Het mocht van ondeugend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
Nee, dat dat vrouwen die zichzelf mooi vinden bla bla-topic blijft dicht. Mooi geweest.
Nodig elkaar uit op MSN. Er staat teveel bagger tussen die 'discussie' die toch uitloopt op niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Ey Bio, de discussie was nog lang niet voorbij man![]()
vrouwen die zichzelf wijs maken dat dik ook mooi is #3
vrouwen die zichzelf wijs maken dat dik ook mooi is #3
Dan kijk je ondeugend maar lief aan of PM je haarquote:
Heul niet.quote:
Doe je werk, en verwijderd de bagger er tussen uit. Of verplaats het naar ONZ.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nodig elkaar uit op MSN. Er staat teveel bagger tussen die 'discussie' die toch uitloopt op niks.
En jij moet nokken met je bagger.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef easyphp het volgende:
[..]
Doe je werk, en verwijderd de bagger er tussen uit. Of verplaats het naar ONZ.
quote:
kan je nog ff wachtenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
Emimich, ook zieken, bashen en trollen, houdt maar niet op. Ook een maand weg.
Dit gaat over dat mens waarmee hij datete (hoe schrijf je hij date in het verleden tijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Omdat EW genoeg genoeg om z'n oren gehad heeft wat betreft de inhoud van dat topic. Opnieuw aanslingeren van het onderwerp doen we niet. Jij niet, ik niet, niemand niet.
Andere topic heeft niet voor Jan Doedel een slotje.
Snap niet zo goed waarom jij je bezig weet te houden met het leven van een ander. Als je echt je ei kwijt wil, dan start je kladblok maar op en flikker je daar je verhaal in en mail je dat naar EW.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit gaat over dat mens waarmee hij datete (hoe schrijf je hij date in het verleden tijd). Ik vind het een klacht waard dat je 4 dagen na een date gewoon met iemand anders verkering neemt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom jij je bezig weet te houden met het leven van een ander. Als je echt je ei kwijt wil, dan start je kladblok maar op en flikker je daar je verhaal in en mail je dat naar EW.
Als ik zieltjes wilde winnen verzon ik wel een prachttopic over afgelopen weekend waarin iedereen dronken was en ik wakker werd naast 4 14-jarige chicks. KLB heeft daarentegen wel topics nodig om levend te blijvenquote:Zieltjes winnen in KLB is niet nodig.
Ik zal het maar niet over jou verzonnen Koninginnedag-topics hebben, want dat is zooi als het verzonnen isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
. KLB blijft wel levend hoor... ook zonder die zooi wat je daar post.
'Als' idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet over jou verzonnen Koninginnedag-topics hebben, want dat is zooi als het verzonnen is
Kon je de tekst dan niet weghalen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Je paint is leuk, de rest bagger. En ONZ wil 'm niet, dat hoef ik niet eens te vragen.
Waarom open je het überhaupt? Post dat soort shizzle in ONZ dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kon je de tekst dan niet weghalen?
Mag 'ie niet nog eventjes open?
Zodra een topic de legitimatie van een klacht kwijtraakt, wordt het puur gepost om een grap te maken. Dan verliest een topic z'n charme. Daarnaast zou ik het imago krijgen van een herzenloze grappenmaker; een imago dat ik mij niet wil aanmeten, omdat er wel degelijk een serieuze ondertoon in zit. In dit geval het ergerlijke fluiten op straat van somige personen waar de discussie ongetwijfeld op gekomen zou zijn. Daarnaast zit er een subtiele verwijzing in naar de eveneens serieuze klacht Graffiti en Graffitispuiters (met PAINTS!!!)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom open je het überhaupt? Post dat soort shizzle in ONZ dan.
Je topic blijft dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Nikmans het volgende:
Ensaf is tof en zijn topics ook maar helaas heeft Bio gelijk, gein is leuk maar het was lastig er een klacht in te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Omdat het prima zou passen in B&H. En je bent nu in KLB.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:27 schreef wise het volgende:
"ik zou haar wel geven" :r
waarom wordt deze gesloten. Leuk dat plaatje op het eindmaar das geen reden
De klacht ging over wat er in de TT staat. Dat ik daar plaatjes bij post om kracht bij te geven is logisch. Misschien had ik er dan maar 1 neer moeten zetten. Maar om het topic te sluiten en dan zo raar plaatje op het eind zonder een rede van sluitenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het prima zou passen in B&H. En je bent nu in KLB.
Topic gaat over een achterlijke uitspraak van een user. Onderwerp geeft bagger en daar komt bij dat hier al vaker topics over geweest zijn die de moeite niet waard waren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef wise het volgende:
[..]
De klacht ging over wat er in de TT staat. Dat ik daar plaatjes bij post om kracht bij te geven is logisch. Misschien had ik er dan maar 1 neer moeten zetten. Maar om het topic te sluiten en dan zo raar plaatje op het eind zonder een rede van sluiten.
Haal dan maar alle plaatjes weg en laat er 1 staan.
ok, duidelijk. Aan deze uitleg heb ik watquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Topic gaat over een achterlijke uitspraak van een user. Onderwerp geeft bagger en daar komt bij dat hier al vaker topics over geweest zijn die de moeite niet waard waren.
Ik zag 'm bij de FiPo al en was toen al aan het overwegen te slotten. Maar hey, een topic kan alle kanten op, deze de richting dus op zoals we/ik al dacht.
al gezien jaquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Adelante het volgende:
Is een [ENSAF] topic geen idee voor al zijn avonturenKan ie iedere dag een nieuwe paint in kwijt en de topic list stroomt niet vol met al die topics (ik vind ze nl wel tof
).
Niks mis met gezond eten, toch? Je zou het zelf eens moeten proberen.quote:
heeft bio in gepost, dus hij zal m wel in de gaten houden en n reden hebben gehad m niet dicht te stoppenquote:
Zijn eetgedrag interfereert met zijn modkwaliteiten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft bio in gepost, dus hij zal m wel in de gaten houden en n reden hebben gehad m niet dicht te stoppen
Pff.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft bio in gepost, dus hij zal m wel in de gaten houden en n reden hebben gehad m niet dicht te stoppen
simpel, dat is muziekbashtopic nummer zoveelquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pff.Leg me eens uit waarom dat topic van Biels, met goed geformuleerde klacht, dicht moest en dit achterlijke topic (dat door de TS zelf niet eens serieus genomen wordt) open mag blijven.
Nee, dat 'gezond eten'-topic is origineel en hoogstaand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
simpel, dat is muziekbashtopic nummer zoveel
Alsof het topic te redden was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
grappig trouwens dat je hier komt zeuren, je hebt zelf meegeholpen aan de verbaggering van het topichypocriet
Die OP en de klacht waren al gewoon kut, wilde het topic alleen maar even een harder zetje naar een slotje geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan nog moet je hier niet komen asslikken terwijl je er zelf schuldig aan bent.
TR zetten geen optie ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die OP en de klacht waren al gewoon kut, wilde het topic alleen maar even een harder zetje naar een slotje geven.
daar gaat je tofheidsfactor tov andere usersquote:
Alsof dat enkel aan jou isquote:
Jawel, maar aangezien het hier al tijden de gewoonte is om de TS af te zeiken maak ik daar nog even gebruik van om de vadsige TS een schop te geven.quote:
Ja, die had ie ook echt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar gaat je tofheidsfactor tov andere users
ik zal het onthouden als jij weer een topic opentquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien het hier al tijden de gewoonte is om de TS af te zeiken maak ik daar nog even gebruik van om de vadsige TS een schop te geven.
Wé zedde gij?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Valt niet mee om steeds uit en in te loggen
Oh nee, niksquote:
Gaat niet alleen om mezelf, KLB is verziekt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal het onthouden als jij weer een topic opent
maar dan niet komen zeuren hier he
Krijgen we die inhoudsloze teksten weer. Dan blijf je toch lekker weg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om mezelf, KLB is verziekt.
Nee, maak liever het systeem van binnenuit kapot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Krijgen we die inhoudsloze teksten weer. Dan blijf je toch lekker weg?
Mede dankzij kwaliteitsusers als jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om mezelf, KLB is verziekt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Koop een dagboek, kun je daar vloei van maken![]()
![]()
![]()
bronquote:
Hij citeert vast zijn eigen gedachtenquote:
jij kan ook nergens tegen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
probeer het maar niet ook al was het terecht, na dit gedrag blijft ie gewoon dicht
bedankt voor het linkjequote:
Dat is een topic van 1 april, probeer je me in de maling te nemen ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedankt voor het linkje
Shout out naar de niggers die true zijn
deze bedoel jelijkt me duidelijk
of ben je met je verkeerde account ingelogd
dat is het laatst gesloten topic van jequote:
1 aprilquote:probeer je me in de maling te nemen ofzo?
Deze kan swarmahoer beter beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heb ik in 1 week 10 notes erbij gekregen ?! Ik ben aldoor braaf geweest !![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar als je voor elke onbereikbare vrouw een topic gaat openen, blijven we bezig. Zo'n deal-or-no-deal sletje is dan nog makkelijk te scoren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Adelante, als je de klacht in mijn OP niet kan vinden dan zou ik maar even langs de opticien gaan als ik jou was, want dat is echt niet goed hoor zulke slechte ogen
Het betreft dit topic: Meisje bij Deal or no deal
maar dat doet ie nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze kan swarmahoer beter beantwoorden.
Maar dan moet ze wel bij mij in de buurt zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
Zo'n deal-or-no-deal sletje is dan nog makkelijk te scoren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar dat doet ie niethij geeft een hint: baggeren
Die zijn geen mod hier. Wij KLB mods hebben het nog altijd voor het zeggen/laatste woord en kunnen volgens mij veel beter inschatten van hoe of wat dan een mod van elders. Zeker omdat wij onze users hier kennen als onze broekzak.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef sinadO het volgende:
Dat eeuwige muziekbashen hier op Fok!
Beeeeetje flauw om te locken, als twee moderators hem goedkeuren in hun posts in het topic, nietwaar?
Ja, jij kent mij door en door.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zijn geen mod hier. Wij KLB mods hebben het nog altijd voor het zeggen en kunnen volgens mij veel beter inschatten van hoe of wat dan een mod van elders. Zeker omdat we onze users hier kennen als onze broekzak.
Ik ken je goed genoeg om in te schatten dat je weer een troll opende. En het is een 'discussie' die we zo'n beetje wekelijks hebben.quote:
Beetje jammer dit... anti-lol mod.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om in te schatten dat je weer een troll opende. En het is een 'discussie' die we zo'n beetje wekelijks hebben.
Nee, jij bent een discochick, nee jij, nee jij. Nee, jij met je rap, nee jij met je bekabeling, nee jij.
Mooi geweest, nu even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |