Star Trek De perfecte blockbuster.
Il Divo Onmogelijk te volgen, maar dat is dan ook de bedoeling geweest. Het maakte het er voor mij niet interessanter op, hier en daar wel wat toffe momenten, maar na anderhalf uur snakte ik naar het einde. Ik was ook erg moe, dat zal niet veel geholpen hebben. Ik denk wel dat er met deze Sorrentino eindelijk weer een nieuwe interessante filmmaker is in Europa, daar hebben we echt een gebrek aan.
Fasterm Pussycat! Kill! Kill! Heerlijke trash klassieker van Russ Meyer. Snelle autos, grote chicks, geweldig dialoog, toffe muziek. Wat wil een mens nog meer?
Mondo Topless Goed, wat een film.

Deze moest Russ maken voor het geld. We beginnen met een introductie van San Francisco, om vervolgens het nachtleven in te duiken. Gogo dancers. Maar dan niet in de club, we zien ze nu buiten hun normale omgeving. Ze rennen rond in het bos, liggen thuis op bed, dansen op treinrails, rollen door de modder. En dat doen ze topless, een uur lang, met rock 'n roll muziek. Verbonden door de radio schieten we van de een naar de ander, ze worden allemaal geïntroduceerd door een vrij hilarische voice-over en vervolgens vertellen ze wat over zichzelf tijdens het 'dansen'. De film is eigenlijk niets anders dan 50 minuten lang tieten kijken. Dus, hou je van tieten dan moet je deze film kijken.
Céline et Julie vont en bateau Eindeloos fascinerende film in een film over de kijk ervaring. Ik weet nu al dat ik deze magische wereld nog vaak zal bezoeken, het is onmogelijk om deze film na 1 keer volledig te doorgronden. Een must voor de David Lynch liefhebbers.
Malibu High Haha, deze film start wel heel bizar. We zijn in een slaapkamer, aan de muur hangt een zelfgemaakt hartje met een pijl en de namen Kim en Kevin. Een moeder roept "Kim, tijd om uit bed te komen!", ik verwachte een meisje van een jaar of 10.

Komt er een of ander vies wijf met een ontbloot bovenlijf (helemaal wit van het badpak dat ze draagt tijdens het zonnen) onder het dekbed vandaan, het eerste wat ze doet is een sigaret opsteken, vervolgens maakt ze wat ruzie met haar moeder om daarna naar school te gaan.

Daar doet ze het ook niet al te best. Eigenlijk zit alles tegen. Haar vriendje heeft haar laten zitten voor een ander, het gaat kut op school, thuis is het ook niet veel beter, ze zijn arm en ze heeft een trauma overgehouden aan de zelfmoord van haar vader. Ze besluit om haar leven te gaan veranderen. Maar of dat nu zo verstandig is weet ik ook niet. Echt een bijzonder vreemde film, maar wel vermakelijk.