Wat nou Wake up? Kom maar eens met fatsoenlijke argumenten in plaats van dingen te roepen die misschien zo zouden kunnen zijn. Zo lang er geen bewijzen zijn kun je fantaseren wat je wil, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja en dat moesten we ook geloven met Volkert. Wake up.
Wie zegt dat het een zelfmoordaanslag was, misschien is hij wel doodgeschoten, want in het begin werd er direct gezegd dat er geschoten was, maar daar horen we nu in eens niks meer overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo hee, wat een voorspelling!!!![]()
Iemand die een zelfmoordaanslag doet en dan DURVEN beweren dat hij wel eens extremistische trekjes zou kunnen hebben. ONZIN natuurlijk, zelfmoordaanslagen worden doorgaans door heel gematigde mensen gedaan
Misschien is ie wel overleden aan de varkensgriep, wat maakt dat nu weer uit?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:21 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een zelfmoordaanslag was, misschien is hij wel doodgeschoten, want in het begin werd er direct gezegd dat er geschoten was, maar daar horen we nu in eens niks meer over
Dat weet je helemaal niet, misschien wou hij er alleen maar naast rijden en zijn middelvinger opstekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien is ie wel overleden aan de varkensgriep, wat maakt dat nu weer uit?
Zijn intentie was om met een suzuki swift zichzelf te pletter te rijden tegen een bus, als dat niet kwalificeert als zelfmoordaanslag....
Ja, alles wijst daaropquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, misschien wou hij er alleen maar naast rijden en zijn middelvinger opsteken
Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld de linkse Volkert?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, alles wijst daarop
Het is gewoon een gefrustreerde rechtse loser geweest (die kunnen erg slecht omgaan met hun eigen falen en het is altijd iemand anders zijn schuld) die erg dom was
Who cares?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld de linkse Volkert?
Dat ie een hekel had aan het koningshuis wil ik nog wel geloven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef yyentle het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)elde_de_Oranjes.html
Topic gaat niet over Volkert, als ik het over Volkert wou hebben poste ik wel in een Volkert topicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:36 schreef Vitale het volgende:
[..]
Ah,,, het antwoord van iemand zonder argumenten.
Hij heeft het anders wel in een SS wagen gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat ie een hekel had aan het koningshuis wil ik nog wel geloven.Maar dat maakt hem niet (extreem)-rechts.
Jij gelooft er ook alleen maar niet in omdat je denkt dat er iets groters achter zit, anders was jij de eerste die de SS uit Suzuki Swift was opgevallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij heeft het anders wel in een SS wagen gedaan
Dat was me wel opgevallen, maar het trieste is dat Telegraaf het zo brengt. Er wordt dus weldegelijk naar een bepaald beeld wordt gesuggereerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij gelooft er ook alleen maar niet in omdat je denkt dat er iets groters achter zit, anders was jij de eerste die de SS uit Suzuki Swift was opgevallen.
Omdat er bij de Telegraaf mensen werken die weten dat sensatie verkoopt en ze willen graag veel kranten verkopen. Daarom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was me wel opgevallen, maar het trieste is dat Telegraaf het zo brengt. Er wordt dus weldegelijk naar een bepaald beeld wordt gesuggereerd.
Net als met de griep waarbij mondkapjes om de oren vliegen. Angst inboezemen. Maar waarom ?!
speciaal voor jou vandaag bij de volkskrant 'de grote piemelparade'.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat er bij de Telegraaf mensen werken die weten dat sensatie verkoopt en ze willen graag veel kranten verkopen. Daarom.
Heb ik iets verkeerds gezegd over je favoriete krant?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speciaal voor jou vandaag bij de volkskrant 'de grote piemelparade'.
ik lees volkskrant, dus nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd over je favoriete krant?
Nee hoor, je bent alleen uit je nek aan het lullen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd over je favoriete krant?
Dus je ontkent dat de mensen bij de Telegraaf weten dat sensatie verkoopt en dat ze daarom sensationele berichten plaatsen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent alleen uit je nek aan het lullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |