abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69028839
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:21 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Klopt, en wat wil het zeggen als ik een runenteken heb als tattoo?
[ afbeelding ]
Met deze letters kan je allerlei boodschappen uitbeelden....
Hoeft niks te zeggen inderdaad. Daar wordt dan ook vanuit gegaan nu. Je kan niet ontkennen dat ze een rol in het nazisme speelden en dat er neo-nazi's zijn die ze nog steeds gebruiken. Het kan een aanwijzing zijn. Dat is toch verder niet een probleem, je blijft er maar over doorgaan.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:29:58 #182
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_69029030
Rechts of niet, vast staat dat Karst knetterstoned was tijdens zijn daad, maar omdat de politie elite in Den Haag erg hecht aan het onhoudbare gedoogbeleid komen nu dit soort berichten in de media.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:14:39 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_69030979
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:50 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Vraagje...is iedereen met een runenteken een racist?
[ afbeelding ]
Wat is hier racistisch aan?

Runenteken is een oud schrift gebruikt door de Germaanse volkeren, FEIT. En daar is opzich niks racistisch aan.
De nazi's gebruikten de runenteken alleen maar vanwege de Germaanse herkomst. De nazi's deden wel meer verkeerde dingen maar moet iedereen die een Germaanse afkomst heeft daarvoor gestraft worden? Runenteken zijn niet per definitie racistisch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Runen
Met rune-tekens kan je magische dingen doen ... zoals in Ultima Underworld.

Overigens is een swastika slecht.?!!!

Kaart uit 1907
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_69038109
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]
Ja hallo zeg, zo kan je alles wel in verband werpen met neonazis.
Ik ben bezig met een tatoeage ontwerp waar runen in verwerkt zitten en ik laat me echt niet tegenhouden door dit soort shit.
Het moet maar es afgelopen wezen.
Broekspijpen in kisten ---> Nazi
Kisten uberhaupt ---> Nazi
Witte veters in kisten ---> Nazi
Broekspijpen opkrullen ---> Nazi
Kale kop ---> Nazi
Boberjack ---> Nazi
Nederlandse vlag op legerjackje ---> Nazi

De groetsels hoor. Dat naziisme zit al veel te veel symboliek op de eisen.
pi_69038882
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja hallo zeg, zo kan je alles wel in verband werpen met neonazis.
Ik ben bezig met een tatoeage ontwerp waar runen in verwerkt zitten en ik laat me echt niet tegenhouden
Past wel bij je. Vind ik wel weer veelzeggend. Maar mag natuurlijk niet zeggen dat je extreemrechts bent.
pi_69039568
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Past wel bij je. Vind ik wel weer veelzeggend. Maar mag natuurlijk niet zeggen dat je extreemrechts bent.
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat mijn motieven voor die tatoeage zijn dus het zegt geen reet.
pi_69039639
Uit welk gat trek jij trouwens de conclusie dat ik extreem rechts ben? Klopt namelijk gewoon geen flikker van.

Word een beetje moe van dat willekeurige jij bent rechts,links,extreem,slecht gezeik op fok wat gebaseerd word op lucht.
Nieuwe hype ofzo?

[ Bericht 18% gewijzigd door McKillem op 14-05-2009 23:48:25 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 07:05:07 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69079485
maar hoezo was zijn aanslag extreem-rechts? dat is de vraag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 16 mei 2009 @ 08:02:11 #189
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_69079620
quote:
Karst Tates hekelde de Oranjes
Door EDDY VAN DER LEY / ROBIN ROTMAN

APELDOORN - Karst Roeland Tates had een hekel aan het koningshuis. Dat zeggen zijn vrienden en collega's vandaag in het AD. In diverse gesprekken zei Tates volgens hen dat de Oranjes 'huichelaars zijn die geld opstrijken van de hardwerkende belastingbetaler'.

Karst Tates.
De vrienden en collega's zijn niettemin verbijsterd door de bloederige aanslag die 'de normaal zo attente en niet agressieve' Karst pleegde tijdens Koninginnedag. Ze hebben hun getuigenissen ook bij de recherche afgelegd.

Tates was, zo blijkt uit een reconstructie, erg boos over een reorganisatie bij zijn werkgever Interlanden. Van de ene op de andere dag bleef hij weg bij het distributiebedrijf, waardoor hij zijn baan en uiteindelijk zijn huis verloor.

Volgens strafrechtdeskundige Geert-Jan Knoops zijn deze getuigenissen, in combinatie met Karsts eigen verklaring direct nadat hij tegen De Naald tot stilstand kwam, van groot belang voor het onderzoek. Volgens het Openbaar Ministerie heeft Karst verklaard dat hij de Oranjes in het vizier had.

Knoops: ,,De evaluatie van de beveiligers en de discussie over de beveiliging in de toekomst was tot nu toe erg theoretisch. Deze verklaringen kunnen betekenen dat de dreiging juist reëel was. Dat is belangrijk bij de beoordeling van het handelen van de verantwoordelijken.''

Woordvoerder Wim de Bruin van de recherche wil geen commentaar geven op de getuigenissen. ,,We werken met 250 man aan de zaak. Over de voortgang van het onderzoek doen we geen mededlingen.''

Ook Interlanden en burgemeester Fred de Graaf van Apeldoorn willen niet reageren en wachten eerst de uitkomst van het onderzoek door het OM af.
bron

Heerlijk dat gespeculeer .
  zaterdag 16 mei 2009 @ 08:38:58 #190
52357 Lambiekje
pi_69079784
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 08:02 schreef charleen het volgende:

[..]

bron

Heerlijk dat gespeculeer .
quote:
APELDOORN - Karst Roeland Tates had een hekel aan het koningshuis. Dat zeggen zijn vrienden en collega's vandaag in het AD. In diverse gesprekken zei Tates volgens hen dat de Oranjes 'huichelaars zijn die geld opstrijken van de hardwerkende belastingbetaler'.
quote:
De vrienden en collega's zijn niettemin verbijsterd door de bloederige aanslag die 'de normaal zo attente en niet agressieve' Karst pleegde tijdens Koninginnedag.
Zie, en langzamerhand worden we geconditioneerd. Het is wel duidelijk deze exmilitair is gebrainwashed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:24:10 #191
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69080171
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 07:05 schreef zoalshetis het volgende:
maar hoezo was zijn aanslag extreem-rechts? dat is de vraag.
Omdat meki dat zegt
Jeweetzelluf , HatuhiSV3r|AtuH
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:51:32 #192
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69080466
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Op die manier kan je alles racistisch maken

Jep. Een kale kop, runentekens, de zwart wit rode duitse vlag, zwarte kisten met witte veters, neger in elkaar meppen.

Niet per definitie racistisch. Maar je gaat je toch wel afvragen waarom het er soms zo verdomd veel op lijkt.

Nou, dat heb je nu ook met runentekens in combinatie met bepaalde mensen.

Relativeren is goed, maar je kunt ook overdrijven.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:51:06 #193
52357 Lambiekje
pi_69081394
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jep. Een kale kop, runentekens, de zwart wit rode duitse vlag, zwarte kisten met witte veters, neger in elkaar meppen.

Niet per definitie racistisch. Maar je gaat je toch wel afvragen waarom het er soms zo verdomd veel op lijkt.

Nou, dat heb je nu ook met runentekens in combinatie met bepaalde mensen.

Relativeren is goed, maar je kunt ook overdrijven.
Racsisme is heel makkelijk te bewerkstelligen. Een goed voetbalteam laten verliezen van een minder afrikaanse team.
pi_69081512
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 08:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zie, en langzamerhand worden we geconditioneerd. Het is wel duidelijk deze exmilitair is gebrainwashed.
En waarom is dat dan wel zo duidelijk?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:57:33 #195
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69081522
Grappig Diep triest dit allemaal.

In een column die ik las op 2 mei werd al aangekondigd dat het niet lang zou duren voordat de media verhalen in de wereld zouden gaan brengen van vrienden over extremistische trekjes van Karst etc.

En zie daar
Neerkomen wel!
pi_69081614
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Freeflyer het volgende:

In een column die ik las op 2 mei werd al aangekondigd dat het niet lang zou duren voordat de media verhalen in de wereld zouden gaan brengen van vrienden over extremistische trekjes van Karst etc.

En zie daar
Zo hee, wat een voorspelling!!!

Iemand die een zelfmoordaanslag doet en dan DURVEN beweren dat hij wel eens extremistische trekjes zou kunnen hebben. ONZIN natuurlijk, zelfmoordaanslagen worden doorgaans door heel gematigde mensen gedaan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:10:45 #197
52357 Lambiekje
pi_69081755
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Freeflyer het volgende:

En zie daar
De manchurian candidate -actie moet vergoeilijkt worden en dat gebeurd middels extreme rechts gebrabbel, Taxi-driver kapsel, tattoos. Het zou mij niets verbazen als men neptatoo's hebben geplaatst op het lichaam en daarmee naar buiten komen van blablabla en met foto's naar Schiffmacher.
pi_69081841
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De manchurian candidate -actie moet vergoeilijkt worden en dat gebeurd middels extreme rechts gebrabbel, Taxi-driver kapsel, tattoos. Het zou mij niets verbazen als men neptatoo's hebben geplaatst op het lichaam en daarmee naar buiten komen van blablabla en met foto's naar Schiffmacher.
Het enige dat jou zou verbazen is dat het gewoon een actie van 1 gek is geweest zonder dat er verder ook maar iets achter zit.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:26:56 #199
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_69082052
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Ah, daar is de PVV weer. Heeft toch nog lang geduurd voordat je daar mee kwam.
Ik zit eigenlijk te wachten op het eerste berichtje van Meki en z'n vriendjes dat het een Joods complot is. En dat het weer een ouderwets Israel-bash (Joden = Nazi's) topic wordt
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:28:33 #200
52357 Lambiekje
pi_69082093
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:15 schreef Neleos het volgende:

[..]

Het enige dat jou zou verbazen is dat het gewoon een actie van 1 gek is geweest zonder dat er verder ook maar iets achter zit.
Ja en dat moesten we ook geloven met Volkert. Wake up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')