quote:
Speciaal voor jou heb ik een nieuwe aangemaakt!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef GameBabe het volgende:
Heb ik een keer tijd, waren alle SC topics weg[/aanstelleritis]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef GameBabe het volgende:
Heb ik een keer tijd, waren alle SC topics weg[/aanstelleritis]
Omgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:39 schreef GameBabe het volgende:
Wat is dat voor fout handje bij die smiley?
quote:
quote:
Gekkie tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ] de hype van gam sc 106, 107, 108 and counting [ afbeelding ]
Speciaal voor jou een apart plekje achter de 24 uurs tent.quote:
Ik ga niet naar lowlandsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een apart plekje achter de 24 uurs tent.
Hij gaf gelijk als suggestie Groningen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef lkb9000 het volgende:
In poits google geschiedenis staat nu Gayparade [ afbeelding ]
Maar goed dat je niet gaat.. Wil wel een keer kunnen slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ga niet naar lowlandsLowlands is [ afbeelding ]
Die lange gast heeft wel een mooi lichaam, broekje mag wat wijder wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:48 schreef Poit het volgende:
Serieus.. Dankzij Lennyboy zijn de laatste 3 topics een heuze gay parade!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die lange gast heeft wel een mooi lichaam, broekje mag wat wijder wat mij betreft.
Dat is geen broekje, maar een broekquote:
Ik durfde die gok niet aan dus haalde ik hem in begin maart alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Fallen het volgende:
Wel zin in Lowlands eigenlijk, alleen geen kaartje....
Dat wordt hosselen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Fallen het volgende:
Wel zin in Lowlands eigenlijk, alleen geen kaartje....
Mja, ach...quote:
Die nigga moet mij gewoon bellen, dan bel ik iemand en dan belt die iemand.quote:
Heb op werchter echt een grafhekel aan belgen bekregen.. Kutfestival met kutvolkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ach...
Aan de andere kant geloof ik het ook allemaal wel. Na 4x Dynamo, 2x Lowlands en 1x Pukkelpop heb ik wel een beeld.
Ik kan altijd nog naar Pukkelpop, toch meestal wel dezelfde grote bands als op Lowlands...
Alleen Pukkelpop is niet gezellig, houterige belgen die niks leuk vinden.
Dat was trouwens wel heel tof toen met Bloodhound Gang.
"Okay, right side... let me hear you say "Yeaaaaaaah!" "
reactie: yeah..
"Okay, okay... left side... let me hear you say "Yeaaaaaaah!" "
reactie: YEAAAAAAAAAAAAAAH!![]()
"Okay... obviously the dutch are on the left!!"
Alle belgen![]()
![]()
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:08 schreef koei het volgende:
LowlandsAlle toffe mensen zitten dan in Keulen
Nigga pleasequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:08 schreef koei het volgende:
LowlandsAlle toffe mensen zitten dan in Keulen
quote:
Je bent altijd vrij om zelf toegangskaartjes te kopen natuurlijk! Alleen mag je pas een dag later komen...quote:
Ik ben van voor jouw tijd snotneus.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben van voor jouw tijd snotneus.
Poesje heeft een snotneusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef Misan het volgende:
[..]
bestialiteit? zin in poesjes? wat bedoel je?
Maar mag ik dan wel mee met de Games Crew, ook al mag ik dan niet mee op de eerste dag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef koei het volgende:
[..]
Je bent altijd vrij om zelf toegangskaartjes te kopen natuurlijk! Alleen mag je pas een dag later komen...
Mn pizza is opeens een stuk minder aantrekkelijk.quote:
Bodyguard een idee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Poit, Pettigrew in ik hebben nog een vierde rockbandmember nodig
Ik doe mee!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Poit, Pettigrew in ik hebben nog een vierde rockbandmember nodig
Ik zie jou meer als bassist of drummerquote:
Bodyguard voor al de wilde vrouwlijke croudsurfende groupiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie jou meer als bassist of drummerAl is een bodyguard bij een rockband optreden ook wel awesome
Jammer van de erwtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Avondeten!
Dit maal zelf gemaakt (op de pasta na, die was nog vers van gisteren)
Een bodyguard drummer EN bassist.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie jou meer als bassist of drummerAl is een bodyguard bij een rockband optreden ook wel awesome
De schijn van groentenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Avondeten!
Seht gut aus!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Avondeten!
Thnxquote:
Maar whaddabout teh Rockband??quote:
euhuh...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Avondeten!
Zelf gemaakt ongekookte paste met een deel paddestoelenmeelquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelf gemaakt ongekookte paste met een deel paddestoelenmeel![]()
Potverdrie lekker heur!!
Dude!! Wat mot je nou met je Rockband????quote:
aangemeld voor het FOK!games Killzone 2 toernooi?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet Killzone2 nog uitspelen, sinds ik dat ding heb speel ik alleen maar FIFA09
Nee man, ben niet goed in die shit. Totaal niet mijn game online.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Misan het volgende:
[..]
aangemeld voor het FOK!games Killzone 2 toernooi?
Nee, ik ook niet, geen tijd en geen skillzzquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Misan het volgende:
[..]
aangemeld voor het FOK!games Killzone 2 toernooi?
Stomme complete instrumentenset van rockband 2 is nergens te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! Wat mot je nou met je Rockband????
Geef mij je PS3 en Killzone 2 dan doe ik wel meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, geen tijd en geen skillzz
Niks te zien manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Tain het volgende:
Oeps! Natalie Portman met blote borst bij Obama
Weet je wat ze nodig heeft?? Een piemel in d'r mond! Ziet ze er een stuk beter uitquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je wat ze nodig heeft?? Een piemel in d'r mond! Ziet ze er een stuk beter uit
Ja daahaaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Geef mij je PS3 en Killzone 2 dan doe ik wel mee
Faalhaas.. Ik voor niks men trey4life aangezet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Stomme complete instrumentenset van rockband 2 is nergens te krijgen
Skillz nigga.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, geen tijd en geen skillzz
Ik volg je niet Poitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja daahaaag [ afbeelding ]
[..]
Faalhaas.. Ik voor niks men trey4life aangezet...
Ik zwingel gelijk m'n ps3 aan om knoeperhard te rocken met je, heb je die shizzls heel niet!!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef Tain het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)a/article2424483.ece
Die beter dan?
Ik heb nooit beweerd dat ik hem hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zwingel gelijk m'n ps3 aan om knoeperhard te rocken met je, heb je die shizzls heel niet!!
Waarom heb je me nodig als 4e bandlid danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik hem hadEn al helemaal niet voor de PS3, want die staat hier ook niet eeuwig
Voor lowlands bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom heb je me nodig als 4e bandlid dan
IKKE TOCHquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor lowlands bedoelde ikEn we hebben naast ons en petti nog een 4e nodig
Ja jezus!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor lowlands bedoelde ikEn we hebben naast ons en petti nog een 4e nodig
Dat is de tandenflos smiley toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die zou ik even opslaan, voor als Disjfa je weer gaat dissen [ afbeelding ]
Dissen kan hij niet, ik kom elke keer op hem terug en hij doet daarna niks meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die zou ik even opslaan, voor als Disjfa je weer gaat dissen [ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:
Vind jij koei een sletje?quote:
quote:
Uitgaande van vorig jaar zullen wij wel een aantal afspraken (meestal los van elkaar) hebben, maar verder zullen we gewoon over de beursvloer wandelen dus zou ik niet weten waarom je niet mee zou mogen wandelen! Wel gaan we waarschijnlijk vrijdag of zaterdag alweer terug, aangezien het zaterdag en zondag gigantisch druk is. En na drie dagen beursvloer plus borrels en dingen ben je wel kapot. Vorig jaar lag ik bij de presentatie van Call of Duty 5 al half te slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar mag ik dan wel mee met de Games Crew, ook al mag ik dan niet mee op de eerste dag?
Heb niet zo veel zin om in mijn eentje te gaan....
jaja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[..]
Beiden 20:31, ik had Poit's post nog niet gezienECHT WAAR KOEI!
[ afbeelding ]
Wow, als je goed kijkt zie je een randje van haar tepel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Tain het volgende:
Oeps! Natalie Portman met blote borst bij Obama
joepiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wow, als je goed kijkt zie je een randje van haar tepel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef koei het volgende:
Ach, één blik op de beelden die ik van Spanky heb en ik ben alles weer vergeten!De reviews van volgende week gaan echt LEGEN - wait for it - DARY worden!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef koei het volgende:
Ach, één blik op de beelden die ik van Spanky heb en ik ben alles weer vergeten!De reviews van volgende week gaan echt LEGEN - wait for it - DARY worden!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
PESquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben al terug. Vals alarm.
Wat is die demo van PES 2009 toch slecht.
Moet het gewoon nog een keer spelen.
en 3 jaar terug zeiden we: Fifaquote:
Eminemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
en 3 jaar terug zeiden we: Fifa
en wat is dat nieuwe album van Eminem toch bagger slecht
Homo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
en wat is dat nieuwe album van Eminem toch bagger slecht
Heb je een key voor nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef koei het volgende:
Waar kan ik die infamous demo vinden? Ik probeerde hem net ook te downloaden, maar kon alleen filmpjes van het spel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Zodat alleen toffe mensen hem kunnen spelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef koei het volgende:
wat is dat nou weer voor onzineen key nodig hebben voor een demo
Laat dan maar hoor
Dan heb jij zeker alle keys.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodat alleen toffe mensen hem kunnen spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag even aan Delano888 in het PS3 topic, die heeft een account met inFamous, die wil die vast wel met je delen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef koei het volgende:
wat is dat nou weer voor onzineen key nodig hebben voor een demo
Laat dan maar hoor
Voor een euroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vraag even aan Delano888 in het PS3 topic, die heeft een account met inFamous, die wil die vast wel met je delen.
Inloggen met die account en dan via de aankoop-historie in de PSN-store downloaden. Niet echt heel moeilijk dus.
Nee, hij is zo aardig geweest om mijn "instructies" op te volgen en de laatste key te gebruiken op een nieuwe dummy account en die account te sharen met Fok!kers.quote:
Hoe heette bericht 2?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef koei het volgende:
ja, Lennie was al zo lief om 'm te sturen!
Ik las het ja... Voor een euroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, hij is zo aardig geweest om mijn "instructies" op te volgen en de laatste key te gebruiken op een nieuwe dummy account en die account te sharen met Fok!kers.
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef koei het volgende:
Woei, kwaliteitsprogramma's op TV! een programma genaamd 'Spectaculaire bevallingen'
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef koei het volgende:
Woei, kwaliteitsprogramma's op TV! een programma genaamd 'Spectaculaire bevallingen'
Nee, er was wel een verschil.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik las het ja... Voor een euro
Toch niet handig.. Cyb deelt ze continu gratis uit, gaat iemand anders er geld voor vragen.
Maar dat ontkende je eerst... en nu maak je excuses?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe heette bericht 2? [ afbeelding ]
Maar dit is mijn excuses voor het beweren dat je een sletje bent
Dan nog, het effect is hetzelfde, je kunt de demo spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, er was wel een verschil.
Cybje deelde een account waarmee die gedownload kon worden. Die account gebruik je dus naast je eigen account om het te downloaden.
Wat delano.888 verkocht was een demo-code, waarmee je de demo op je eigen account kan downloaden. Daar zit een klein verschilletje in.
Maar goed, ondertussen heeft bijna iedereen op wat voor manier dan ook de demo wel al binnen. En dat vind ik dan weer wel humor.
quote:
Nee, dat is m'n kwade tweelingbroerquote:
Het is een 'sorry dat ik je perongeluk gekwetst heb'. Een excuses dat niet nodig is, maar mij wel weer in een positief daglicht zet, waar ik later weer wat aan heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dat ontkende je eerst... en nu maak je excuses?
Hoe kan je excuses maken voor iets dat je niet gedaan hebt...?
Hier klopt iets niet...![]()
![]()
![]()
Het is noby noby poit!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog, het effect is hetzelfde, je kunt de demo spelen.
Even heel wat anders.. Check deze Poit bouncen!
[ afbeelding ]
Beter check je m'n FOBO.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
Beter post iedereen een foto van zichzelf.
Op zoek naar z'n noby noby girl.. Ieder biertje wat in z'n weg komt verorberend!!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef lkb9000 het volgende:
ik zeg links rechts links rechts schudde met die kut
En het wormpje wordt maar langer en langer en langer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Op zoek naar z'n noby noby girl.. Ieder biertje wat in z'n weg komt verorberend!!
Bij mij wordt het buikje maar ronder en ronderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En het wormpje wordt maar langer en langer en langer!
Ik zie het! Die lila vlek onder je hoofd op die foto kon je auto wel zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij mij wordt het buikje maar ronder en ronder
Hahaha!! Inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie het! Die lila vlek onder je hoofd op die foto kon je auto wel zijn! [ afbeelding ]
Nou ik ben niet zo vaak meer in de buurt van photoshop wanneer ik tijd heb, dus je moet even geduld hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahaha!! Inderdaad
Speaking of my pimp mobiel. Wanneer kan ik een concept ontwerp verwachten??
NOOOoooo....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo vaak meer in de buurt van photoshop wanneer ik tijd heb, dus je moet even geduld hebben
Ik ga ook maar eens naar bed, truste schatjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Poit het volgende:
[..]
NOOOoooo....
Ik ga m'n nest in.. Ben kapot!!
Machtig hé!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef lkb9000 het volgende:
Lz, dat plaatje van dat meisje met die 2 verschillende kleuren ogen, damn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Poit het volgende:
[PS3 #185] And here we go!
Ffies lezen... best grappig
Ja, druk druk druk eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker whiskytje [ afbeelding ]
Maar wat ben je de laatste tijd weinig aanwezig lz
Elke dag om 5uur vroeg ik me af welk bier je aan t drinken wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, druk druk druk eigenlijkLekker cliché, maar het is wel zo. Heb je me gemist dan?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef lkb9000 het volgende:
Prachtige beelden, dat Mike Vallely in z'n eentje 4 gasten in elkaar slaat omdat ze hem een skater fag noemden
lekkie slapie doen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:23 schreef koei het volgende:
Zo, review is afnu bedtijd!
Weltrusten allemaal!
Nightynight!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:23 schreef koei het volgende:
Zo, review is afnu bedtijd!
Weltrusten allemaal!
Poitapon!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Poitapon!
[ afbeelding ]
Als ik vanavond zin heb misschien dit logo omvormen naar Poitapon
Jou nick is daar tenminste geschikt voorquote:
Iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Jou nick is daar tenminste geschikt voor
Padisjfadingestapon bekt wel lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
IddPatainpon zou niet klinken natuurlijk!
Patapoit klinkt tofferquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Poitapon!
[ afbeelding ]
Als ik vanavond zin heb misschien dit logo omvormen naar Poitapon
http://www.gamert.nl/nieuws/alan_wake_laat_weer_van_zich_h.htmlquote:Kom op Alan, waar blijf je nou? Het is niet voor niets dat we je opnamen in onze ‘games om naar uit te kijken in 2009’ lijstjes, maar dan moet je natuurlijk wel in dat jaar uitkomen. Voor de Finse ontwikkelaar Remedy is 2009 alweer het vierde ontwikkeljaar van Alan Wake, een spychologiese surivalthriller over de geflipte geest van de gelijknamige schrijver. Vier jaar, dat is voor een game al redelijk lang, en dan hebben we de eerste gameplaybeelden nog niet eens gezien. Het is zelfs zo erg dat er telkens weer aan de fans uitgelegd moet worden dat de titel (nog) niet gecancelled is. Zo ook nu.
Gisterenavond liet Remedy maar weer eens van zich horen. Ze hebben namelijk een nieuwe studio aangetrokken om het motion capture werk te doen, Imagination Studios ofzo. Geen spectaculaire bekendmaking, maar het geeft ons wel weer enigszins hoop dat Alan geen vaporware is. Aan de andere kant is de MoCap-fase volgens mij geen fase die aan het einde van een productieproces ligt, dus misschien moeten we hem dan toch maar vast doorschuiven naar 2010. Laten we in ieder geval hopen dat hij niet the way of the Duke gaat.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:52 schreef Fallen het volgende:
Alan Wake... mja, als die nou nog eens uitkwam, dan wil ik nog wel eens naar een Xbox360 gaan kijken mijn Xbox 360 misschien weer een keer aanraken.
Mja. Jij hebt er een, dus dat is niet zo moeilijk... ik moet er nog echt moeite voor gaan doen!quote:
quote:
Hehe true, eigenlijk moet ik binnenkort Mass Effect weer eens gaan oppikken, daar was ik gewoon aan begonnen, maar toen zat ik ergens vast door een bug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja. Jij hebt er een, dus dat is niet zo moeilijk... ik moet er nog echt moeite voor gaan doen!![]()
Laatste spel wat ik voor mijn 360 heb gekocht is Gears of War 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe true, eigenlijk moet ik binnenkort Mass Effect weer eens gaan oppikken, daar was ik gewoon aan begonnen, maar toen zat ik ergens vast door een bug.
Game je verder nog wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatste spel wat ik voor mijn 360 heb gekocht is Gears of War 1
Ja, volgens Spank speel ik teveel Team Fortress 2quote:
Eergisteren aan GH:WT begonnen maar dat is echt wennen. Ik heb het idee dat de noten bij rockband veel natuurlijker zijn en bij GH echt te veel op een manier zijn geplaatst om het expres wat moeilijker te maken. Soms zitten er ineens noten tussen die ik echt niet uit het ritme haal en die mis ik daarom ook vaak.. En dat al op mediumquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Poit het volgende:
Heb zin om rockband te doen
ben helaas kneiterhard aan het werk...
Gewoon gh:wt in de schredder gooien. Heb je niets aan! Duhhhhhhquote:
Misschien is rock band gewoon voor n00bs.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eergisteren aan GH:WT begonnen maar dat is echt wennen. Ik heb het idee dat de noten bij rockband veel natuurlijker zijn en bij GH echt te veel op een manier zijn geplaatst om het expres wat moeilijker te maken. Soms zitten er ineens noten tussen die ik echt niet uit het ritme haal en die mis ik daarom ook vaak.. En dat al op medium
Of GH is voor mensen zonder gevoel voor ritmequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien is rock band gewoon voor n00bs.
Ik denk meer dat het is voor mensen met een meer ontwikkeld gevoel voor ritme, die doorhebben dat ritme niet enkel de simpele maat is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of GH is voor mensen zonder gevoel voor ritme
En erachter zijn gekomen dat het ritme of de muziek niets te maken heeft met wat er op je scherm gebeurtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het is voor mensen met een meer ontwikkeld gevoel voor ritme, die doorhebben dat ritme niet enkel de simpele maat is.
Is het echt zo erg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
En erachter zijn gekomen dat het ritme of de muziek niets te maken heeft met wat er op je scherm gebeurt
jaquote:
Het verbaast me nog steeds dat er mensen zijn die dat nog altijd vragenquote:
Nou ja, op easy alleen akkoorden, later complexere melodien. Je kan hetzelfde nummer echt wel op meerdere manieren spelen hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef Tain het volgende:
[..]
jaHoe verklaar je andere knoppen combinaties in hetzelfde nummer als je de moeilijkheidsgraag omhoog gooit?
Ik heb zelf nooit GH gespeeld, maar ik nam aan dat de ontwikkelaars niet compleet debiel waren (of al die mensen die het wel spelen).quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat er mensen zijn die dat nog altijd vragen
Dat zijn de mensen die waarschijnlijk muziek luisteren zonder dopjes op mobiele telefoons en dat goed vinden klinken
Neversoft heeft voor GH 201437271 jaar tony hawk games gemaakt. Wat denk jequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit GH gespeeld, maar ik nam aan dat de ontwikkelaars niet compleet debiel waren (of al die mensen die het wel spelen).
Ah, ja mensen, ik heb tegenwoordig een leven, ik wist niet dat het door een andere developer ontwikkeld wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Neversoft heeft voor GH 201437271 jaar tony hawk games gemaakt. Wat denk je
Kan wel inderdaad, maar je moet maar is een keer bij iemand gaan kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, op easy alleen akkoorden, later complexere melodien. Je kan hetzelfde nummer echt wel op meerdere manieren spelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |