Ik had idd ook niet geleerd voor m'n examensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Zuunigerd het volgende:
Zo herkenbaarVolgende week examen. Ik heb nog NIET gestudeerd. Aaaaah!
Waar ik werk hebben ze sites als FOK en Geenstijl geblokt.. Uit voorzorg denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn we samen zielig, oké?
Maar ik ga nu écht beginnen.. nadat ik nog even de AT gechekt heb,
10 min verder:
![]()
-------------
.
Om goed te beginnen, je eerst verslapenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:58 schreef LockonStratos het volgende:
Nou Isdatzo, hoe gaan we het waarmaken vandaag??
Je voelt je wel erg stoer op deze manier hé?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef hoerezooi het volgende:
ja hoor een nieuwe dag is begonnen wat een feest weer
Dit werkt niet *zetquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef chiren het volgende:
Zo, een klein uurtje aanwezig, laptop aangezet, drinken gehaald, banaantje gegeten en nu aan het fokken![]()
Nu met 1 hand drinken en met de andere hand door fok scrollen en klikken (multitasken OH NOES)
ja idd heel erg stoerquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je voelt je wel erg stoer op deze manier hé?
Je moest sommige KLB-bazen eens horen johquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja idd heel erg stoeralsof er zoiets bestaat als "stoer" zijn op internet
?quote:
Nu probeer je het nog. Prutser.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja idd heel erg stoeralsof er zoiets bestaat als "stoer" zijn op internet
Ben je gek of zo, dan kan je dus echt niet meer in een suf kantoortje blijven zitten, het probleem is dat het nooit met beetjes te gelijk gaat!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef fathank het volgende:
Klein beetje speed doet wonderen, kun je je focussen als een malle. Ben je binnen een uurtje klaar.
Hij was wel lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef Mozy het volgende:
Ik zie broertje vragen of koe er al is, niet tussen staan.
jij bent wel een volhoudertje hequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nu probeer je het nog. Prutser.
voetbalzonequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is hier ook weer feest hoor
Ik zou nu bezig moeten zijn met een of ander verslag. Nou heb ik net de opdracht doorgelezen en de tabjes die ik nu open heb staan zijn FOK!, voetbalzone en een online voetbalspel dat ik speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |