Het mocht van ondeugend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
Nee, dat dat vrouwen die zichzelf mooi vinden bla bla-topic blijft dicht. Mooi geweest.
Nodig elkaar uit op MSN. Er staat teveel bagger tussen die 'discussie' die toch uitloopt op niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Ey Bio, de discussie was nog lang niet voorbij man![]()
vrouwen die zichzelf wijs maken dat dik ook mooi is #3
vrouwen die zichzelf wijs maken dat dik ook mooi is #3
Dan kijk je ondeugend maar lief aan of PM je haarquote:
Heul niet.quote:
Doe je werk, en verwijderd de bagger er tussen uit. Of verplaats het naar ONZ.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nodig elkaar uit op MSN. Er staat teveel bagger tussen die 'discussie' die toch uitloopt op niks.
En jij moet nokken met je bagger.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef easyphp het volgende:
[..]
Doe je werk, en verwijderd de bagger er tussen uit. Of verplaats het naar ONZ.
quote:
kan je nog ff wachtenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
Emimich, ook zieken, bashen en trollen, houdt maar niet op. Ook een maand weg.
Dit gaat over dat mens waarmee hij datete (hoe schrijf je hij date in het verleden tijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Omdat EW genoeg genoeg om z'n oren gehad heeft wat betreft de inhoud van dat topic. Opnieuw aanslingeren van het onderwerp doen we niet. Jij niet, ik niet, niemand niet.
Andere topic heeft niet voor Jan Doedel een slotje.
Snap niet zo goed waarom jij je bezig weet te houden met het leven van een ander. Als je echt je ei kwijt wil, dan start je kladblok maar op en flikker je daar je verhaal in en mail je dat naar EW.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit gaat over dat mens waarmee hij datete (hoe schrijf je hij date in het verleden tijd). Ik vind het een klacht waard dat je 4 dagen na een date gewoon met iemand anders verkering neemt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom jij je bezig weet te houden met het leven van een ander. Als je echt je ei kwijt wil, dan start je kladblok maar op en flikker je daar je verhaal in en mail je dat naar EW.
Als ik zieltjes wilde winnen verzon ik wel een prachttopic over afgelopen weekend waarin iedereen dronken was en ik wakker werd naast 4 14-jarige chicks. KLB heeft daarentegen wel topics nodig om levend te blijvenquote:Zieltjes winnen in KLB is niet nodig.
Ik zal het maar niet over jou verzonnen Koninginnedag-topics hebben, want dat is zooi als het verzonnen isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
. KLB blijft wel levend hoor... ook zonder die zooi wat je daar post.
'Als' idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet over jou verzonnen Koninginnedag-topics hebben, want dat is zooi als het verzonnen is
Kon je de tekst dan niet weghalen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Je paint is leuk, de rest bagger. En ONZ wil 'm niet, dat hoef ik niet eens te vragen.
Waarom open je het überhaupt? Post dat soort shizzle in ONZ dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kon je de tekst dan niet weghalen?
Mag 'ie niet nog eventjes open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |