stickey bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil juist een ander voorstel doen:
Mag hij voortaan weer gewoon bovenaan komen te staan? De reeks bloedt een beetje dood. Er moeten nieuwe mensen komen.
6 kwaliteit topics.. 1 baggerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Registratiedienst het volgende:
Hoeveel topics mag een user maximaal per dag openen in KLB?
pm sturen naar forum@fok.nl admins kunnen je daar mee helpenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef jagga het volgende:
Is er niet een modje paraat om die gruwelijk irritante nieuwe rage de kop in te drukken?
Ik heb inmiddels 13 van die kut-pm's gekregen met allemaal dat plaatje.
Doe je je gal spuwen in KLB in een topic, komt er zon kutventje dat je meteen dat ding weer stuurt omdat hij dan denkt dat hij de man is.
BLoodySunday als je dit leest, krijg haar op kin maar leer nooit scheren zodat je omgeving je uit kan lachen omdat je er dan uitziet alsof edward scissorhands je geaaid heeft
We nemen het mee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee als gewoon topic. Zo was eerst ook altijd.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef Quir het volgende:
Kan er geen kloonscan over die Ritmo gehaald worden? Ik dacht dat we onderhand klaar waren met de hip-hop vs. metal-discussie.
Dan moet je je hyves maar op prive zetten ofzo, of niet aanmakenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:
Wat is nou de policy wat betreft 'onschuldige' mensen via Hyves e.d. lastig vallen?
Maar waarom blijft het G-dog topic dan open en wordt de mijne gesloten? '1 is genoeg' slaat natuurlijk nergens op. Mag er topic over een metal-figuur geopend worden als G-Dogquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet je je hyves maar op prive zetten ofzo, of niet aanmaken
Algemene ontwikkeling is breder dan "in de concertzaal zitten". Zoals je in dit topic kon lezen ging het vooral over kennis van zeken die buiten de concertzaal vallen. Ik snap dan ook niet waarom jij je voorspelling durft te maken met enkel deze verwachting. Als je nou nog nooit een WO'er in de bibliotheek had gezien, soit, maar nu valt het een beetje tegen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je vroeg waarom ik iets zou verwachten. Mijn verwachtingen heb ik door die ervaring. Dat lijkt me een antwoord op je vraag, niet zozeer 'een argument'.
Je was me voor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Kan iemand iets aan deze bullshit doen? Nogal topicverstorend. Dank.
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:53 schreef Adelante het volgende:
Klaar met dat plaatje idd, voor iedereen een note extra.
omg die rar was wel epicquote:
Dat vraag je je daadwerkelijk af? Die shitload aan kuttopics al eens gezien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zal ze leren
Nu ik hier tocht ben: Ik vind de KLB de laatste tijd wel erg streng gemod worden. Natuurlijk soms is het nodig, maar eigenlijk vind ik dat postmortuum best een punt had over epische topics. In vergelijking met een half jaar geleden mag er bijvoorbeeld veel minder. Ik vraag me af waarom.
die is al opgelost gok ik, of was het een ander topicquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Nikmans het volgende:
Mja het zat er denk ik inderdaad wel aan te komenDus fair enough.
Heb je mijn TR trouwens gelezen?
Eenmaal andermaal. Zonder spaties. Eventueel met een komma ertussen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:00 schreef swarmahoer het volgende:
geen pics? een maal ander maal......
gelukkig ben je wakker gebleven om deze enorme fout recht te zetten, ik stel voor dat je even een frontpagebericht submitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:05 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Eenmaal andermaal. Zonder spaties. Eventueel met een komma ertussen.
Dat past meer in het straatje van Djeez, m'n beste.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig ben je wakker gebleven om deze enorme fout recht te zetten, ik stel voor dat je even een frontpagebericht submit
Alleen als tosti is dat wat, anders is het maar niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:11 schreef Ensaf het volgende:
Swarmahoer dat je nog wakker bent! Dat had ik niet gedacht, dat je nog wakker bent en nog niet naar bed! Ik denk, die zal wel slapen, of op z'n minst niet wakker zijn, maar je bent het toch!
Trouwens, broodje ham kaas, was dat wat?
Tja, d'r moet op z'n minst wat boter en sla bij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen als tosti is dat wat, anders is het maar niks.
Niet zo gezond doen zeg!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tja, d'r moet op z'n minst wat boter en sla bij.
heb je je erop af lopen te rukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat het een ruktopic is.
vooruit, omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Paul het volgende:
Mag deze weer open
Die bril van John van Loen op rtl 7
Heb foto toegevoegd
PM jij dr? Ik heb namelijk een PM ban.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
pm dr maar
Zoals je zag was het dat niet. Of heb je het niet gelezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Het is gewoon ritmo uitlokken en een muziek bash topic, waar er al genoeg van zijn.
De OP en toen een opsomming met 1000 soorten muziek en smilies en toen was ik het zat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zoals je zag was het dat niet. Of heb je het niet gelezen?
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
een nieuw topic openen waarin je zeikt op de mod die je vorige baggertopic sluit, terwijl je nog met hem 'in discussie' bent.....
TS opende dat topic niet, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
een nieuw topic openen waarin je zeikt op de mod die je vorige baggertopic sluit, terwijl je nog met hem 'in discussie' bent.....
Ik wil mezelf even quotenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef Nikmans het volgende:
Wat een onnoemelijke kutuser is die lil.q94 zeg
Is gewoon een grappig topic toch? Kan het niet open blijven?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
Neuh, deel 2 is niet nodig. Deze deel 2 bestaat enkel uit TVP's en VET TOPICen
![]()
Mooi geweest. Deel 1 was leuk maar al stervende. Deel 2 wordt niet veel beter.
Je weet dat we even bagger zat hebben hè? Topics vol met TVP's en smileys zitten we niet op te wachten. Snap best dat er een handjevol zijn die er lol in hebben, maar het voegt geen klote toe aan de rest van KLB en zal verzanden in een slowchat. Waar we er overigens al één van hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef Flashwin het volgende:
hookers topic gesloten
[..]
Is gewoon een grappig topic toch? Kan het niet open blijven?
Biogarde beaamt zelfs nog dat er voornamelijksmileys worden gepost. Mensen halen er blijkbaar lol uit...waarom dan sluiten met "is niet nodig"? Zat topics die je met een dergelijk topic zou kunnen sluiten.
/care
True.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet dat we even bagger zat hebben hè? Topics vol met TVP's en smileys zitten we niet op te wachten. Snap best dat er een handjevol zijn die er lol in hebben, maar het voegt geen klote toe aan de rest van KLB en zal verzanden in een slowchat. Waar we er overigens al één van hebben.
Om een voorbeeld te geven: Als ik een topic open met foto's van 4 naakte meisjes en de vriendin van Paultjuhhh, dan zal ook iedereen het naar z'n zin hebben. Nadeel is dat het bagger is en geeft. En het voegt verder niets toe.
Dat zou je met de boys kunnen overleggen in hun FB-topic. Ik geef je overigens weinig kans, maar probeer het.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
True.
En maakt een =>ONZ enige kans dan?
Ja, er werden best wel heel veel verhaaltjes gepost!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Michielos het volgende:
ik had net een verhaaltje toegevoegd. Als men meer verhalen toevoegd op het nieuwe hookers.nl topic, mag het dan weer open Biogarde? Ik vond het zelf namelijk een erg vermakelijk topic. ofcourse, op het einde werd het een beetje slowchat maar ik probeerde daar zelf al verandering in te brengen. Ik denk dat de slowchat op de eerste plaats kwam omdat men sigmund complimenteerde voor het aanmaken van een deel II, vandaar..
groetjes
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Michielos het volgende:
ik had net een verhaaltje toegevoegd. Als men meer verhalen toevoegd op het nieuwe hookers.nl topic, mag het dan weer open Biogarde? Ik vond het zelf namelijk een erg vermakelijk topic. ofcourse, op het einde werd het een beetje slowchat maar ik probeerde daar zelf al verandering in te brengen. Ik denk dat de slowchat op de eerste plaats kwam omdat men sigmund complimenteerde voor het aanmaken van een deel II, vandaar..
groetjes
Hookers.nlquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ja, er werden best wel heel veel verhaaltjes gepost!
Op zondag 24 mei 2009 @ 14:42 door swarmahoer:quote:
Ja, de haas is gevlogen en de code is groen. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Op zondag 24 mei 2009 @ 14:42 door swarmahoer:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten
Zoals je in het topic gelezen zou kunnen hebben was ik het eens met TS. Het hier melden was dan ook geen slotjesverzoek, maar meer een vraag of er nog wat gaat gebeuren met hetgeen dat beschreven werd in de OP. Want dat kon ik niet opmaken uit je jolige slotje.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
mn slotje was eerder dan dat je m meldde hier
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:14 schreef Nikmans het volgende:
Wat is er nou weer storend aan subklachten en antiklachten?
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
mocht het storend zijn haal ik ze weg, anders niet
Het is een linkje naar een nog open Fok!-topic.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:52 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Maar we willen het delen met Fok!ers.
Lol, merci.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een linkje naar een nog open Fok!-topic.
mee eensch(ik denk velen overigens). Misschien wil Biogarde het wel opnieuw openen als wij beloven meer verhaaltjes te posten en niet TE veel te gaan slowchatten?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind het jammer dat het hookers topic is gesloten, nergens voor nodig lijkt mij?
Is er eindelijk weer een leuk topic wordt et dichtgegooid
het staat gewoon in onz hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eensch(ik denk velen overigens). Misschien wil Biogarde het wel opnieuw openen als wij beloven meer verhaaltjes te posten en niet TE veel te gaan slowchatten?
Nee, het is gewoon een topic wat EN niet meer in KLB hoort EN nergens over gaat.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eensch(ik denk velen overigens). Misschien wil Biogarde het wel opnieuw openen als wij beloven meer verhaaltjes te posten en niet TE veel te gaan slowchatten?
Dicht.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef timmmmm het volgende:
Met je naam foto en gegevens op internet.
Mag dit ranzige topic dicht? Een beetje opscheppen over het verpesten van iemands leven
Opgeschoond.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef postmortum het volgende:
mag deze naar voetbal: een gezellig dagje naar het voetbal of opgeschoond worden ?
aangezien er 20 x dezelfde comment instaat nu zonder enige toegevoegde waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |