Ssst! Dadelijk blert de een of de ander weer door die mike.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Maanvis het volgende:
wel jammer dat wat er over de foon wordt gezegd niet openbaar is.
Zijn traantjes tog ergens goed voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:07 schreef Susi het volgende:
[..]Ik dacht dat serieus. Maar hij kreeg z'n zin, dat is het.
quote:
Het meest spectaculaire wat hij doet is zijn been op zijn knie leggen en er weer af halen. Ik vrees dat het daarbij zal blijven ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
Toch ben ik nog benieuwd naar die dark side van Pim.
Ik verwacht nu al een paar uur dat 'ie vanuit het niets opspringt en op luide toon een gruntversie van een nummer van Barry Manilow ten gehore brengt, of iets van die strekking.
vind ik ook, dus Jeroen moet maar stoppen met zijn kinderachtige actiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit toch naar een RLS te kijken en niet naar een peuterklas
Waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Chanel5 het volgende:
Nu moet Jeroen wel nee zeggen, als hem gevraagd werd de aansteker weg te pakken....
Huub is toch naar bed of naar huize?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst! Dadelijk blert de een of de ander weer door die mike.
Mandyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
Toch ben ik nog benieuwd naar die dark side van Pim.
Ik verwacht nu al een paar uur dat 'ie vanuit het niets opspringt en op luide toon een gruntversie van een nummer van Barry Manilow ten gehore brengt, of iets van die strekking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |