zou ik niet op gaan zitten wachten als ik jou wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eigenlijk wel jammer dat Bobby daar vannacht mee kwam want nu ga je toch een beetje zitten wachten op dat moment
ik weet niet wat hij op zijn lijstje heeft staan, misschien heeft hij daar al over nagedacht voordat het spel begonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Goeie zet van Jeroen om sigaretten te vragen. Maar hadden de bewoners geen lijstje gemaakt met persoonlijk items waar uit gekozen moest worden. Een niet roker die sigaretten op z'n lijstje zet?
zonet vroeg wel iemand of er al iemand zou beginnen met dat konijn maar daar ging verder niemand op inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het gevilde konijn? Wanneer wordt dat bereid? Of beter: wanneer wordt een poging tot bereiden gedaan?
Peter is aan het vegen even zijn gedachtes weer opruimenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou ik niet op gaan zitten wachten als ik jou was
Jeroen zal dan niet gaan huilen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:20 schreef Debbie1977 het volgende:
Voor iedereen alcolhol behalve voor Jeroen. Ook geen mogelijkheid tot dealen met sigaretten wat jeroen nog heeft. En als extra een pakje sigaretten erin. Nou kom op regie maak maar een polletje
Klinkt alsof wanneer je niets op je lijstje hebt gezet je dan alles mag kiezen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij op zijn lijstje heeft staan, misschien heeft hij daar al over nagedacht voordat het spel begon
Nick-e ???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef nick-e het volgende:
Het konijn wordt vanavond bereid. Er zijn veel recepten binnengekomen en daaruit kunnen de overlevers kiezen
Gaan jullie mijn 'receptmogelijkheid' er ook in gooien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef nick-e het volgende:
Het konijn wordt vanavond bereid. Er zijn veel recepten binnengekomen en daaruit kunnen de overlevers kiezen
Als hij er niks op heeft staan dan is het aan boven of zij hem willen helpen en godzijdank doen ze dat wel, want we hebben nu wel een echte speler in het spelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt alsof wanneer je niets op je lijstje hebt gezet je dan alles mag kiezen....![]()
Het zijn kleine details... maar speltechnisch wel belangrijk lijkt me.
De zet van Jeroen vind ik fantastisch maar of het klopt?
En zijn ook de ingrediënten die bij die recepten horen aanwezig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef nick-e het volgende:
Volgens mij is dat Huub, hij posten laats ook onder deze naam ,maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nick-e ???
Jij zit ook daarboven neem ik aan?
De bunker is een spel, maar vergeet niet dat WIJ de spelers zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als hij er niks op heeft staan dan is het aan boven of zij hem willen helpen en godzijdank doen ze dat wel, want we hebben nu wel een echte speler in het spel
Nick is Nick.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef wicky. het volgende:
Volgens mij is dat Huub, hij posten laats ook onder deze naam ,maar ik kan het ook mis hebben
Het is slim van Jeroen. Misschien dom van de anderen. Maar als dat een twist in de regels is dan hoort iedereen dat te weten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als hij er niks op heeft staan dan is het aan boven of zij hem willen helpen en godzijdank doen ze dat wel, want we hebben nu wel een echte speler in het spel
De kaneel is opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn ook de ingrediënten die bij die recepten horen aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |