abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69082363
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja en dat moesten we ook geloven met Volkert. Wake up.
Wat nou Wake up? Kom maar eens met fatsoenlijke argumenten in plaats van dingen te roepen die misschien zo zouden kunnen zijn. Zo lang er geen bewijzen zijn kun je fantaseren wat je wil, maar dat maakt het nog niet waar.
pi_69084970
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo hee, wat een voorspelling!!!

Iemand die een zelfmoordaanslag doet en dan DURVEN beweren dat hij wel eens extremistische trekjes zou kunnen hebben. ONZIN natuurlijk, zelfmoordaanslagen worden doorgaans door heel gematigde mensen gedaan
Wie zegt dat het een zelfmoordaanslag was, misschien is hij wel doodgeschoten, want in het begin werd er direct gezegd dat er geschoten was, maar daar horen we nu in eens niks meer over
pi_69085285
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:21 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een zelfmoordaanslag was, misschien is hij wel doodgeschoten, want in het begin werd er direct gezegd dat er geschoten was, maar daar horen we nu in eens niks meer over
Misschien is ie wel overleden aan de varkensgriep, wat maakt dat nu weer uit?

Zijn intentie was om met een suzuki swift zichzelf te pletter te rijden tegen een bus, als dat niet kwalificeert als zelfmoordaanslag....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69085839
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien is ie wel overleden aan de varkensgriep, wat maakt dat nu weer uit?

Zijn intentie was om met een suzuki swift zichzelf te pletter te rijden tegen een bus, als dat niet kwalificeert als zelfmoordaanslag....
Dat weet je helemaal niet, misschien wou hij er alleen maar naast rijden en zijn middelvinger opsteken
pi_69085965
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet, misschien wou hij er alleen maar naast rijden en zijn middelvinger opsteken
Ja, alles wijst daarop

Het is gewoon een gefrustreerde rechtse loser geweest (die kunnen erg slecht omgaan met hun eigen falen en het is altijd iemand anders zijn schuld) die erg dom was
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:10:28 #207
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_69086165
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, alles wijst daarop

Het is gewoon een gefrustreerde rechtse loser geweest (die kunnen erg slecht omgaan met hun eigen falen en het is altijd iemand anders zijn schuld) die erg dom was
Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld de linkse Volkert?
pi_69086209
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld de linkse Volkert?
Who cares?
pi_69086691
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Who cares?
Ah,,, het antwoord van iemand zonder argumenten.
pi_69086758
quote:
Dat ie een hekel had aan het koningshuis wil ik nog wel geloven. Maar dat maakt hem niet (extreem)-rechts.
pi_69086788
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:36 schreef Vitale het volgende:

[..]

Ah,,, het antwoord van iemand zonder argumenten.
Topic gaat niet over Volkert, als ik het over Volkert wou hebben poste ik wel in een Volkert topic
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:06:00 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_69087306
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:39 schreef Neleos het volgende:

[..]

Dat ie een hekel had aan het koningshuis wil ik nog wel geloven. Maar dat maakt hem niet (extreem)-rechts.
Hij heeft het anders wel in een SS wagen gedaan
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_69087377
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hij heeft het anders wel in een SS wagen gedaan
Jij gelooft er ook alleen maar niet in omdat je denkt dat er iets groters achter zit, anders was jij de eerste die de SS uit Suzuki Swift was opgevallen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:34:44 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_69087934
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij gelooft er ook alleen maar niet in omdat je denkt dat er iets groters achter zit, anders was jij de eerste die de SS uit Suzuki Swift was opgevallen.
Dat was me wel opgevallen, maar het trieste is dat Telegraaf het zo brengt. Er wordt dus weldegelijk naar een bepaald beeld wordt gesuggereerd.

Net als met de griep waarbij mondkapjes om de oren vliegen. Angst inboezemen. Maar waarom ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_69088202
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat was me wel opgevallen, maar het trieste is dat Telegraaf het zo brengt. Er wordt dus weldegelijk naar een bepaald beeld wordt gesuggereerd.

Net als met de griep waarbij mondkapjes om de oren vliegen. Angst inboezemen. Maar waarom ?!
Omdat er bij de Telegraaf mensen werken die weten dat sensatie verkoopt en ze willen graag veel kranten verkopen. Daarom.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:50:53 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69088305
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Neleos het volgende:

[..]

Omdat er bij de Telegraaf mensen werken die weten dat sensatie verkoopt en ze willen graag veel kranten verkopen. Daarom.
speciaal voor jou vandaag bij de volkskrant 'de grote piemelparade'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_69088452
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

speciaal voor jou vandaag bij de volkskrant 'de grote piemelparade'.
Heb ik iets verkeerds gezegd over je favoriete krant?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:25:00 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69089140
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Neleos het volgende:

[..]

ik lees volkskrant, dus nee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_69090943
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Neleos het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent alleen uit je nek aan het lullen.
pi_69091274
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent alleen uit je nek aan het lullen.
Dus je ontkent dat de mensen bij de Telegraaf weten dat sensatie verkoopt en dat ze daarom sensationele berichten plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')