Die trailer was zo slechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
duplicity gister
http://www.imdb.com/title/tt1135487/
was wel grappig
Tjsa mij boeit het niet echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dit topic is eerder. dus de rechtmatige opvolger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Score: 8/10
IMDB: 8.6/10
[ Bericht 4% gewijzigd door Kleffe_Dop op 14-05-2009 11:38:53 ]
Bedankt! Hij staat genoteerd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:32 schreef trebremmit het volgende:
Ik hou wel van die feelgood films van Capra, You can't take it with you is ook wel een aanrader.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:37 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Garden State
Wat een deceptie. Hoge verwachtingen door de enthousiaste meningen her en der, een goed muzieknummer van Thievery Corporation dat ik al met de film associeerde en een fraaie start. Maar het bleek echter een soort romantische komedie annex coming of age drama te zijn. En helaas eentje boordevol quasi diepzinnige tegelwijsheden gecombineerd met over-the-top lachfilm-achtige grollen en een regisseur/hoofdrolspeler die de hele film een zombie blijft. Wel goede muziek. Dat dan weer wel.
5/10
Je had moeite met het begrijpen van de film?quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:15 schreef Siniti het volgende:
Seven Pounds
Kutfilm met een leuk plot en leuke ontknoping. Het acteerwerk is redelijk, de dialogen en scenes zijn echt ronduit kut. Scenes die totaal niet in de film passen, scenes die totaal niet op elkaar overlopen, kutscenes met kutdialogen is het toppunt van kutheid van deze film. Erg zonde want met een goede regisseur had het volgens mij in potentie een toffe film kunnen worden, het plot vind ik erg goed.
5/10
Ik was nog vergeten dat het ook nog een soort avonturenfilm is met ridders en kastelen.. Het spijt me, ik vond hem nauwelijks grappig, romantisch of spannend maar vooral quasi-filosofisch. Meestal is mijn schaal juist heel positief. En weet je, ik heb juist deze film gekeken omdat jij hem zo hoog waardeerde. Iemand die Requiem for a Dream zo goed vindt dat ie hem in zijn avatar zet heeft smaak. Dacht ik...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Je hebt recht op je mening hoor, maar deze film een 5 geven? Dat is volgens mij ook niet helemaal eerlijk. Zelfs als je de film degradeert tot een ' soort romantische komedie/coming of age drama' verdient het toch zeker nog wel een voldoende. Of heb jij gewoon zo'n strenge schaal?
-edit-
Ps. Ja, ik ben een fanboy
Ik vond het een prachtige film..quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:13 schreef cultheld het volgende:
Ik vond Seven Pounds nogal kitscherig, eigenlijk. Maar Will Smith en films vind ik sowieso een erg slechte combinatie.
Dan bedank ik je bij deze nog even voor het compliment, zelfs al heb je het zojuist weer ingetrokken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten dat het ook nog een soort avonturenfilm is met ridders en kastelen.. Het spijt me, ik vond hem nauwelijks grappig, romantisch of spannend maar vooral quasi-filosofisch. Meestal is mijn schaal juist heel positief. En weet je, ik heb juist deze film gekeken omdat jij hem zo hoog waardeerde. Iemand die Requiem for a Dream zo goed vindt dat ie hem in zijn avatar zet heeft smaak. Dacht ik...
edit: It's a wonderful life, ik zou je adviseren om daar een half jaar mee te wachten tot het bijna kerstmis is. Dat had ik zelf ten minste moeten doen achteraf
Nee, ik snapte de hele film precies. Dan zijn de dialogen nog wel kut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je had moeite met het begrijpen van de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8/10
Zoals ik, wat een kutfilm zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:33 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Dan bedank ik je bij deze nog even voor het compliment, zelfs al heb je het zojuist weer ingetrokken.![]()
Gelukkig is smaak persoonlijk, vaak onbegrijpelijk en is alles bovendien heel 'relatief'.Er zijn namelijk ook mensen die ons allebei voor gek verklaren en Requiem For A Dream de grond in boren.
Bedankt voor het illustreren van mijn mijn punt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zoals ik, wat een kutfilm zegDeed mij persoonlijk echt helemaal niks
Triple post!
Totaal met je eens. Wat een quasi intelligente film zeg!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:37 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Garden State
Wat een deceptie. Hoge verwachtingen door de enthousiaste meningen her en der, een goed muzieknummer van Thievery Corporation dat ik al met de film associeerde en een fraaie start. Maar het bleek echter een soort romantische komedie annex coming of age drama te zijn. En helaas eentje boordevol quasi diepzinnige tegelwijsheden gecombineerd met over-the-top lachfilm-achtige grollen en een regisseur/hoofdrolspeler die de hele film een zombie blijft. Wel goede muziek. Dat dan weer wel.
5/10
Grappig, ik had deze bijna gekeken vanmiddag. Besloot toch om Mulholland Dr. opnieuw te bekijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:54 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Apocalypse Now Redux
Eerste keer dat ik de Redux heb gezien, en hij blijft bril-fucking-jant. Vind het nog steeds een van de beste films aller tijden
11/10
Mulholland Dr. is ook tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Grappig, ik had deze bijna gekeken vanmiddag. Besloot toch om Mulholland Dr. opnieuw te bekijken.
9/10.
Ik dacht geen moment Sylar, behalve de twee keer dat je hem boos ziet worden! Dan verwacht je echt dat vingertje dat het hoofd open snijdt!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef resque het volgende:
Star Trek
net in de bios gezien... Ik vond de trailer al supergoed! en de film is alleen maar beter! Degene die Spock speelt(ook sylar in heroes) speelt zijn rol echt goed![]()
hele goede film! Introductie van de charakters is ook heel slim uitgewerkt!
8,5/10
Charlotte's web?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef mschol het volgende:
Coraline
Coraline is een avontuurlijk meisje dat een parallele wereld ontdekt achter een deurtje in haar huis..
alles is daar beter, de uitspraak "too good to be true" is ook erg toepasselijk....
geweldige film die zich kan meten met kaskrakers als Wall-E, Bolt, Ice-Age & Madagascar
de sfeer die wordt neergezet, de karakters, geweldig
9,5/10
(iemand nog tips voor films als dit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |