopt en dat ze daarom sensationele berichten plaatsen?
Okey sorry.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
lul toch niet zo dom uit je nek zot.
quote:
quote:Ten slotte nog dit: zot zijn ze in Vlaanderen (zothuis, zotteklap, zottekensspel), gek in Nederland (gekkenhuis, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg).
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G5R25U6RM
Gaat mij niet zozeer om het woord zot, ik ben bekend met "te zot voor woorden", "ergens verzot op zijn", maar niet met zot in een zin als: "Doe even normaal, zot!".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:16 schreef IHVK het volgende:
Of ze zijn nakomelingen van Erasmus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lof_der_zotheid
Maar zoals Erasmus al zei.
Er is een goede zotheid en dwaze.
Tja we kunnen ook doorgaan met het uitschelden van elkander.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef Neleos het volgende:
Wat een vreemde wending maakt dit topic ineens.
Ja dat is vooral iets voor Vlamingen of zuiderlingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gaat mij niet zozeer om het woord zot, ik ben bekend met "te zot voor woorden", "ergens verzot op zijn", maar niet met zot in een zin als: "Doe even normaal, zot!".
Nee, dat zou te zot zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja we kunnen ook doorgaan met het uitschelden van elkander.
Ja, het woord "zot" zul je inderdaad niet zo vaak in de Randstedelijke gebieden en het noorden van het land horen. Ik gebruik het woord zelf ook niet maar ik er zijn nog genoeg mensen in Brabant en Vlaanderen die het wel gebruiken. In België hoor je het overigens wel vaker dan in NL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gaat mij niet zozeer om het woord zot, ik ben bekend met "te zot voor woorden", "ergens verzot op zijn", maar niet met zot in een zin als: "Doe even normaal, zot!".
Klopt alles wat slecht is is links, alles wat goed is is rechts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef Bowlingbal het volgende:
De nuance van tegenwoordig.
Kom je op voor dierenrechten, dan ben je extreem-links. Heb je wat runetekens en andere vage tatoeages, loop je in hoge zwarte schoenen met opgerolde broekspijpen en witte veters, scheer je je kop half kaal met een kuifje, nou, dan ben je nog niet per definitie extreem-rechts, want, bijvoorbeeld, Hitler was vast ook wel links.
Dat is onaanvaatbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat er bij de Telegraaf mensen werken die weten dat sensatie verkoopt en ze willen graag veel kranten verkopen. Daarom.
zotquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ja, het woord "zot" zul je inderdaad niet zo vaak in de Randstedelijke gebieden en het noorden van het land horen. Ik gebruik het woord zelf ook niet maar ik er zijn nog genoeg mensen in Brabant en Vlaanderen die het wel gebruiken. In België hoor je het overigens wel vaker dan in NL.
Hitler was vegetarisch links.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef Bowlingbal het volgende:
De nuance van tegenwoordig.
Kom je op voor dierenrechten, dan ben je extreem-links. Heb je wat runetekens en andere vage tatoeages, loop je in hoge zwarte schoenen met opgerolde broekspijpen en witte veters, scheer je je kop half kaal met een kuifje, nou, dan ben je nog niet per definitie extreem-rechts, want, bijvoorbeeld, Hitler was vast ook wel links.
vegetarisch rechts ... maar vaak ook niet zo, las ik ergens...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |