toch is het niet gek dat het je even teveel wordt in een setting als dit. Zag je bij BB en DGK ook vaak genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij zit niet voor niks in de bunker, je kunt verwachten dta dit soort dingen gebeuren.
take it en ga verder.
winer.
Ach, bij SBS6 is dat waarschijnlijk dagelijkse kost.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
Ook lekker voor je toekomst, vertellen op streams dat je ooit een werkgever hebt geslagen.
eens eens eens!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag Peter Jeroen een goeie ram voor zijn harses geven, enge stiekemert en nog voorgetrokken worden door de regie (kotssmilie)
ongetwijfeld, maar gaan huilen omdat je je pakje niet aanmag is echt onzin in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:40 schreef siep86 het volgende:
[..]
toch is het niet gek dat het je even teveel wordt in een setting als dit. Zag je bij BB en DGK ook vaak genoeg
Eline is een bikkel! en kaneel vreten kan ze ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Pek het volgende:
Waar Marielin van een afstandje Peter probeert te helpen met een: "Je kan het jonge!", geeft Eline hem wat hij echt nodig heeft, een schouder om te janken. Wat een poepie is het toch
Dat is een hele goeie kwaliteit van haarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:40 schreef tonja het volgende:
Het is Eline aardig gelukt om Peter te kalmeren.
En jeroen heeft zelf verteld gister dat hij zijn vriendin had gesproken en gehoord had van een vriend dat eline hem eng vond. Dus hij heeft wel dingen gehoord over het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.
Hooguit wat instructies tijdens het uitstappen en gedurende de dienst heeft Bart hem afgeschermd voor invloeden van buitenaf.
En hoe! Al giechelend!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline is een bikkel! en kaneel vreten kan ze ook
oh nou dan mag peter wel verder doordraaien, als hij zo een kans niet grijpt, want als ik het goed zie loopt het echt vandaag of morgen verkeerd af, die gaat rossen hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
[..]
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echte
Ja hoor, maar niet om zo iets belachelijks als sokjes en schoenen met hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Alsof niet iedereen het recht heeft er even goed door heen te zitten....
Walgelijke reacties hier...
Robert is helemaal niet nodig!quote:
Weet je wat walgelijk is? Vinden dat het cremeren van een goede vriend een VOORRECHT is, en zelfs verkondigen dat je dat VOORRECHT eigenlijk niet had moeten GUNNEN.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Gooi maar een poll online, koop ik er speciaal credits voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
Hij wil sigaretten van de streamers.
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Dat je er even dooheen zit, ok. Maar wat ie allemaal uitkraamtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Iderdaad Pim heeft het geraden en marielin hoorde ik ook al zeggen jeroen heeft hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef siep86 het volgende:
naar mijn idee is het ook niet geslaagd de opdracht voor Jeroen, pim wist het namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |