je had het over zijn kiezers, nu buig je de discussie alsof ik tegen stemrecht en vrijheid ben. beetje te opzichtig. knaapje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of je het nu leuk vind of niet maar moslims hebben ook stemrecht
http://www.marktplaats.nl(...)%3D5026-66750-2056-0quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wilders![]()
Fokkers die zich druk maken om Wilders
Wat het salafisme concreet aanricht in Nederland, is op dit moment onderwerp van onderzoek:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Montov het volgende:
Noem eens voorbeelden?
quote:“Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos.”
(Over uitnodiging om te praten met de moslimraad)
Geert Wilders in Algemeen Dagblad 18 augustus 2007
http://www.geertwilders.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=1129
quote:Wilders wil niet praten met Moslimraad
ANP
gepubliceerd op 18 augustus 2007 08:58, bijgewerkt op 18 augustus 2007 11:57
ROTTERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij zaterdag in het dag blad AD.
Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ‘goed gesprek’ af. ‘Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos’, aldus Wilders.
De Moslimraad had Wilders uitgenodigd na diens fel bekritiseerde uitspraak in de Volkskrant dat de Koran moet worden verboden. De Moslimraad wilde met een ‘constructieve dialoog’ met de politicus polarisatie en angstgevoelens in de Nederlandse samenleving bestrijden.
Wilders bestrijdt in het AD dat hij haat zaait. ‘Dat doet de Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over. Dan is de Koran net zo dik als de Donald Duck.’
http://www.volkskrant.nl/(...)raten_met_Moslimraad
jij als links of islamitisch en nog wat islamitische fok!kers zijn eigenlijk het beste voorbeeld om niet in discussie te gaan met een stel geloofsfanaten of dhimmi's.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Meh7 het volgende:
Doet hij wel vaker, die geblondeerde gek.
[..]
[..]
Ja natuurlijk joh, een kritische moslim die zijn ongezouten mening geeft is "bar, boos, slecht en schadelijk voor Nederland". Mensen zijn nou eenmaal gewend aan bepaalde stereotype moslim, moslims die zich niet goed kunnen uiten in het Nederlands en daardoor te lang niet hebben bijgedragen aan het maatschappelijk debat, moslims waar je om kan lachen omdat ze de taal niet machtig zijn, omdat ze geen ervaring hebben met discussiëren. Dan kom je op Fok! een paar opgeleide moslims tegen, die tegen de stroming in, hun mening durven te uiten en dan zijn het voorbeelden van moslims waar je niet mee in discussie moet gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij als links of islamitisch en nog wat islamitische fok!kers zijn eigenlijk het beste voorbeeld om niet in discussie te gaan met een stel geloofsfanaten of dhimmi's.
alhoewel er ook een aantal fok!kers van islamitische afkomst fok!t dat wel voor rede vatbaar is. die zijn dan ook van de 'goede' stroming. waarschijnlijk ontvangt wilders die wel voor een gesprek.
moslims moeten gewoon toegeven dat er twee kampen zijn binnen hun geloof. de ene is bar, boos, slecht en schadelijk voor nederland, europa en zelfs het midden-oosten. de andere stroming is ok en gewoon normaal in hun opvattingen. met de slechte stroming valt gewoon niet te praten, dat weten zelfs de goede moslims.
Heel leuk bijelkaar gegoogled, maar dat had ik zelf ook wel kunnen doen. Ondanks dat die stroming ongewenst is, vind ik niet dat mensen puur om hun denkbeelden moeten worden veroordeeld. Als iemand vindt dat de sharia geintroduceerd moet worden, nou fijn, laat hem die mening hebben. Voor de meeste moslims is de sharia trouwens niets meer dan meer normen en waarden, en criminaliteit strenger straffen. Onder niet-moslims is zo'n aanpak ook erg populair, en we hebben zelfs politici als Verhagen, Teeven en Wilders die daar westerse principes van de rechtsstaat voor willen schenden. Lat ze die mening hebben, laat ze die uiten, en geef daar een weerwoord op hoe ongewenst dat is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef isogram het volgende:
[..]
Wat het salafisme concreet aanricht in Nederland, is op dit moment onderwerp van onderzoek:
http://www.wodc.nl/onderz(...)me-in-nederland.aspx
Dat de stroming dreigend en ongewenst is, blijkt uit de haatzaaiende, anti-democratische en anti-westerse boodschap die wordt verspreid:
http://www.depers.nl/binn(...)fistische-imams.html
http://www.depers.nl/binn(...)-voor-salafisme.html
http://www.elsevier.nl/we(...)gsalafismeruktop.htm
Gut, ze staan weer voor de poorten bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk joh, een kritische moslim die zijn ongezouten mening geeft is "bar, boos, slecht en schadelijk voor Nederland". Mensen zijn nou eenmaal gewend aan bepaalde stereotype moslim, moslims die zich niet goed kunnen uiten in het Nederlands en daardoor te lang niet hebben bijgedragen aan het maatschappelijk debat, moslims waar je om kan lachen omdat ze de taal niet machtig zijn, omdat ze geen ervaring hebben met discussiëren. Dan kom je op Fok! een paar opgeleide moslims tegen, die tegen de stroming in, hun mening durven te uiten en dan zijn het voorbeelden van moslims waar je niet mee in discussie moet gaan.
Ik kan er alleen maar om lachen, want de volgende generatie moslims zal alleen maar beter in staat zijn om voor zichzelf op te komen. De tijd dat je moslims niet serieus hoeft te nemen is voorbij.
Ach zwam toch niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef Meki het volgende:
Moslimprediker Yassin naar Amsterdam
[..]
Wilders weigert om met Moslims of Islamitische geestelijken of verenigingen te praten en dialoog aangaan. Wilders weigert de Moslims en wilt ze enkel weg hebben.
Wanneer zien de Nederlanders en Wildersstemmers die onwetenheid zijn dit nou een keer in..
Wilders durft niet in discussie te gaan met Khalid Yassin want Khalid Yassin zal gehakt van hem maken.
Wanneer ga je "titel 11 boek 1 BW" betrekken bij de discussie, Duckie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gut, ze staan weer voor de poorten bedoel je?
Laat hem eerst ze soortgenoten eens vertellen dat je je vijand met debat verslaat, en niet niet met geweld, oja laat hem ook eens ze soortgenoten vertellen dat hij in Nederland dit soort discussies mag voeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef Meki het volgende:
Moslimprediker Yassin naar Amsterdam
Wilders durft niet in discussie te gaan met Khalid Yassin want Khalid Yassin zal gehakt van hem maken.
Moooooooooi kunnen we zo snel mogelijk de multikul subsidie staken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Meh7 het volgende:
Ik kan er alleen maar om lachen, want de volgende generatie moslims zal alleen maar beter in staat zijn om voor zichzelf op te komen. De tijd dat je moslims niet serieus hoeft te nemen is voorbij.
Op het moment dat jij het boek WOII erbij haalt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wanneer ga je "titel 11 boek 1 BW" betrekken bij de discussie, Duckie?
je leest erg slecht. jammer. daardoor maak je veronderstellingen die ik niet bedoelde of waar ik achter zou staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk joh, een kritische moslim die zijn ongezouten mening geeft is "bar, boos, slecht en schadelijk voor Nederland". Mensen zijn nou eenmaal gewend aan bepaalde stereotype moslim, moslims die zich niet goed kunnen uiten in het Nederlands en daardoor te lang niet hebben bijgedragen aan het maatschappelijk debat, moslims waar je om kan lachen omdat ze de taal niet machtig zijn, omdat ze geen ervaring hebben met discussiëren. Dan kom je op Fok! een paar opgeleide moslims tegen, die tegen de stroming in, hun mening durven te uiten en dan zijn het voorbeelden van moslims waar je niet mee in discussie moet gaan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wanneer ga je "titel 11 boek 1 BW" betrekken bij de discussie, Duckie?
Waar kan ik mijn deel van die subsidie opeisen? Ik merk daar nooit wat van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moooooooooi kunnen we zo snel mogelijk de multikul subsidie staken.
Het homohuwelijk mijn specialiteit? Nah. Ik weet er wel meer van dan SCH, dat welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sja, weet ik weel, is toch jouw specialiteit? Verzin ff iets.
we weten ook allemaal wat jouw specialiteit is. gelukkig zie je die onvolkomenheid in elke post terug. dus hoeven we jou niet uit te lokken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sja, weet ik weel, is toch jouw specialiteit? Verzin ff iets.
Als dat zo is: my bad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je leest erg slecht. jammer. daardoor maak je veronderstellingen die ik niet bedoelde of waar ik achter zou staan.
moet je eens teruggaan naar het geboortedorp van je ouders. dan snap je pas wat je hier allemaal krijgt zonder er al te veel voor te hoeven betalen. gesubsidiëerd zeg maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn deel van die subsidie opeisen? Ik merk daar nooit wat van.
zullen we weer ot gaan, zonder persoonlijke sneren? wellicht leren we van elkaar waarom wilders geen gesprek met fanatieke moslims van een slechte stroming wil hebben.quote:
Nou nou, dat krijg jij ook allemaal in je schoot geworpen, maar ik moet het zien als een subsidie en er extra dankbaar voor zijn? Daar zie ik toch een racistisch elementje in terug, zoalshetis. (Wat natuurlijk niet betekent dat je ook een racist bent.)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens teruggaan naar het geboortedorp van je ouders. dan snap je pas wat je hier allemaal krijgt zonder er al te veel voor te hoeven betalen. gesubsidiëerd zeg maar.
nee ok, ik geef grif toe dat het een flauwe reactie was op jouw lef om nog meer subsidie te vragen dan je nu al krijgt, maar niet eens meer doorhad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou nou, dat krijg jij ook allemaal in je schoot geworpen, maar ik moet het zien als een subsidie en er extra dankbaar voor zijn? Daar zie ik toch een racistisch elementje in terug, zoalshetis. (Wat natuurlijk niet betekent dat je ook een racist bent.)
Verder denk ik niet dat diegene die over subsidie begon het daarover had, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |