Jij schat mij dus verkeerd in. Niet erg.quote:
Ik probeer het later nog wel eens of zo. Jij moet toch ook ooit slapen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij schat mij dus verkeerd in. Niet erg.
Is niet meegenomen naar achter, is deleted. Omdat we geen zin hebben in weer een gore hype waarbij heel veel usertjes hun postrechten gaan verliezenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom is het [Ranzig] Visjes topic mee naar achter genomen?
Is het te ranzig voor op FOK! (terwijl er nergens een linkje te bekennen is), maar wel leuk voor de crew?
Hehe, ik weet niet hoe oud het filmpje is. Maar als hij nog enigszins nieuw is zou er een hype op 4chan kunnen ontstaan en dan zitten we er binnen de kortste keren hier ook mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Is niet meegenomen naar achter, is deleted. Omdat we geen zin hebben in weer een gore hype waarbij heel veel usertjes hun postrechten gaan verliezen
Boh het geweldige 4chan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe, ik weet niet hoe oud het filmpje is. Maar als hij nog enigszins nieuw is zou er een hype op 4chan kunnen ontstaan en dan zitten we er binnen de kortste keren hier ook mee.![]()
maar ok
Je OP was pure uitlokking trouwens. Niet meer doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe, ik weet niet hoe oud het filmpje is. Maar als hij nog enigszins nieuw is zou er een hype op 4chan kunnen ontstaan en dan zitten we er binnen de kortste keren hier ook mee.![]()
maar ok
Euh, uitlokking dat andere mensen het linkje wel gingen posten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je OP was pure uitlokking trouwens. Niet meer doen.
Ik hoop niet dat je zo dom bent als dat je je nu uitdruktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Euh, uitlokking dat andere mensen het linkje wel gingen posten?
Dan zeg ik er de volgende keer bij dat ze dat neit moeten doen.
Of is het dan nog mer uitlokking?
niks wtf, je bent geen mod, zet maar een tr ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Twee dagen later maar dan nog. Wtf.
bemoei je met je eigen zaken
[ Bericht 84% gewijzigd door swarmahoer op 14-05-2009 23:46 ]
slotjeroepen doen we niet, je bent geen modquote:Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 14-05-2009 23:42 Kanker in de TT, slotje
Vooruit maar wel in ONZ dan zoals je ongetwijfeld zult begrijpen.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Remlof mag het boor-rat fanclub topic weer open, anders krijgen we nooit genoeg leden voor de wereldheerschappij
Dan nog heeft het topic de levensvatbaarheid van een wc-rol. Oftewel, het is sowieso een kutklacht.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
Aanstaande schoonouders die duidelijk niet OSM zijn
Open graag.
Biogarde, dat jij de klacht niet snapt is geen reden om het topic dicht te gooien. Kleine toelichting: eet smakelijk zeggen hoort niet in de betere kringen. Het spreekt namelijk voor zich dat het eten smakelijk is, en je beledigt de kok/gastheer door dit te zeggen.
So what? Kutklachten hebben ook bestaansrecht. En het is voor mij een zeer wezenlijke klacht.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog heeft het topic de levensvatbaarheid van een wc-rol. Oftewel, het is sowieso een kutklacht.
Kutklachten krijgen een slotje. Of we moeten ze niet gezien hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
So what? Kutklachten hebben ook bestaansrecht. En het is voor mij een zeer wezenlijke klacht.
Slotje meer dan terecht, misschien ook omdat het een gare serie is.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef 3lmo het volgende:
Michael
Ja ik spoil, maar staat er ergens in de policy dat dat niet mag?Mijn klacht is gegrond dacht ik zo.
Lekkere billetjes hoor, Adelante.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Slotje meer dan terecht, misschien ook omdat het een gare serie is.
Goede argumentatie en lekker objectief. Daar houd ik van.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Slotje meer dan terecht, misschien ook omdat het een gare serie is.
Precies, niet moeilijker maken dan het is! Ga lekker spoilen in het Prison Break topics, daar is het namelijk voor. Mensen die de aflevering reeds gezien hebben, kunnen er samen over praten en de avonturen herbelevenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Goede argumentatie en lekker objectief. Daar houd ik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |