Laat me raden. 1/2 uur AED en 3 uur reanimatie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag had ik een uitleg over het gebruik van de AED die we op ons werk hebben. Ik had gedacht dat dit 2 uurtjes ging duren, bleek het van half 2 tot 5 te zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef laffer het volgende:Hoi LafferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! We gaan weer braaf doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het werd redelijk goed gecombineerd, maar het ging er voor mij allemaal ff te diep op in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. 1/2 uur AED en 3 uur reanimatie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef laffer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Reanimatie zit altijd in de AED lessen omdat de AED slechts een hulpmiddel is bij een reanimatie. Het beademen en de hartmassage blijven het belangrijkste.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het werd redelijk goed gecombineerd, maar het ging er voor mij allemaal ff te diep op in.
Maar er zaten ook een paar niet-bhv'ers bij, dus vandaar dat de reanimatie idd langer behandeld werd.
I knowquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Reanimatie zit altijd in de AED lessen omdat de AED slechts een hulpmiddel is bij een reanimatie. Het beademen en de hartmassage blijven het belangrijkste.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi Laffer! We gaan weer braaf doen hoor
die quote ga ik ook ff verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bedankt allemaal, mij persoonlijk maken dat soort foto`s niks uit hoor maar volgens de policy mag het niet, vandaar
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
Ja dat wisten wequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef laffer het volgende:
[..]
die quote ga ik ook ff verwijderen![]()
en bedankt allemaal, mij persoonlijk maken dat soort foto`s niks uit hoor maar volgens de policy mag het niet, vandaar
ouwe viespeukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef laffer het volgende:
[..]
die quote ga ik ook ff verwijderen![]()
Oh ja, dat is een tof boek. De titel kan ik nooit onthouden. Oranje met een zwart poppetje voorop.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vandaag een boek gezien, 15 euro, met allemaal dingen waarvan het handig is om te weten hoe het moet, van hoe je een dronken bruiloftsgast helpt, hoe je de chachacha danst, hoe je vriendschapsbandjes maakt en weet ik veel wat nog meer.
Heb het wel laten liggen, maar vond het wel een tof boek
Ik heb het Lijstenboek, Leeftijdenboek, en dat soort zooi. Daar bladerde ik dan door voor een vraag in AKQ.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel meer boeken die leuk zijn om te hebben, maar waar je niet zo snel in kijkt. Zoals De Top 10 van Alles. Niet iets om echt te lezen, meer een bladerboek. Ook leuk voor visite
Een AED is zo gemaakt dat iedereen zonder voorkennis het gewoon ter plekke kan gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag had ik een uitleg over het gebruik van de AED die we op ons werk hebben. Ik had gedacht dat dit 2 uurtjes ging duren, bleek het van half 2 tot 5 te zijn
waar sta jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
een impressie van afgelopen zondag, hier begon het feestmet champagne, de beker en fakkels op het veld in Zaandam na afloop van de wedstrijd:
[ afbeelding ]
Welke ben jij? En niet zeggen "die ene met het rode shirt"!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
een impressie van afgelopen zondag, hier begon het feestmet champagne, de beker en fakkels op het veld in Zaandam na afloop van de wedstrijd:
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een tof boek. De titel kan ik nooit onthouden. Oranje met een zwart poppetje voorop.
[..]
Ja, maar als je weet wat je te wachten staat ben je toch net wat sneller en hopelijk blijf je dan ook wat rustiger en zo, het geeft mij iig wel een goed gevoel dat ik nu in principe weet wat ik moet doen als ik het een keer tegenkom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef wyccie het volgende:
Een AED is zo gemaakt dat iedereen zonder voorkennis het gewoon ter plekke kan gebruiken.![]()
Wat voor werk doe je eigenlijk dat jullie daar zo veel aandacht aan besteden?
ik post niet veel maar ik ben er welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat wisten weMaar we waren lichtelijk nieuwsgierig of er ook werd meegelezen bij ons
Zal wel overal in herdruk zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, wie heeft Godverdomse Dagen op deze Godverdomse Bol al zien liggen? Ik nérgens, en dat verbaasde me enigszins
quote:
Hadden jullie iets beter op moeten letten, dan hadden jullie het al gewetenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke ben jij? En niet zeggen "die ene met het rode shirt"!
Hmm kan, maar ik had ook gehoord dat er winkels zijn die 'm niet willen verkopen vanwege de titel (Biblebelt enzo)quote:
Ah ok. Op ons werk wordt er helemaal geen aandacht aan besteed, sterker nog, de meesten weten niet eens dat we er eentje hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, maar als je weet wat je te wachten staat ben je toch net wat sneller en hopelijk blijf je dan ook wat rustiger en zo, het geeft mij iig wel een goed gevoel dat ik nu in principe weet wat ik moet doen als ik het een keer tegenkom.
En ik heb gewoon een kantoorbaan, niks bijzonders, maar het ligt gewoon een beetje gevoelig bij ons op het werk denk ik, er hebben een paar mensen al teveel meegemaakt, dus er is veel aandacht voor.
Ja, maar in dat soort boekwinkels kom jij toch niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Hmm kan, maar ik had ook gehoord dat er winkels zijn die 'm niet willen verkopen vanwege de titel (Biblebelt enzo)
Nee, want die hebben nogal eens last van vertragingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ok. Op ons werk wordt er helemaal geen aandacht aan besteed, sterker nog, de meesten weten niet eens dat we er eentje hebben.
En belachelijk dat de AED's op treinstations tegenwoordig beveiligd zijn met een cijfercombinatie waardoor alleen NS-personeel erbij kan. Dat is dus juist niet de bedoeling van die dingen.
Niet bewustquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar in dat soort boekwinkels kom jij toch niet?
Ik denk dat ze bang dat er weer van dat voetbaltuig langskomt en mensen voor de grap gaat shocken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ok. Op ons werk wordt er helemaal geen aandacht aan besteed, sterker nog, de meesten weten niet eens dat we er eentje hebben.
En belachelijk dat de AED's op treinstations tegenwoordig beveiligd zijn met een cijfercombinatie waardoor alleen NS-personeel erbij kan. Dat is dus juist niet de bedoeling van die dingen.
Dat viel mij vandaag ook opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon in zo'n glazen kastje met een hamer ernaast. Dat werkt toch ook altijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ff serieus: Je hebt helemaal gelijk, want op het moment dat je dat ding nodig hebt telt echt elke seconde. Aan de andere kant kunnen heel veel mensen tegenwoordig niet met hun poten van zulke spullen afblijven, omdat ze het leuk vinden de boel te vernielen, en dan heb je er nog minder aan als je hem nodig hebt.
Dat is gelukkig onmogelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang dat er weer van dat voetbaltuig langskomt en mensen voor de grap gaat shocken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef laffer het volgende:
[..]
ik post niet veel maar ik ben er wel![]()
en ik vind het juist zo leuk dat er hier in MEN wat meer kan en mag dan elders op FOK
Nu wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb je juist met plaatjes. Daaraan kun je helemaal niet zien wat voor vlees het is.
Als ik op het plaatje niet kan zien of het stierenballen of paardenballen zijn, zoek ik verder naar een plaatje waar overduidelijk iets op staat wat ik WEL herken of vertrouwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan heb je geen idee of het nou stierenballen in bladerdeeg zijn of paardenballen in bladerdeeg, onherkenbaar!
In Praag heb ik een keer bij een vreemd buitenlands restaurant varkensnekfilet gegeten, dat smaakte nog best. En bij een ander restaurant iets waarvan ik alleen weet dat het van varken was gemaakt, maar geen idee welk stuk
Goede zaak want stierenballen zijn stukken lekkerder dan paardenballen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Als ik op het plaatje niet kan zien of het stierenballen of paardenballen zijn, zoek ik verder naar een plaatje waar overduidelijk iets op staat wat ik WEL herken of vertrouw
Met pads idd, en dat apparaat stelt zelf vast of je hart fibrilleert, als dat zo is kun je een schok toedienen, als dit niet zo is kun je dat dus niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Of zijn het van die dingen met stickers?
Die dingen doen niks als er geen hartritmestoornis is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Nu wel ja.
Of zijn het van die dingen met stickers?
Als iemand zich aan dergelijke plaatjes al stoort... wijs ze dan even op de titel van dit subforum.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef laffer het volgende:
[..]
ik post niet veel maar ik ben er wel![]()
en ik vind het juist zo leuk dat er hier in MEN wat meer kan en mag dan elders op FOK
Zolang je de foto's maar niet postquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook nog wel even Laffer's ass kussen.
Eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je doet het goed hoor Laffer, we zijn blij met je! En met Cynix ook natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die dingen doen niks als er geen hartritmestoornis is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met pads idd, en dat apparaat stelt zelf vast of je hart fibrilleert, als dat zo is kun je een schok toedienen, als dit niet zo is kun je dat dus niet.
quote:
Gatver.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
Tip: koop niet de quiche van de Aldi. Die is gortdroog.
Tenzij je bij de aldi meteen ook deze koopt om hem weg te spoelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
Tip: koop niet de quiche van de Aldi. Die is gortdroog.
Hawaii_Tim komt ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Dus wie komt nou allemaal naar de Meet
Yuri
Nembrionic
Redleader +fam
Whiteguy?
Cobra
PS
Majo
Ik heb het idee dat we iemand in het lijstje missen maar toch komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat maakt 10 dus als er nog meer mensen komen moet de reservering aangepast worden(toch?)
TM en Jojo zouden misschien ook komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we iemand in het lijstje missen maar toch komt.
Die weet het nog niet zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef wyccie het volgende:
Soempie toch?
NL 3 it is!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die weet het nog niet zeker
En Red's fam komt misschien ook niet, hij wel.
Voor de heren: Carice van Houten als tafelgast bij DWDD
Als het weer niet denderend is kom ik wel, als het mooi weer is blijf ik waarschijnlijk plakken op dat festivalletjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
TM en Jojo zouden misschien ook komen
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zo maar eens snurken. De klas die we de afgelopen nacht uit bed hebben geschopt voor een fijne wandeling denkt nu veilig te zijn. Dus niet.![]()
Komende nacht gaan we fijn weer een stukje met ze wandelen.
Niet in die klassen.quote:
pas je wel op voor iemand met een geweer in de WC'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet in die klassen.![]()
Al heb ik wel, jaren later, collega's gesproken die ik ooit heb meegenomen op een wandeling die het nu een goede zaak vonden voor bv de groepsvorming en doorzettingsvermogen.
Op dit moment hebben ze te veel respect voor mijn functie en rang om iets te flikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pas je wel op voor iemand met een geweer in de WC's
Zaterdag a.s. AKQ SC Meet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
Heb de laatste tijd hier niet zo veel rondgehangen dus...
Dat dacht Gunnery Sergeant Hartman waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op dit moment hebben ze te veel respect voor mijn functie en rang om iets te flikken.
Vanaf 1800 uur.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdagavond ga ik naar het theater, is het ook 's middags al en zo ja, waar?
Die ging dan ook iets anders met de leerlingen om dan wij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat dacht Gunnery Sergeant Hartman waarschijnlijk ook
Beter!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Net geboekt voor een weekje Andalusie/Spanje in de week van Pinksteren.
Tapas, ole!!
Ik kom niet.quote:
Please!?quote:
Pretty please?quote:
99% kans dat ik er bij ben, enige wat nog zou kunnen gebeuren dat om een of andere rare reden mn werk uitloopt ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Dus wie komt nou allemaal naar de Meet
Yuri
Nembrionic
Redleader +fam
Whiteguy?
Cobra
PS
Majo
Dat geld dat snap ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zat al te dubben over het geld. Want uit eten en een treinkaartje kan ik gewoon niet betalen.![]()
Daarbij krijg ik net een mailtje dat een vriend zaterdagavond z'n verjaardag viert en dat vind ik toch wat belangrijker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |